Browsing by Author "Бортніков, П. Г."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетингова підтримка репутації фінансової установи(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бортніков, П. Г.Розглянуто сутність поняття репутації та іміджу фінансової установи, визначені маркетингові заходи, необхідні для підтримання позитивної ділової репутації в умовах кризи. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії. Одним з головних об’єктивних підтверджень високої репутації компанії визначені рейтинги. The esse is dedicated to the consideration of terms “reputation” and ”image” of financial institution, as well as identification of marketing activities necessary to maintain a positive reputation during the crisis. It is emphasized that the reputation of financial institutions is an important part of the market value of any bank or insurance company. One major objective evidence of high reputation is assigned ratings.Item Формування іміджу фінансової установи(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бортніков, П. Г.