Browsing by Author "Решетнікова, І. Л."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Решетнікова, І. Л.; Решетнікова, Г. С.Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.Item Етичний маркетинг i Supply Chain Management як інструменти “справедливої торгівлі” і “стійкого споживання”(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Решетнікова, І. Л.Item Оперативний випереджувальний контроль виконання плану поставок у реалізації стратегії розвитку постачання на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Решетнікова, І. Л.; Плахута, А. А.Розглянуто питання удосконалення управління матеріальними потоками на стадії закупівлі матеріалів. З метою підвищення надійності постачання пропонується випереджувальний контроль виконання плану поставок, що грунтується на короткостроковому прогнозі. In this article the questions of making perfect the management of the streams of materials in enterprise during the purchase of materials are considered. With the object to increase the safety of supply the logistic decision of establishing control over the execution of the supply plan, based on a short-term prognosis, is suggested.Item Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Решетнікова, І. Л.; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»