Browsing by Author "Забурмеха, Є. М."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинг страхових інновацій(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Забурмеха, Є. М.Розглянуто сутність інновацій та необхідність їх упровадження в діяльність страховиків як інструменту підвищення конкурентоспроможності страхових компаній на ринку страхових послуг. The article describes the essence of innovation and the need to implement them in the activities of insurers as a tool for improving the competitiveness of the insurance companies in the insurance market.Item Посередницький страховий ринок України: маркетингові аспекти(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Бастричев, В. С; Забурмеха, Є. М.Досліджуються суть, основи посередницької діяльності агентів та брокерів на страховому ринку України в умовах інтеграційних процесів, що відбуваються в останні роки; розглядаються такі канали збуту страхових полісів, як банківські установи, правоохоронні органи, система мережевого маркетингу; крім того, аналізується ефективність їхнього застосування як способу продажу послуги страхування. In article the essence, bases of intermediary activity of agents and brokers in the insurance market of Ukraine in the conditions of the integration processes occurring last years is investigated; such trade channels insurance policies as banking establishments are considered. Law enforcement bodies, systems of network marketing; efficiency of their application, as a way of sale of insurance services is besides analyzed.