Browsing by Author "Микитюк, Оксана"
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item До проблеми розвитку української термолексики(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002-03-26) Микитюк, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка“У статті проаналізовано універсальність іменника для творення наукових назв, показано багатоплановість та умовність низки лінгвістичних вимог до терміна, виявлено переосмислення ряду термінів у зв’язку зі змінюваністю поняття норми, доведено, що використання слова в первинному значенні у загальновживаній лексиці і в похідному значенні у термінолексиці, існування синонімних рядів - одна із загальних закономірностей розвитку лексичного значення слова, зокрема терміна.Item Духовний саморозвиток людини з позицій синергетичного підходу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Тюріна, Тамара; Зачепа, Андрій; Кудрик, Ліліана; Микитюк, ОксанаItem Компетентнісний підхід до проблеми розвитку окремих професійних компетенцій у післядипломній освіті(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Микитюк, ОксанаВ статье анализируются подходы к оценке уровня сформированности профессиональной компетентности специалиста, а именно учителей трудового обучения, представлены результаты исследования отдельных профессиональных компетенций, таких как учебная, организаторская и методическая, коммуникативная, социоэкологическая, личностно-профессиональная. Это может стать основой для создания и внедрения новых моделей и новых нестандартных решений по исследованию уровня профессиональных компетенций, в частности у молодых специалистов. The article examines approaches to assess the level of specialist’s professional competency formation, such as teachers of labor training. The author presents the results of certain professional competences’ study, such as educational, organizational, methodical, communicative, socioecological, personal and professional. This could become the basis for the creation and implementation of new models and innovative solutions to study the level of professional competences, particularly among young professionals.Item Людина, суспільство і Всесвіт: взаємозв’язки та взаємодія(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Тюріна, Тамара; Микитюк, Оксана; Зачепа, АндрійРозглянуто людину як космопланетарну істоту, невід’ємну складову Світобудови, що знаходиться у безперервній інформаційно-енергетичній взаємодії із суспільством, Землею, Всесвітом. Розкрито сутність універсальних космічних законів згідно із якими повинна жити і діяти людина, щоб не порушувати рівновагу, гармонію Цілісної Системи. This article deals with a human being as a universal creature, as an integral part of the Universe. The author argues that human being should interact with the earth and society on the harmonious basic. They prove that the essence of the universal cosmic laws lay in balance of the integrate system.Item Особистісно-професійний розвиток педагога у контексті компетентнісного підходу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Микитюк, ОксанаСмысл профессиональной жизни как составляющей педагогического развития является ведущим фактором становления личности. Изменения объективных обстоятельств в непрерывном образовании педагогов имеют оттенки направленности, постепенности и сознательно увеличивают роль саморазвития педагога. Истоки профессионализма объективно и субъективно обусловлены сущностью его жизни и уровнем профессионального благополучия. The meaning of the professional life, as a part of pedagogical development is the leading factor of a personality becoming. Changes in objective circumstances in the continuous education of teachers have shades of focus, continuity and consciously increase the role of a teacher’ self-development. The origins of professionalism are determined objectively and subjectively by the essence of his/her life and the level of professional well-being.Item Пізнавальна діяльність учнів на уроках трудового навчання (технологій)(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Микитюк, ОксанаПроанализированы методы познавательной деятельности учащихся на уроках трудового обучения (технологии) при компетентностном подходе. В рамках компетентностного подхода в школе методы и приемы обучения должны быть адекватны задаче развития творческих способностей и познавательной самостоятельности учащихся, что связано с овладением теоретическими знаниями и способами получения новых знаний, которые должны задействовать учащихся в деятельность по добыванию знаний и их развитию. The article analyses methods of cognitive activity of pupils at the labor training lessons under the conditions of competence approach. As a part of the competence approach school teaching methods and techniques must be adequate to the task of the development of pupils’ creative abilities and cognitive independence, connected with theoretical knowledge and methods of obtaining new knowledge that should involve pupils into the activities of knowledge obtaining and development.Item Формування соціально-психологічної адаптації у школярів в умовах шкіл-інтернатів санаторного типу(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Микитюк, Оксана; Зачепа, АндрійРассматриваются проблемы формирования социально-психологической адаптации школьников в условиях школ-интернатов санаторного типа. Поднимается вопрос социальной адаптации педагогически проблемных школьников с позиции выявления причин педагогической запущенности. The article considers ways of problems solving concerning the formation of social and psychological adaptation of pupils in boarding schoolsresorts. The author raises a question of social adaptation of pedagogically problematic schoolchildren from the position of detecting the reasons of educational neglect.Item Іван Верхратський як термінолог(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006-01-31) Микитюк, Оксана; Національний університет «Львівська політехніка»У статті розглянуто термінологічну спадщину Івана Верхратського - довголітнього, невтомного, працьовитого та ерудованого голови Математично-природописно-лікарської секції НТШ. Як український мовознавець кінця XIX - першої половини XX ст. він започаткував видання природничих і мовознавчих праць, сприяв утвердженню фонетичного правопису, завжди пропагував правильне, у дусі нашої мови утворене рідне слово.