Browsing by Author "Керницький, І. С."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Абразивна зносостійкість евтектичних покриттів(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка") Керницький, І. С.; Козуб, В. В.; Пашечко, М. І.; Державний університет “Львівська політехніка”Проведені експериментальні дослідження стійкості розробленого евтектичного хромового покриття в умовах абразивного зношування. Встановлена висока абразивна зносостійкість евтектичних Шарів при різних навантаженнях т а швидкостях ковзання.Item Динамічний розрахунок каркасів пасажирських автобусних сидінь в умовах імітації натурного експерименту(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Горбай, О. З.; Когут, В. М.; Керницький, І. С.Виконано динамічний розрахунок моделі каркаса пасажирського сидіння великогабаритного транспортного засобу в умовах імітації натурного експерименту. Комп’ютерним 3-D моделюванням встановлено відповідність двомісних автобусних сидінь до вимог єдиних технічних приписів щодо офіційної сертифікації сидінь великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів і офіційної сертифікації цих дорожніх транспортних засобів стосовно міцності сидінь та їх кріплень згідно з міжнародними правилами ЄЕК ООН R 80. Under conditions simulating the dynamic experiment calculated the model of framework of passenger seat of large passenger vehicle. Presented computer simulations of conformity of half soft double bus seat of uniform provisions concerning the approval of seats of large passenger vehicles and of these vehicles with regard to the strength of the seats and their anchorages according UN/ECE R 80.Item Кутова жорсткість двомасового вібраційного транспортера-маніпулятора з трикомпонентними коливаннями(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Врублевський, І. Й.; Керницький, І. С.; Шенбор, В. С.Elastic system of two-mass vibratory conveyor-manipulator by independent longitudinal, transversal and vertical vibrations consists of four elastic elements. It accepts the torsion vibration within the linear vibration. The elastic element consists of two flat grating springs that are connected at right angle. The torsion stiffness of the elastic system is investigated.Item Моделювання пасивної безпеки системи “пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбай, О. З.; Керницький, І. С.Отримано результати комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану моделі пасажирського двомісного автобусного сидіння під час прикладення різного типу навантажень. На основі отриманих деформаційних переміщень та максимальних пришвидшень виявлено їх істотну залежність від закону зміни навантаження у часі. Розглянуто варіант їх врахування під час проведення випробувань пасажирських сидінь згідно з Правилами ЄЕК ООН R 80 стосовно забезпечення вимог пасивної безпеки. Presented results of computer modeling of stress-strain state of the model of double bus passenger seat during the application of different types of loads. Based on deformation and displacement of maximum acceleration revealed their significant dependence on loads change over the time. Offered the alternative option in test of passenger seats according to ECE Regulations 80 R requirements at ensuring its passive safety.Item Проектування систем динамічних гасників коливань різних типів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дівеєв, Б. М.; Керницький, І. С.; Лебіга, В. М.Розглянуто методи розрахунку й оптимізації конструкції динамічних гасників коливань (ДГК). Подано дискретно-континуальні моделі динамічних систем: обертових машин, віброзахисних платформ, подовгастих елементів колісних машин – ДГК. Описано малопараметричні схеми аналізу вібрації та генетичних алгоритмів оптимізації. Показано приклади оптимальних конструкцій ДГК. The paper deals with the methods of calculation andoptimization of constructions with the dynamic vibration absorbers (DVA). The discrete-continue models of dynamic systems: rotating machines, vibro protection plates, wheel machines elongated elements – DVA’s are offered. Few parameters numerical schemes of vibration analysis and genetic optimization algorithms are under discussion. Examples of optimal DVA’s designs are presented.Item Просторові секційні модулі колісних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Горбай, О. З.; Зінько, Р. В.; Керницький, І. С.; Horbay, O.; Zinko, R.; Kernytskyy, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; SGGW (Warszawa)Для розрахунку рамних і несучих каркасів ТЗ використано модуль-елементне 3D-моделювання, що в перспективі дасть змогу довстановнити додаткові агрегати спеціалізованого призначення на повну конструкцію надбудови. Розбиття на модулі залежить від сукупності підконструкцій на рівнях. Рівноваги складових досягають побудовою ієрархії підструктур. Під час дискретизації моделі використано поділ каркаса кузова вертикально поперечними площинами на окремі просторові об’єми призматичного і рамного типу.Item Розрахунок параметрів просторовоїколивної системи вібраційної машини з багатокомпонентними коливаннями(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Врублевський, І. Й.; Керницький, І. С.Розраховано параметри вібраційного транспортера-маніпулятора як двомасової коливної системи із шістьма ступенями вільності. Як пружні елементи використано плоскі решітчасті пружини. Отримано залежності для визначення жорсткостей пружної системи та власних частот коливань вібромашини. Parameters of two-mass vibratory conveyor-manipulator with six degrees of freedom were calculated. The elastic system consisted of flat grating springs. The stiffness of elastic system and own frequency of oscillations of vibratory machine were investigated.Item Стійкість комплексних евтектичних покрить в умовах абразивного зношування(Видавництво Державного університету «Львівська політехніка», 2000) Керницький, І. С.; Козуб, В. В.; Панкевич, Б. В.Розроблена реакційна суміш для поверхневого зміцнення стальних деталей. Показана висока зносостійкість такого покриття в умовах абразивного зношування при різних навантаженнях та швидкостях ковзання.A reactionary mixture for steel part surface intensification has been developed. Tests have confirmed high resistance of such covering against wearing in conditions of abrasive wearing under various loads and slipping speeds.