Browsing by Author "Журавель, С."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Дослідження методів збору та обробки даних в розподілених інформаційних системах(Видавництво Львівської політехніки, 2021-04-01) Журавель, С.; Думич, С.; Шпур, О.; Zhuravel, S.; Dumych, S.; Shpur, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnik National UniversityУ статті розглянуто проблему обробки та аналізу великих об’ємів даних. Сьогодні, у зв’язку з появою джерел інформації, які можуть продукувати великі обсяги даних, оброблення даних стає все складнішим. Для вирішення поставленої проблеми розроблено велику кількість технологій специфічного призначення, проте більшість з них можна зарахувати до двох парадигм обробки даних, а саме потокової та пакетної. В цій статті розглянуто вищенаведені парадигми та технології, які застосовують для прийняття рішень щодо обробки даних, та спробуємо окреслити характеристики, які потрібно брати до уваги під час побудови систем обробки даних. На основі найперспективніших рішень наведемо також реалізацію системи збору та аналізу даних з пристроїв IoT.Item Метод досягнення консенсусу у розподілених сервісних системах(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Журавель, С.; Шпур, О.; Пиріг, Ю.; Zhuravel, S.; Shpur, O.; Pyrih, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглядаються проблеми досягнення консенсусу врозподілених інфокомунікаційних системах для підвищення відмовостійкості їхньої роботи. Запропоновано метод досягнення консенсусу системи шляхом зменшення проблем лінеаризованості та повного порядку повідомлень і мережі. Запропоновано виявлення збоїв вузлів у кластері. Суть методу полягає у вирішенні проблеми консенсусу через алгоритм трансляції повного порядку шляхом використання операції лінійного приросту, що дозволить стверджувати про правильну роботу (консенсус) розподіленої системи. Подальший аналіз системи під час коректної роботи виявляє несправності за часом тайм-аут, який сигналізує про втрату зв’язку з вузлом, з яким неможливо обмінюватися повідомленнями. Такий підхід дозволить виявляти несправність вузла та уникнути можливих помилкових висновків про його несправність. Для визначення очікуваної затримки пропонуємо використати модель SARIMA. Її використання дозволить проводити аналіз даних із використанням функцій авторегресії та ковзного середнього. Це, своєю чергою, зменшить кількість реконфігурацій системи та виборів нового керівника і, як наслідок, підвищить відмовостійкість розподіленої систем