Browsing by Author "Горбай, О. З."
Now showing 1 - 11 of 11
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз методів досліджень життєвого простору секцій кузовів автобусів класів М2 та М3 під час їх випробувань на міцність(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.Проаналізовано поведінки секцій кузовів автобусів в умовах напружено-деформованого стану під час їх випробувань на міцність, виконані дослідження факторів впливу на результуючу пасивну безпеку, визначену залишковим життєвим простором салону внаслідок нормативних випробувань. It was made the buses body-structure analysis in stress-deformed conditions of thear strength test, besides it was spent the influence factors investigations of the passive safety, defined by salon residual vital volume in the result of normative tests conditions.Item Динамічний розрахунок каркасів пасажирських автобусних сидінь в умовах імітації натурного експерименту(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Горбай, О. З.; Когут, В. М.; Керницький, І. С.Виконано динамічний розрахунок моделі каркаса пасажирського сидіння великогабаритного транспортного засобу в умовах імітації натурного експерименту. Комп’ютерним 3-D моделюванням встановлено відповідність двомісних автобусних сидінь до вимог єдиних технічних приписів щодо офіційної сертифікації сидінь великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів і офіційної сертифікації цих дорожніх транспортних засобів стосовно міцності сидінь та їх кріплень згідно з міжнародними правилами ЄЕК ООН R 80. Under conditions simulating the dynamic experiment calculated the model of framework of passenger seat of large passenger vehicle. Presented computer simulations of conformity of half soft double bus seat of uniform provisions concerning the approval of seats of large passenger vehicles and of these vehicles with regard to the strength of the seats and their anchorages according UN/ECE R 80.Item Застосування методу суперелементів під час розрахунків на міцність кузовів автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбай, О. З.Наведено алгоритм порівневого розбиття моделі каркаса кузова автобуса методом суперелементів. Розглянуто вплив обшивки каркаса кузова для розрахунку і оцінки його напружено-деформованого стану під час перекидання. The level of laying out for bodyframe of buses is presented by the finite superelement method (FSEM). he influence of exterior panel of framework s described for calculation and estimation of stress strain behavior of basket of buses in rollover simulation.Item Комбіновані моделі динаміки кузовів колісних машин(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбай, О. З.; Глобчак, М. Б.; Коваль, Т. Б.; Коник, І. В.; Яворський, Я. П.Розглянуто методи розрахунку та оптимізації вібраційних процесів у колісних машинах та малопараметричні схеми аналізу вібрації. Запропоновано нову математичну модель для визначення рівнів вібрації та динамічних напружень в автобусі. The paper deals with the methods of calculation and optimization of vibration processes in wheel machines. Few parameters numerical schemes of vibration analysis are under discussion. A new mathematical model for the bus vibration level and dynamical stresses determination is proposed.Item Комп'ютерне моделювання і аналіз напружено- деформованого стану каркаса кузова автобуса типу Low-entry(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.Проведено комп’ютерене модулювання та аналіз каркаса кузова автобуса типу Low-entry, подано оцінку його рівноміцності за умовами визначення перевантажених зон із недопустимими значеннями напружень та деформацій. За результатами аналізу визначено особливості спільної поведінки класичної задньої та низькопідлогової міжосьової і передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry під дією різних навантажень. It was made a computer modelling and analysis of Low-entry type bus body structure, given the mark of equal strength from conditions of the overloaded zones definition with inadmissible results of pressure and deformations. The presented analysis has allowed to define features of common behaviour classical back and lowfloor an interaxal and forward part of the middle Low-entry type class bus under the action of different kind loadings.Item Моделювання пасивної безпеки системи “пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбай, О. З.; Керницький, І. С.Отримано результати комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану моделі пасажирського двомісного автобусного сидіння під час прикладення різного типу навантажень. На основі отриманих деформаційних переміщень та максимальних пришвидшень виявлено їх істотну залежність від закону зміни навантаження у часі. Розглянуто варіант їх врахування під час проведення випробувань пасажирських сидінь згідно з Правилами ЄЕК ООН R 80 стосовно забезпечення вимог пасивної безпеки. Presented results of computer modeling of stress-strain state of the model of double bus passenger seat during the application of different types of loads. Based on deformation and displacement of maximum acceleration revealed their significant dependence on loads change over the time. Offered the alternative option in test of passenger seats according to ECE Regulations 80 R requirements at ensuring its passive safety.Item Моделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRY(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Горбай, О. З.; Голенко, К. Е.