Browsing by Author "Ковальчук, С. В."
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Адаптування бенчмаркінгу до визначення стану інноваційного розвитку підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.Item Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.Item Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ковальчук, С. В.Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції. Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles.Item Оцінювання економічної стратегії промислових підприємств у ринковому середовищі(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ковальчук, С. В.Проаналізовано недоліки і перспективи розвитку туристично-рекреаційної сфери та розглянуто шляхи вирішення проблем удосконалення управління туристично-рекреаційною сферою. Розглядаються логістичні підходи, фінансові механізми та інформаційні технології у туризмі. Цей підхід дасть змогу підвищити розвиток та прибутковість туристично-рекреаційної сфери. In tins article the lacks and prospects of development tourism-recreation orb are analyzed and the ways of the decision of problems of improvement of management of development tourism-recreation orb are considered. The logistic methods, financial mechanism and information technology in tourism are considered. This approach provides development and profitability tourism-recreation orb.Item Перспективи розвитку логістичного потенціалу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Ковальчук, С. В.; Чорнописька, Н. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Ковальчук, С. В.Теоретично узагальнено та обґрунтовано практичні засади організації логістичного центру. Визначено роль інтеграції маркетингових та логіcтичних концепцій та їх стратегічне значення в господарській діяльності; досліджено процеси проектування та побудови дистрибутивних мереж, логістичний розподіл всередині даної мережі; проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку ринку логістичних центрів України, особливості їх створення та класифікації; визначено практичне значення використання засад геомаркетингу при побудові логістичного терміналу; запропоновано комплекс заходів і методів для проектування та впровадження в життя ефективної моделі побудови та роботи логістичного центру. By the purpose of research which was conducted and vikladene in this floor is in theory to generalize and ground practical principles of organization of logistic center. Achievement of the put purpose stipulated raising and decision of such scientific and practical tasks: to define the role of integration of marketing and logistic conceptions and them strategic value in economic activity; to investigate planning and construction of distributive networks, logistic distributing, into this network;äîñë³äèòè but to analyse the modern state and prospects of market of logistic centers of Ukraine development, features of their creation and classification; to define the practical value of the use of principles of geomarketing at the construction of logistic terminal; to offer the complex of measures and methods for planning and introduction in life of effective model of construction and work of logistic center.Item Суб'єктивний підхід щодо виникнення прав інтелектуальної власності на комерційні позначення: погляд маркетолога(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ковальчук, С. В.; Косенко, В. М.Item Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ковінько, О. М.; Ковальчук, С. В.; Шевченко, Н. О.; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Хмельницький національний університетРозглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту у маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розробки та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено порівняння визначення “бренд”, подане різними фахівцями в сфері бренд- менеджменту. Обґрунтовано теоретичні аспекти формування ефективного бренду та його місце в стратегічному розвитку підприємства з врахуванням сучасних особ- ливостей введення бізнесу. Визначено етапи процесу розробки та управління брендом. Проаналізовано основні світові методики розробки ефективного бренду як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємств.Item Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Ковальчук, С. В.Визначаються основні концептуальні підходи до формування інноваційних проце¬сів на різних економічних рівнях. Одним із головних підходів до інноваційної діяльності на регіональному рівні визначається кластеризація. Для ефективнішого формування та реалізації інноваційних процесів вважають за доцільне використовувати маркетингові підходи, які реалізуються в діяльності відповідних маркетингових структур. In clause the basic conceptual approaches to formation of innovative processes on different economic levels are defined. By one of the main approaches to realization of innovative activity at a regional level it is ‘clasterysation’; I. For more effective formation and realization of innovative processes it is considered for expedient to use marketing approaches which are realized in activity of corresponding marketing structures.Item Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Ковальчук, С. В.Визначені основні концептуальні підходи до формування інноваційних процесів на різних економічних рівнях. Одним із головних підходів до здійснення інноваційної діяль¬ності на регіональному рівні визначається кластеризація. Для ефективнішого формування та реалізації інноваційних процесів вважається за доцільне використовувати маркетингові підходи, які реалізуються в діяльності відповідних маркетингових структур. In clause the basic conceptual approaches to formation of innovative processes on different economic levels are defined. By one of the main approaches to realization of innovative activity at a regional level it is ‘clasterysation’; I. For more effective formation and realization of innovative processes it is considered for expedient to use marketing approaches which are realized in activity of corresponding marketing structures.