Browsing by Author "Копитко, В. І."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Копитко, В. І.Розглядається необхідність застосування елементів маркетингу та логістики, що необхідно в умовах реформування залізничного транспорту, де посилення координації і взаємодії різних видів транспорту значно впливає на обсяги пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Аналізуються проблеми, вирішення яких сприяє пошуку раціональної моделі управління, особливості розвитку сучасної організації перевезень пасажирів, важливу роль в яких займає взаємозв’язок маркетингових і логістичних досліджень. Using need of marketing and logistics elements is considered. That is necessary in conditions of railway transport reform. Where reinforcement of coordination and interaction different kinds of transport renders the essential influence upon volume of passenger transportation at railway transport. The problems are analyzed, which solution promotes search of the rational management model, particularities of the modern organization development of passenger transportation, important role in which occupies intercoupling оf marketing and logistical research.Item Маркетингові дослідження залізничних перевезень як передумова ефективного менеджменту(Видавництво Львівської політехніки, 2007) Копитко, В. І.Розглянуто проблеми маркетингових досліджень щодо всебічного вивчення потреб споживачів та ринку залізничних перевезень. Виявлено фактори підвищення конкурентоcпроможності галузі, елементи забезпечення ритмічності перевезень, напрямки модернізації транспортної системи. Обґрунтовано те, що маркетингові дослідження транспортного ринку повинні вплинути на ефективність впровадження системи управління на базі ERP-рішення. The article deals with the problems of marketing research concerning through study of needs of consumers and the market of railroad transportation.. Factors for increasing the branch competitiveness, elements for ensuring rhythmical railroad transportation and trends in modernization of the transportation system are cleared up. It is well-grounded that the marketing research of transportation market has to influence the efficiency of the control system introduction on the basis of ERP-decision.Item Проблема управління конкурентоспроможності залізничної галузі в умовах реформування(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Копитко, В. І.; Пісний, В. М.Розглянуто проблеми управління конкурентоспроможності залізничної галузі в умовах її реформування.Запропоновано формування системи управління, яка матиме безпосередній вплив на конкурентоздатність цієї галузі відповідно до європейських стандартів: поєднання вільного та регульованого ціноутворення на транспортні послуги, пристосування до змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі транспортних підприємств. The management problems of competitiveness at railway branch in conditions of its reformation are considered.The forming of management system,which will have a direct influence on competitiveness of this branch according to european standards is offered:association free and adjusted pricing in transport service,accommodation to change in external and internal environment transport enterprises.