Browsing by Author "Білик, М. С."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз результативності діяльності маркетингових служб підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Білик, М. С.; Кіндрацька, Г. І.; Білик, В. М.Розглянуто проблему взаємозв’язку маркетингових програм із фінансовими результатами діяльності підприємства. Сформульовано особливості аналізу ефективності діяльності маркетингової служби з використанням індексу дохідності. Обгрунтовано методичний підхід до оцінки приросту чистого операційного прибутку від реалізації маркетингових заходів. Уточнено зміст і склад маркетингових витрат під час визначення теперішньої вартості інвестиційних витрат. Визначено основні напрями використання результатів аналізу рівня дохідності маркетингових інвестицій. The problem of intercommunication of the marketing programs is examined with the financial results of activity of enterprise. The features of analysis of efficiency of activity of marketing subsection are formulated with the use of index of profitability. The method of estimation of increase of clean operating-room of profit is developed from realization of marketings projects. Essence and composition of costs is specified on marketing for determination of the real cost of investment costs. The basic ways of realization of results of analysis of level of profitability of marketings investments are indicated in the article.Item Аналітичне забезпечення управління підприємствами в кризових умовах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Кіндрацька, Г. І.; Білик, М. С.Сформульовано проблеми та визначено можливості удосконалення основних напрямів методики аналізу (передкризового стану, платоспроможності, фінансової стійкості, ділової активності, інвестиційної діяльності) для об’єктивного оцінювання фінансового стану промислових підприємств, які діють в умовах економічної кризи. In the article we formulated problems and defined possibilities of improvement of basic directions of method of analysis (the risk of bankruptcy, solvency, business activity, financial firmness, innovative activity) for the objective estimation of the financial position of industrial enterprises which operate in the conditions of economic crisis.Item Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства та основні напрями підвищення ефективності участі в них(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Білик, М. С.; Дмитрук, М. М.Показано роль і місце виставок у системі засобів маркетингових комунікацій. Запропоновано схему дій з підготовки та участі підприємства у виставці, модель оцінки ефективності такої участі. The role and place of shows in the system of marketing communication is discribed. A sceme of activities regarding organization and taking part in a show is proposed, along with a model of evalnation of the effect of participation the show.Item Дослідження особливостей ринків збуту меблевої продукції в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Білик, М. С.; Боляновська, Д. С.; Здрок, О. В.; Мамчин, Р. О.Проаналізовано стан і динаміку попиту і пропозиції на ринку меблевої продукції в Україні. Зроблено прогноз щодо основних тенденцій, які спостерігатимуться на цьому ринку в майбутньому. The condition and dynamics (changes) of a supply and demand in the market of furniture production of Ukraine is analyses. The forecast concerning the basic tendencies is made which will take place in the given market in the future.Item Забезпечення конгруентності цілей та цільових нормативів при розробленні стратегій організації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Білик, М. С.Розглянуто процедуру побудови ієрархії цілей при розробленні “стратегічного набору” організації, сформульовано загальні принципи структуризації цілей різних рівнів, запропоновано методику формування каталогу систематизованих цілей діяльності організації та розроблено алгоритм визначення стратегічних цілей окремих її функціональних сфер. We have considered procedure of construction of hierarchy of the purposes during formation of "a strategic set “ the organizations, have formulated the general principles of decomposition of the purposes, have offered a technique of construction of the catalogue of the systematized purposes of activity of the organization, have offered algorithm of formation of system of the strategic purposes for a functional field of activity of the organization.Item Оцінювання рівня розвитку системи стратегічного менеджменту організації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кіндрацька, Г. І.; Білик, М. С.Розглянуто основні проблеми оцінювання системи стратегічного менеджменту організації. Запропоновано методичі підходи до оцінювання стратегічного рівня розвитку організації: елементний і процесний, які характеризуються впорядкованим відбором чинників за елементами та стадіями процесу стратегічного управління. Сформовано основні напрями використання результатів оцінювання стратегічного рівня розвитку організації. The basic problems of estimation of the system of strategic management of organization are examined in the article. The method of estimation of strategic level of development of organization, which is based on the well-organized selection of factors in the cut of elements and stages of process of strategic management, is offered.Item Фінансова стратегія організації: напрями удосконалення методики розроблення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кіндрацька, Г. І.; Білик, М. С.Розглянуто місце і роль фінансової стратегії в системі “стратегічного набору” організації, визначено основні напрями удосконалення методики розроблення фінансової стратегії та можливості її матеріалізації в фінансовому плані організації. Запропоновано методичні підходи до формування системи цілей та проведення багатокритеріального аналізу економічного потенціалу організації під час розроблення її фінансової стратегії. We have considered a place and a role of financial strategy in «a strategic set» the organizations, have defined the basic directions of improvement of a technique of development of financial strategy and an opportunity of its embodiment in the financial plan. Have offered methodical approaches of formation of system of the purposes and performance multiobjective the analysis of economic potential of the organization at formation of its financial strategy.Item Ідентифікація запасів в управлінні логістичною системою(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Білик, М. С.; Кіндрацька, Г. І.; Кобилюх, О. Я.Досліджені роль і місце аналізу запасів як функції управління логістичною системою, виявлено проблеми формування основних елементів методики їх аналізу, запропоновано деякі напрями та показники аналізу запасів з урахуванням типу політики фінансування різних груп оборотних активів та інших чинників. We probed a role and place of analysis of inventories as functions of management of logistic the system, we defined the problems of development of basic elements of method of their analysis, we offered directions and indexes of analysis of inventories taking into account the type of financing of different groups of circulating assets and other factors.