Browsing by Author "Зозульов, О. В."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Метод виявлення визначальних елементів мотивацій споживачів та ступінь їх усвідомлення за допомогою елементів алгебри висловлювань(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Зозульов, О. В.Розглядається суть та принципи методу аналізу споживчих мотивацій та преференцій, який дозволяє усунути помилки під час проведення маркетингових досліджень. In this article the essence and the principles of the consumer motivation analysis method is explored it enables mistakes of the marketing research to be eliminated.Item Основні економічні логіки маркетингових дій(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Зозульов, О. В.Item Систематизація заходів для посилення конкурентних позицій підприємств у ринкових умовах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Зозульов, О. В.Розглядаються шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств у ринкових умовах, надається авторський систематизований огляд підходів, методів та інструментів зміцнення конкурентних позицій компаній. The ways of enterprises competitiveness improvement, author-systematized examination of approaches, methods and instruments to strengthening of companies competition positions are given in this article.Item Суб’єкти ринку кіберспорту та відносини між ними(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Чайка, Є. В.; Зозульов, О. В.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»