Browsing by Author "Криворучко, Я. Ю."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концепція цінності у маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Криворучко, Я. Ю.Item Методичні засади впровадження концепції партнерського маркетингу на підприємстві(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Криворучко, Я. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто основні риси партнерського маркетингу на основі досліджень українських та зарубіжних авторів та обґрунтовано його важливість у сучасному бізнесі; розроблено модель відносин підприємства у концепції партнерського маркетингу та сформульовано основні напрями досліджень цих відносин; запропоновано схему впровадження концепції партнерського маркетингу у діяльність підприємства і розглянуто її ключові етапи.Item Реалізація концепції відносин у межах внутрішнього середовища підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Криворучко, Я. Ю.Розглянуто основні заходи та особливості концепції відносин у межах внутрішнього середовища підприємства на основі досліджень українських та зарубіжних авторів та обґрунтовано його важливість за сучасних умов; виділено основні завдання, які стоять перед внутрішнім маркетингом, його головні напрями, функції підрозділів підприємства з ринковою орієнтацією. Проаналізовано внутрішній маркетинг пивоварні та запропоновано основні напрями його удосконалення. Main measures and features of concept of relationship marketing on the basis of researches of Ukrainian and foreign authors are defined; its actuality in modern conditions is considered; main tasks of internal marketing and functions of units of a company with a market orientation are defined. Internal marketing of brewery is analyzed and main trends of its improving are proposed.Item Стратегічний розвиток підприємства у контексті стійких конкурентних перева(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Криворучко, Я. Ю.Item Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерами(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Криворучко, Я. Ю.; Прийма, Л. Р.На основі аналізу сучасних тенденцій розвитку ринкового середовища функціонування підприємств обґрунтовано необхідність проведення досліджень у сфері розвитку стійких конкурентних переваг. Підкреслено необхідність включення управління відносинами із бізнеспартнерами до нематеріальних активів підприємства, які є важливим елементом розвитку стійких конкурентних переваг підприємства, та окреслено перспективи подальших досліджень.On the basis of current trends in enterprise operation environment the necessity of conducting research in the field of sustainable competitive advantage is grounded. Emphasized is the need to include management of relations with business partners into intangible assets of a company, which is an important element of sustainable competitive advantage development and the prospects for further research are outlinedItem Інвестиції у відбудову Свірзького замку на сучасному етапі: можливості фінансування(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Криворучко, Я. Ю.; Шуляр, Ю. В.; Kryvorychko, J. J.; Shuliar, J. V.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано сучасний стан замку у с. Свірж і можливостей фінансування його подальшої відбудови і введення в експлуатацію.