Browsing by Author "Музиченко-Козловська, О. В."
Now showing 1 - 20 of 29
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір оптимального місця розташування туристичного підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Музиченко-Козловська, О. В.Визначено чинники, які впливають на вибір оптимального місця розташування туристичного підприємства. Обґрунтовано критерії вибору місць розташування туристичного підприємства. Запропоновано послідовність обґрунтування вибору оптимального місця розташування туристичного підприємства. Certainly factors which influence at choice optimum place of location of tourist enterprise. Grounded criteria of choice of places of location of tourist enterprise. The sequence of ground of choice of optimum place of location of tourist enterprise is offered.Item Використання брендингу для підвищення туристичної привабливості території(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Музиченко-Козловська, О. В.Item Державне регулювання діяльності туристично-інформаційних центрів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Музиченко-Козловська, О. В.Проаналізовано законодавство України щодо інформаційного забезпечення розвитку туризму. Визначено недоліки державного регулювання функціонування туристично-інформаційних центрів в Україні. Запропоновано модель державного управління туристичною галуззю в Україні. Означено ієрархічні рівні формування та реалізації туристичної політики. Охарактеризовано сутність туристично-інформаційного центру як організаційної структури системи управління сферою туризму та курортів. Запропоновано модель та схему Національної системи інформаційного забезпечення туристичної діяльності в Україні. The article analyses the law of Ukraine on information support for tourism development. Identified weaknesses of the state regulation of the tourist information centers in Ukraine. The model of governance of tourism industry in Ukraine. Basic hierarchical levels of development and implementation of tourism policy are determined. The nature tourist information center is characterize as the organizational structure of management in tourism and resorts. A model of the circuit and the national information system of tourism in Ukraine is proposed.Item Доцільність створення туристично-інноваційного кластера у регіоні(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Музиченко-Козловська, О. В.Item Економічне оцінювання доцільності освоєння туристичного потенціалу Львівської області(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-16) Музиченко-Козловська, О. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Комлексний підхід до економічного оцінювання туристичного потенціалу території(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Музиченко-Козловська, О. В.; Muzychenko-Kozlovs’ka, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано комплексний підхід до економічного оцінювання туристичного потенціалу території, який передбачає такі етапи: вибір та обґрунтування сукупності показників оцінювання туристичного потенціалу території; оцінювання складових турис- тичного потенціалу місцевості; визначення рекреаційної та туристичної місткості території; визначення туристичного потенціалу місцевості за видами туризму; оцінювання кількості економічно активного населення як трудового потенціалу місцевості; здійснення мар- кетингових досліджень доцільності освоєння туристичного потенціалу регіону; розрахунок економічного ефекту від освоєння туристичного потенціалу території.Item Комплексний підхід до економічного оцінювання та регулювання туристичної привабливості території(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Музиченко-Козловська, О. В.Запропоновано комплексну методику економічного оцінювання і регулювання туристичної привабливості території (ТПТ), яка передбачає оцінювання існуючої ТПТ, економічної ефективності інвестування заходів для підвищення ТПТ. The complex technique of an economic rating and regulations of tourist appeal of territory (ТАТ) is offered which provides a rating existing ТАТ, economic efficiency of investment of measures on increase ТАТ.Item Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Музиченко-Козловська, О. В.З’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціонування туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристичного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова. The essence of the concept of destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.Item Механізм започаткування та функціонування туристичного кластера(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Музиченко-Козловська, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено цілі та завдання об’єднання підприємств у туристичний кластер. Доповнено перелік переваг створення туристичного кластера. Проаналізовано умови створення туристичного кластера та критерії відбору учасників такого об’єднання. Запропоновано послідовність процесу формування кластера та вираз для оцінки ефективності його діяльності. Наведено механізм започаткування та функціонування туристичного кластера.Item Модель управління організаційною культурою підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Музиченко-Козловська, О. В.; Музиченко-Козловський, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Охарактеризовано таке визначення поняття “організаційна культура”, яке найточніше відображає її місце в системі стратегічного управління підприємством, визначено місце організаційної культури у системі управління підприємством, запропоновано модель управління організаційною культурою.Item Обгрунтування вибору оптимального місця розташування туристичного пдприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Музиченко-Козловська, О. В.Item Особливості маркетингового управління туристичним регіоном(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Музиченко-Козловський, А. В.; Музиченко-Козловська, О. В.Визначено предмет та завдання маркетингового управління туристичним регіоном. Застосовано багаторівневу систему маркетингового управління для управління туристичним регіоном. Розглянуто послідовність процесу управління за цілями для підвищення туристичної привабливості регіону.The subject and task of marketing management of tourist region is determined. The multilevel system of marketing management of tourist region is offered. The sequence of process of management behind the purposes for increase of tourist appeal of region is considered.Item Проблеми комерціалізації прав інтелектуальної власності в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-17) Музиченко-Козловська, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Проблеми сталого розвитку України(Видавництво Львівської політехніки, 2018-04-19) Прудіус, Д. Р.; Музиченко-Козловська, О. