Browsing by Author "Залужець, І. Р."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Залужець, І. Р.; Кіндій, М. В.; Петрина, О. Б.Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі nґрунтується на професіоналізмі продавців, їхньому знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів. In the article personal selling is presented as a significant component of the company’s communication with its buyers as it is the way of serving clients which has a great impact on the buying decision, increasing customer loyalty. The successful performance is based on salespeople’s professionalism, their knowledge of personal selling techniques as well as customer behavior and expectations.