Browsing by Author "Балик, У. О."
Now showing 1 - 20 of 24
- Results Per Page
- Sort Options
Item Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U. O.; Kolisnyk, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Київська школа економіки; Lviv Polytechnic National University; Kyiv School of EconomicsУ статті розкрито актуальність та особливості застосування методів нейромаркетингу для успішного ведення бізнесу. Висвітлено можливості методу фокус-груп та сучасних досягнень когнітивного нейромаркетингу. На прикладі дегустації споживачами продуктів харчування проведено порівняльне оцінювання прогностичної валідності класичного методу маркетингу – фокус-груп та новітніх методів когнітивного нейромаркетингу. Зокрема за допомогою використання методів когнітивного нейромаркетингу здійснено аналіз когнітивних та е показників (страх, взаємодія, інтерес, хвилювання, концентрація, релаксація) учасників тестування, які отримано під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку продуктів харчування. Це дозволило зробити висновки за гендерними відмінностями про кожен з етапів взаємодії досліджуваних з продуктами харчування (зовнішній вигляд, запах, смак, післясмак). Використовуючи методи когнітивного нейромаркетингу та методи фокус-груп, проаналізовано показники учасників тестування, пов’язані з безпосереднім процесом дегустації (перебування їжі у ротовій порожнині). Внаслідок проведення нейромаркетингового дослідження було отримано численні відомості про динаміку когнітивно-емоційних показників під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку учасників тестування. Нейромаркетингове дослідження удвічі менше забирає часу, але потребує відповідного обладнання, програмного забезпечення та навичок. На основі результатів дослідження отримано інформацію за гендерними відмінностями про значущість смакових властивостей продуктів харчування, їх слабкі сторони та можливості покращити властивості продуктів харчування. За допомогою використання методу фокус-груп окремо досліджено вплив гендеру у групі на результати дослідження. Інтегральні дані застосування двох методів дають майже однакові результати.Item Бюджетне планування маркетингових витрат(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Балик, У. О.; Колісник, М. В.Item Бюджетування як фактор покращання ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Балик, У. О.Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи бюджетування маркетингових заходів, можливі алгоритми та послідовність кроків ефективного бюджетування в умовах невизначеності. Запропонована нова ідея оцінки ризику маркетингових заходів та контролювання процесу втілення бюджету маркетингу. The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the risk of marketing events and how to control budgeting implementation process has been proposed.Item Глобалізація логістичних систем як фактор підвищення конкурентоспроможості суб‘єктів господарювання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гринів, Н.Т.; Кобилюх, О. Я.; Балик, У. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядається формування глобальних логістичних систем для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, характерні особливості глобальної конкуренції, проблеми глобалізації, фактори і тенденції глобалізації світової економіки в аспектах міжнародної інтеграції. The formation of global logistic systems with the aim of increasing of Ukrainian enterprises‘ competitiveness is investigated. The main characteristics of global competition, the problems of globalization, the factors and tendencies of economic globalization in the aspects of international integration are analyzed in the article.Item Деякі аспекти багаторівневого маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Балик, У. О.; Князевська, О. В.В статті наведено основні концепції та науково обгрунтовані засади багаторівневого маркетингу, основні характеристики та класифікації методів просування товарів. Запропоновані рекомендації щодо вибору споживачем компанії з метою співпраці. The basic concepts and sophisticated fundamentals multilevel marketing system are noted in this article. The number of major features and classifications for methods of commodity promotions are briefly discussed. The recommendations how to make consumer decision to select the company in order to cooperate has been proposed.Item Електронна комерція як елемент системи світового господарства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Балик, У. О.; Колісник, М. В.Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв’язку із здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обґрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах. The historical is described approaches and consequences of introduction of the system of E-commerce in a world economy. The newest forms of co-operation between the participants of market of commodities and services which became accessible with realization of E-trade are presented. Certainly factors which stimulate subsequent development of this economic phenomenon. Grounded expedience of application of the system of E-commerce in modern business – projects.Item Ефективний маркетинг в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Скворцов, І. Б.; Балик, У. О.; Загорецька ., О. Я.Item Логістична модель стратегічного маркетингу підприємства(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Балик, У. О.; ДУ "Львівська політехніка”Розглядається логістична модель процесу маркетингової діяльності, яка подається як сукупність матеріальних та інформаційних потоків.Item Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Балик, У. О.; Колісник, М. В.Досліджено питання інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств у контексті використання інвестиційних можливостей зони вільної торгівлі з ЄС. Розкрито особливості маркетингового процесу підвищення інвестиційної привабливості підприємств. Проаналівано можливості зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, а саме: спрощення умов здійснення інвестиційної діяльності для обох сторін; налагодження тіснішої співпраці інвестонадавачів та інвестоотримувачів; збільшення рівня конкурентної боротьби, що позитивно вплине на розвиток бізнес-середовища в Україні; створення умов для поліпшення технічного та технологічного стану вітчизняних підприємств. Запропоновано маркетингові стратегії та їх заходи для інвестонадавачів та інвестоотримувачів залежно від рівня інвестиційної привабливості підприємства. The question of investment attractiveness of domestic enterprises in the context investment opportunities of Free Trade Area with the EU is investigated. The features of the marketing process to increase the investment attractiveness of enterprises are revealed. The possibilities of a free trade area between Ukraine and the EU, namely the facilitation of investment activities for both parties; set-up cooperation investproviderand investreceiver; increased levels of competition, which will positively affect the development of the business environment in Ukraine; create conditions for the improvement of technical and technological state of Ukrainian enterprises. Marketing strategies and their measures to investprovider and investreceiver depend on the level of investment attractiveness enterprises are suggested.Item Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Балик, У. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено основні концепції та науково обґрунтовані методи оцінки узгодженості стратегічних, фінансових та маркетингових цілей діяльності підприємства. Коротко розглянуто основні характеристики та класифікації сукупності цілей діяльності підприємства. Запропонована нова ідея побудови коваріаційної матриці для визначення узгодженості цілей діяльності підприємства. The basic concepts and sophisticated methods of evaluation for strategic, financial and marketing aims concordance are noted in this article. The number of major features and classifications for set of aims are briefly discussed. The new idea to construct the covariation matrix in order to track the aims concordance has been proposed.Item Методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Балик, У. О.