Browsing by Author "Кузьо, Н. Є."
Now showing 1 - 20 of 42
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз ефективності системи дистрибуції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто загальні концепції аналізу витрат системи фізичної дистрибуції. Проаналізовано проблеми, що виникають при виборі видів транспорту, способів складування та обробки вантажів. Пропонуються шляхи вирішення цих проблем. The general concepts of the cost analysis of the physical distribution system are considered. Problems of chousing the types of transport, ways of warehousing and processing of cargoes are analyzed. The methods of these problems solving are offered.Item Важливість SMM в сучасному бізнесі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Коростиль, А. М.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Використання концепції соціального маркетингу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, Н. Є.; Малець, М. Д.Item Використання маркетингових комунікацій в екологічному маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, Н. Є.; Дупин, Т. І.Item Використання мережних систем для управління ланцюгами поставок(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Кузьо, Н. Є.Розглядаються можливості використання мережного планування для управління ланцюгами поставок та особливості мережних систем у сучасній економіці. Запропонована схема логістичного ланцюга у вигляді мережі. Визначено типи задач, які можна розв’язувати за допомогою мережного моделювання. The opportunities of use of network planning for management of circuits of deliveries and feature of networks in modern economy are considered. The offered plan of logistics circuit as network. The types of problem are determined which can be decided with the help of network.Item Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Марущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.Item Дослідження впливу банківської системи України на макроекономічні показники(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-03) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Сулим, Т. А.; Kosar, N. S.; Kuzo, N. Ye.; Sulym, T. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа підставі проведеного аналізу визначено сутність терміну “конкурентоспроможність закладу вищої освіти” на ринку та його головні ознаки. З використанням результатів опитування споживачів, аналізу нормативних документів, що регулюють освітню діяльність та іншої вторинної маркетингової інформації подано основні показники оцінки конкурентоспроможності закладу вищої освіти для споживачів освітніх послуг, системи вищої освіти та суспільства.Item Дослідження проблем функціонування ринку теплової енергії Львівської області(АртDрук, 2013) Косар, Н. С.; Лаврів, У. О.; Кузьо, Н. Є.Item Екомаркетинг як напрям реалізації концепції соціально-відповідального бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Item Заходи екологічного маркетингу: сучасні аспекти(Видавництво Львівської політехніки, 2020-06-18) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Косар, Н. С.; Сарапін, Т. В.; Кузьо, Н. Є.Проаналізовано основні підходи до визначення суті концепції холістичного маркетингу, розглянуто основні складові цього виду маркетингу. Визначено передумови та проблеми реалізації холістичного маркетингу для підприємств України. Проаналізовано особливості використання різних типів CRM-систем як вітчизняного, так і іноземного виробництва. Обґрунтовано необхідність впровадження цього програмного продукту як ефективної умови втілення сучасних маркетингових концепцій у діяльність організацій. The basic approaches of determination of essence of conception of the holistic marketing are analyzed, the basic constituents of this type of marketing are considered. The preconditions and problems of realization of the holistic marketing for the enterprises of Ukraine are determined. The features of the use of different types of the CRM-systems of both domestic and foreign production are analysed. The necessity of introduction of this software product as effective condition of embodiment of modern marketing conceptions in activity of organizations is argued.Item Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.Визначена сутність та особливості корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах змінного середовища функціонування, необхідність використання концепції маркетингу 3.0, орієнтованого на цінності для клієнтів. Висвітлено напрями втілення цієї політики у практику функціонування українських підприємств у виробничій сфері та сфері послуг. Проаналізовано переваги, недоліки та перешкоди у сфері використання корпоративної соціальної відповідальності вітчизняними підприємствами, встановлено перспективи її розвитку. The essence and characteristics of corporate social responsibility in Ukraine in the face of a changing environment operation are determined, the need for companies with marketing concept 3.0 values oriented. The implementation of these policy directions in the practices of Ukrainian enterprises in the manufacturing sector and the service sector are shown. The value of the policy of corporate social responsibility is established, as directed on their employees and on various market actors increases in terms of active development of information technology, which provides a wide and easy access to any information relating to the activities of organizations. The influence of social and economic indicators on the reputation of the company and its financial performance by providing individual brands in the market and in the minds of consumers and customer loyalty products to socially responsible companies. Advantages, disadvantages and obstacles in the area of corporate social responsibility domestic enterprises, the conditions of its active use – proper organizational and informational support. Established perspectives of corporate social responsibility policy in Ukraine.Item Логістичний підхід до управління транспортуванням(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кузьо, Н. Є.Розглянуто процес управління транспортуванням у логістичній системі та критерії вибору способу транспортування вантажів. Запропоновано схему вибору логістичного посередника. The process of transportation management in logistic system is considered. The selection criteria of a transportation way of cargoes are investigated. The method of a selection of the logistic intermediary is offered.Item Логістичні рішення у збуті: модель управління запасами(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Кузьо, Н. Є.; ДУ “Львівська політехніка”Розглядається модель, в якій попит на продукцію і терміни виконання замовлення на постачання є випадковими величинами із заданими функціями розподілу, та наводиться алгоритм її реалізаціїItem Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Проаналізовано діяльність молокопереробних підприємств Львівської області. Розглядаються особливості формування та вдосконалення комплексу маркетингу цих підприємств. The activity of milkremoking enterprises of the Lviv area is analysed. The features of marketing complex formation and perfection of these enterprises are considered.Item Маркетингові дослідження у забезпеченні ефективної діяльності комерційного банку(Видавництво ЗУКЦ, 2012) Кузьо, Н. Є.; Угольков, Є. О.Item Маркетингові дослідження формування споживчих переваг(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.Item Методологічні аспекти проектування логістичних систем(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кузьо, Н. Є.Розглядаються проблеми взаємодії складових логістичної системи - транспортної, складської, виробничої, інформаційної, кадрової та фінансової підсистем. Запропоновані порядок та методи їх системного дослідження, сформульовані основні вимоги до інтегрованого проектування. The problems of interaction elements system of logistic - transport, warehouse, industrial, information, personnel and financial subsystems are considered. Offered the order and methods of their system research and formulated basic requirements to the integrated designing.Item Моделювання логістичного ланцюга поставок(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Національльний університет “Львівська політехніка”Обґрунтовано можливість використання динамічного програмування для моделювання логістичного ланцюга поставок.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »