Browsing by Author "Пащук, О. В."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комп’ютерний моніторинг вітропотенціалу: концептуальний підхід, система відбору параметрів вітрового потоку(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Дудикевич, Б. В.; Микитин, Г. В.; Опірський, І. Р.; Пащук, О. В.; Dudykevych, V.; Mykytyn, H.; Opirskyy, I.; Pashuk, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Медцентр Святої Параскеви; Lviv Polytechnic National University; Medical Center of Saint ParaskevaВисвітлено системне бачення контролю параметрів вітрового потоку, яке на основі концептуального підходу до створення комп’ютерного моніторингу параметрів вітру та системи реєстрації даних дає змогу відображати отримані результати в режимі реального часу, що забезпечує достовірність інформації та прискорює прийняття рішень щодо розгортання вітроенергетичних станцій (ВЕС) та вибору типу вітротурбінних генераторів (ВТГ). Запропоновано концептуальний підхід до створення комп’ютерного моніторингу параметрів вітрового потоку на основі інформаційної програми моніторингу сили вітру та методології оцінювання зареєстрованого вітропотенціалу. Розроблено комп’ютерну систему реєстрації вітрового потоку, що забезпечує можливість здійснювати відбір, обробку та передавання даних про параметри вітру та оцінювати вітропотенціал і приймати управлінські рішення щодо встановлення ВЕС та вибору типу ВТГ.Item Скарги як чинник оздоровлення бізнесу в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Пащук, О. В.Розглянута поведінка незадоволених клієнтів та вирішення конфліктів з ними, що є функціональною проблемою діяльності підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на поведінку споживачів; скарги як дані для ринкових досліджень. Запропоновано напрямки дій для розчарованих клієнтів, гарантії, каталог скарг як інструментарій для координації успішного ведення і оздоровлення бізнесу. The behaviour of dissatisfied consumers and the solving of conflicts with them which is a functional problem of enterprise activity are considered in the article. Factors which influence behaviour of consumers, complaints as the data for market researches are analysed. Directions of dissatisfied clients actions, guarantee, the catalogue of complaints as toolkit for coordination of successful conducting and improvement of business are offered in this article.