Browsing by Author "Мужеляк, М. М."
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація норм податкового законодавства України до економічних критеріїв її членства в ЄС(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Мужеляк, М. М.; Різник, О. З.Item Вкладення коштів у банківські метали: сучасний стан та перспективи розвитку.(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Мужеляк, М. М.; Желізняк, Р. Й.Розглянуто та проаналізовано окремі елементи ринку банківських металів та його правове регулювання. Досліджено динаміку цін на золото, як основного банківського металу, та її вплив на формування ресурсної бази фінансово-кредитних установ.Item Переваги та недоліки зміни правового поля для спрощеної системи оподаткування(Видавництво ЗУКЦ, 2012) Мужеляк, М. М.Item Податкове регулювання інноваційної діяльності підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Паранчук, С. В.; Мужеляк, М. М.Розглянуто основні принципи системи податкового регулювання у сфері створення сприятливих умов інноваційного розвитку. При цьому основну увагу зосереджено на характеристиці методів податкового регулювання (податкових пільг, податкових санкцій), спрямованих на стимулювання інноваційної діяльності в Україні. In the article basic principles of the system of the tax adjusting are considered in the field of creation of favorable terms of innovative development. Thus basic attention is concentrated on description of methods of the tax adjusting (tax deductions, tax approvals), which are directed on stimulation of innovative activity in Ukraine.Item Правове регулювання податку на нерухоме майно в Україні та світі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мужеляк, М. М.; Мороз, Т. П.Item Роль менеджера з КСВ в організаційній структурі системи управління соціально відповідальною діяльністю машинобудівних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2016-04-14) Мужеляк, М. М.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Інструменти корпоративної соціальної відповідальності та їхнє місце у маркетинговій стратегії інтернаціоналізації підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ільчук, П. Г.; Мужеляк, М. М.; Коць, О. О.