Browsing by Author "Дацюк, А."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз нестаціонарного процесу руху газу в трубопроводі(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дацюк, А.; П’янило, Я.; Притула, М.; Притула, Н.; Землянський, Б.Побудовано наближений розв’язок нелінійної взаємозв’язаної системи диференціальних рівнянь у частинних похідних з розподіленими параметрами, яка описує рух газу в трубопроводі. На основі отриманого розв’язку досліджено вплив фізичних факторів на газодинамічні параметри руху газу (масові швидкості на початку і в кінці трубопроводу). Проаналізовано результати досліджень, отриманих під час обчислювального експерименту.Item Оптимізація режимів роботи газотранспортної системи(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Притула, Н.; Притула, М.; Дацюк, А.; Гладун, С.; Химко, О.Поставлено і розв’язано оптимізаційні задачі транспортування газу для різних критеріїв оптимальності, а також досліджено наявний потенціал оптимізації. В результаті числових експериментів знайдено верхні оцінки потенціалу оптимізації як для окремих технологічних об’єктів, так і для усієї газотранспортної системи. Optimizing problems of gas transportation for different criteria of an optimality are carried out and solved, also the available potential of optimization is investigated. As a result of the spent numerical experiments the top estimations of potential of optimization as for separate facilities, and gas-transport system as a whole are found.Item Паливно-енергетичні затрати на транспортування газу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Притула, Н.; Притула, М.; Ямнич, В.; Дацюк, А.; Гладун, С.; Химко, О.Досліджено вплив витрати газу на енергетичні затрати його транспортування. Для цього проведено числові експерименти на реальних даних з попереднім уточненням параметрів моделей газових потоків у трубопроводах магістральних газопроводів та цехах компресорних станцій. Проаналізовано вплив усереднення основних параметрів моделі руху газу на точність термо-, гідравлічних розрахунків. The impact of gas consumption on energy costs of it’s transportation is researched in this paper. For this a numerical experiments on real data with previous introducing clarity into parameters of gas flow models in pipelines of trunk gas pipeline and compressed air plant shop are run. The influence of averaging of gas flow model key parameters on its accuracy is analyzed. It is made for ensuring the precision of thermohydraulic calculations.Item Розрахунок об’ємів акумульованого газу в газотранспортній системі(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дацюк, А.; Гладун, С.; Притула, Н.; Притула, М.; П’янило, Я.Розглянуто задачу розрахунку об’ємів акумульованого газу в газотранспортній системі. Проведено порівняльний аналіз можливих факторів впливу на точність його розрахунку в стаціонарному і нестаціонарному випадках руху газу. Встановлено оцінки точності розрахунку об’ємів акумульованого газу кількома способами. The problem of calculation of volumes of the accumulated gas in gas-transport system is considered. The comparative analysis of possible factors of influence on accuracy of its calculation in stationary and non-stationary cases of movement of gas is executed. The established estimations of accuracy of calculations of volumes of the accumulated gas in several ways.Item Тепловий режим транспортування газу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Притула, Н.; Притула, М.; Ямнич, В.; Дацюк, А.; Гладун, С.; Химко, О.Проаналізовано проблему розрахунку теплового режиму транспортування газу для задач планування режимів роботи магістральних газопроводів та результати числових експериментів. Показано на реальних даних, що при плануванні режимів існуючі формули розрахунку параметрів стаціонарного температурного режиму транспортування газу вносять значну похибку. Для підвищення точності розрахунку запропоновано поправкові емпіричні коефіцієнти. The calculation problem of thermal conditions of gas transportation for tasks of working conditions of trunk gas pipelines planning is analyzed and shown in the results of numerical experiments. When planning the conditions the existing calculation formulae of stationary temperature conditions of gas transportation parameters cause a considerable error. It’s shown on real data. In order to increase the calculation accuracy an empirical correction factors are suggested.