Описано режим кручення каркаса кузова міської моделі автобуса типу Low-entry з визначенням зон можливих перевантажень та місцезнаходження недопустимих значень напружень та деформацій в них. За допомогою комп’ютерного моделювання проаналізовано особливості поведінки варіанта поєднання класичної задньої та низькопідлогової передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry при крайових умовах навантажень. A twisting of body framing of low-entry city bus model with determination of areas of possible overloads and location of impermissible values of tensions and deformations in them was calculated. Computer simulation has allowed to define features of common behaviour of bus body framing combined of a classic part on the back and the low floor on the front under action of boundary conditions.Item Оцінювання міцності кузовів мікроавтобусів за умов пасивної безпеки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Горбай, О. З.; Голенко, К. Е.; Козак, М. С.Проведено комп'ютерне моделювання та аналіз поведінки каркаса кузова мікроавтобуса для підтвердження відповідності міцності його верхньої частини нормативним документам при отриманні офіційного затвердження типу транспортного засобу. Проаналізовано існуючі методи випробувань міцності верхньої частини кузовів автобусів і на основі одного з них визначено визначено найімовірніші зони появи критичних значень напружень та деформації верхньої частини кузова мікроавтобуса А 049 ВАТ "Укратобуси". A computer simulation and analysis of behavior roofing of minibus is conducted for confirmation of accordance of durability to normative documents at the receipt of official verification the type of vehicle. The analysis of existent methods of tests of durability roofing of busses is given and on the basis of one of them certainly the most credible areas of appearance of impermissible values of tensions and deformations of roofing of minibus model Ⱥ 049 produced by Ukrbusprom”.Item Просторові секційні модулі колісних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Горбай, О. З.; Зінько, Р. В.; Керницький, І. С.; Horbay, O.; Zinko, R.; Kernytskyy, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; SGGW (Warszawa)Для розрахунку рамних і несучих каркасів ТЗ використано модуль-елементне 3D-моделювання, що в перспективі дасть змогу довстановнити додаткові агрегати спеціалізованого призначення на повну конструкцію надбудови. Розбиття на модулі залежить від сукупності підконструкцій на рівнях. Рівноваги складових досягають побудовою ієрархії підструктур. Під час дискретизації моделі використано поділ каркаса кузова вертикально поперечними площинами на окремі просторові об’єми призматичного і рамного типу.Item Розрахунок рами вантажного електромобіля з компактором(Видавництво Львівської політехніки, 2018-10-01) Щокін, М.; Горбай, О. З.Item Суперелементна модель каркаса кузова туристичного автобуса(2016) Горбай, О. З.Розраховуючи каркас кузова автобуса на рівноміцність, використати суперелементне 3D-моделювання, що дає змогу створити модель повної конструкції туристичного кузова автобуса з можливістю розбиття його на сукупність підконструкцій на рівнях. Рівновага складових цього типу кузова досягається побудовою ієрархії підструктур. Під час дискредитації моделі використано поділ каркаса кузова вертикально поперечними площинами на окремі просторові об’єми призматичного типу. Розрахунок каркаса кузова на міцність проведено за умови забезпечення європейських вимог пасивної безпеки. Досліджувана модель характеризується значеннями переміщень у структурі каркаса мотовідсіка у межах 6–7,5 мм. Відносне переміщення точок кріплення силового приводу на двох опорах під двигуном та двох – під трансмісією не перевищує 5 мм, що знаходиться у допустимих межах для нормальної спільної роботи двигуна й трансмісії. Сalculation of the index of the strength of the body shell regarding the conditions of passive safety made on final superelement of FE 3D modeling. It is made possible to create a complete model a bus frame structure with the partitioning the set of substructures in the levels. This method of partitioning a bus body structure to superelements is a method of a series-parallel procedures designed to handle equilibrium of the object. The balance of the components of the body was achieved by hierarchy of sub-structures. The basic finite element of substructure is located on the first level, whereas the full model object is a substructure of the highest level. Superelement in FE model makes it possible to consider them at every level as substructures in contact to only at the boundary nodes. Separation of the body of the frame is performed by vertical transverse plane into separate spatial volum’s of prismatic type. The calculation of body frame strength provided according European standards of passive safety. The researched model got the displacement of structure of motor compartment frame within 6–7,5 mm.. Displacement of fixing supports of engine and transmission is less than 5 mm, which is within acceptable limits for common engine and transmission work.