Наведено основні методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства. Розглянуто методи контролю витрат в маркетингу на основі аналізу нормального розподілу ймовірності виникнення витрат. Запропоновано новий підхід до аналізу відхилень фактичного значення маркетингових витрат від бюджетних величин на основі концепції "6 сігма". The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting controlling are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting controlling under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the difference between actual and budgeted costs in the marketing on the 6 sigma basis has been proposed.Item Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Балик, У. О.; Колісник, М. В.Досліджено питання застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій у сучасних ринкових умовах. Визначено місце QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціях, окреслено основні переваги та недоліки його використання, визначено цільову аудиторію користувачів QR-коду. Проаналізовано особливості використання інноваційного медіа-носія QR-коду різними засобами інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено формати розміщення повідомлення на носії. The article researches an issue of application of the concept of integrated marketing communications under contemporary market conditions. The author has described a tendency for convergence, which is inherent to modern media channels. Meanwhile, the author has indicated that this process is inherent not only to means used in order to provide a communication process, but also to the sense, which is presented with their help. Moreover, the author has determined a position of a QR-code within the integrated marketing communications, detected the main advantages and disadvantages of its usage, indicated a target audience of QR-code users. The researcher has indicated that a precondition of QR-code emergence was an increasing need of the market for invention of new ways of exchange of greater information amounts, since the information exchange had been earlier performed due to barcoding systems. The author has determined that one of the main causes of increasing popularity of such barcoding systems under modern conditions is more and more expansion of mobile gadgets with increasing technological opportunities. On the basis of analysis of theoretical principles of functioning of two-dimensional barcoding systems such as the QR-system the author has indicated their actions in two directions, i. e. offline- and online-communications. This means that barcoding enables to transform information into a digit form as well as into an inverse form consisting of decoding a script imprinted on a certain surface (a commodity package, a specialized advertising bearer, etc.) into a readable form. An achieved marketing effect is related to an outward appearance of the QR-code and a context appearing in such a case. Thus, the QR-code issue should be considered in the context of visualization. Simultaneously, it should be taken into account that a communication context, presented by the codes, is also of significant importance. The author has determined that the QR-code international standard had been approved in 2004 by the quality management system. In 2011 it was recognized as a standard for mobile phones by the international organization such as Globecomm Systems International. Henceforth, appropriateness of QR-code application has become unquestionable. An evidence of this fact is their widespread application for marketing purposes in enterprises of different sizes, which work in different industries. Furthermore, the author substantiates that nowadays the QR-code can be defined as a representative of modern marketing instruments being a consequence of the scientific and technological progress, which proposes a cheap way of realization of communication between an advertiser and a customer in offline and online modes. On the other hand, taking into account a definition of QR-coding technology as a method of process implementation, the very QR-code should be also considered from the standpoint of their technological content. The author has indicated that the QR-codes are more and more frequently used within large-scale advertising projects in different media channels and information bearers. Their appearance on the web pages is reported to be notable. The author has outlined that application of two-dimensional codes of this type occurs due to an initiative of mobile gadget users. This enables to apply a marketing communication strategy of a “pull” type. Its advantage, in contrast to a “push” strategy, is transmitting an initiative regarding communication process beginning to a customer. Within this context importance of the QRcodes consists of their appropriateness for usage within the marketing communication strategies of the “pull” type, especially on account of possibility of integration of traditional communication means with modern interactive ones and involvement of mobile gadget users in the process of exchange of information with sellers and other users. The author has substantiated that in spite of considerably insignificant application of the QR-codes as equivalents of the barcoding systems in the past, a need for coding, transition, and reading large amounts of information has become a market desire. Consequently, the standardized QR-codes has transformed into many types of two-dimensional coding systems, which are applied depending on market requirements.Item Нейромаркетинг – рушійна сила сучасного маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Балик, У. О.; Стевчак, Ю. І.; Циран, Я.; Національний університет "Львівська політехніка"; "Transsysyem"Item Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Балик, У. О.Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.Item Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Балик, У. О.Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту для ринку монополістичної конкуренції. The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management for the market of monopolistic competition.Item Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Скворцов, І. Б.; Балик, У. О.; Загорецька, О. Я.; Національний університет “Львівська політехніка”Здійснено виділення внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їхнього впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід до встановлення і застосування значення показника “еластичність цінова” попиту.Item Проблема пошуку цільових ринків та сегментування цільової аудиторії для вітчизняних технологічних стартапів на закордонному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Балик, У. О.; Ясевич, А. М.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Проблеми і перспективи розвитку ринку авіапослуг(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Балик, У. О.; Гаврилюк, О. Г.; ДУ "Львівська політехніка”Розглядаються причини погіршення діяльності авіапідприємств, проблеми державного регулювання та створення умов для розвитку вітчизняних авіапідприємств.Item Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Балик, У. О.Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи складання бюджетів в організації. Коротко обговорено можливі види бюджетів. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат для складання відповідних бюджетів. The basic concepts and sophisticated methods of budgeting are noted. The different kinds of budgets i.e. marketing are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs in the framework of marketing budgets has been proposed.Item Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic UniversityРозкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.