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Підходи до формування стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону (на прикладі Львівської області України)(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Музиченко-Козловська, О. В.; Muzychenko-Kozlovska, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті з’ясовано сутність поняття “інвестиційна привабливість території чи регіону”; визначено основні (внутрішні) чинники формування інвестиційної привабливості регіону та допоміжні (зовнішні). Вибрано метод аналізування факторів, що впливають на збільшення інвестиційної привабливості регіону; запропоновано послідовність формування стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону. Під час дослідження здійснено SWOT-аналіз факторів підвищення інвестиційної привабливості регіону й апробовано результати стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону на прикладі Львівської області України.Item Розвиток системи державного управління туристичними кластерами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Музиченко-Козловська, О. В.; Музиченко-Козловський, А. В.Проаналізовано особливості державного управління туристичною галуззю. Запропоновано систему державного управління туристичною діяльністю України. Визначено причини повільного створення туристичних кластерів в Україні та запропоновано рекомендації для створення системи державного управління кластерними об’єднаннями. The features of state administration tourist industry are analyzed. The system of state administration of Ukraine tourist activity is offered. Certainly reasons of slow creation of tourist clusters in Ukraine and recommendations are offered for creation of the system of state administration cluster associations.Item Розроблення механізму реалізації державної програми розвитку туризму з метою підвищення туристичної привабливості регіону(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Музиченко-Козловська, О. В.Доведено необхідність, визначено цілі, завдання, основні напрями, специфіку, методи та інструменти реалізації державного регулювання розвитку туризму. Запропоновано порядок дій у державній регіональній туристичній політиці унаслідок узагальнення законодавчої та правової баз. Сформовано програму заходів щодо підвищення туристичної привабливості території. Розроблено механізм реалізації державної програми розвитку туризму у регіоні. The necessity is proved, is determined the purposes, tasks, basic directions, specificity, methods and tools of realization of state regulation of development of tourism. The order of actions in state regional tourist politics owing to generalization of legislative and legal base is offered. The program of measures on increase of tourist appeal of territory is generated. The mechanism of realization of the state program of development of tourism in region is developed.Item Роль туризму в просторовій організації міст(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Музиченко-Козловська, О. В.Означено поняття “туристичний простір”. Визначено види та властивості туристичного простору. З’ясовано функції та роль туристичної діяльності у просторовій організації соціально-економічних систем, зокрема міст. Determination of concept “tourist space”. Certainly kinds and properties of tourist space. Functions and role of tourist activity are found out in spatial organization of the socioeconomic systems, in particular bridge.Item Стратегія просування туристичного бренда країни(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Музиченко-Козловська, О. В.З’ясовано місце туристичного бренда у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування туристичного бренда країни. Проаналізовано наявний туристичний бренд України. Визначено завдання та стратегію туристичного брендингу. Розроблено модель формування стратегії просування туристичного бренда країни та наведено відповідну схему. Детально сформульовано кожен з етапів стратегії просування туристичного бренда країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості туристичного бренда країни. The place tourism brand in the formation of a national brand. The composition of the brand. The algorithm of forming brand of tourism country. The existing Ukraine tourist brand. Objectives and strategy of tourism branding. The model of the formation of brand strategy to promote tourism of the country and are an appropriate scheme. Formulated in detail each of the stages of brand strategy to promote tourism of the country. The indexes determine the overall index attractiveness of tourist country brand.Item Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Музиченко-Козловська, О. В.Визначено місце туристичного бренду у формування національного бренду. Запропоновано визначення понять “туристичний бренд” та “туристичний брендинг”. Наведено передумови розроблення та реалізації стратегічного плану туристичного брендингу міста. Визначено завдання та стратегію туристичного брендингу м. Львова. Запропоновано алгоритм формування туристичного бренду міста. Розроблено модель просування туристичного бренду міста та наведено відповідну схему. Детально сформульовано кожен з етапів стратегії просування туристичного бренду м. Львова. The place of tourism brand in the formation of a national brand. A definition of "tourism brand" and "branding tourism". An prerequisites for development and implementation of the strategic plan of the tourist city branding. Objectives and strategy for tourism branding m. Lviv. The algorithm of formation of tourist brand of the city. The model of promotion of tourist brand of the city and are relevant scheme. Formulated in detail each of the stages of the strategy to promote the tourism brand of. City. The first stage assessment made of the existing brand the city. An existing brand as a logo and slogans identified its shortcomings. Done SWOT-analysis of existing tourist brand of the city and presented the results in a table. The indexes determine the overall index attractiveness of tourist brand of the city. Defined target groups of consumers and expert survey conducted attractiveness of the brand. Lviv. A scale of evaluation. Author determined measures to increase the popularity of the brand. Lviv. Done assessment of the tourism brand. Lviv and the scheme parameters and results. In the second phase determined the content of the tourist brand the city. For this analysis conducted target audience. Defined mission and goals of the tourist brand of the city. The choice of methods tourist city branding. In the third stage plan proposed promotion of tourism brand. Lviv. The measures for the promotion of tourism brand. Lviv. Formulated stages of the network of tourist information centers. Is responsible for the promotion of tourism brand. Lviv. The measures to improve Internet resources of tourism in the city. Lvov. At the fourth stage offered from the plan brand promotion of tourism. Lviv. At the fifth stage defined measures for evaluating the effectiveness of the brand. Lviv.