Browsing by Author "Слободянюк, Іванна"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяThis Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.Item Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяHuge amount of the new media events influents on the quality of media materials which are published after the events. Brands provide very creative media events and expecting not only official press release repeating. But mpst often media only publishing press release. We propose new approach – we do not give press release just on the event but waiting for the own media publication just after the event. And only then sending official press release to the media. This special approach of distributing media materials among loyal media gives bigger numbers, higher quality and creative media materials.Item Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяConsidered expediency of ASUS participation in events: for example, the annual biker festival "Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian Fashion Week». Efficiency of these events to promote the brand new products are analyzed.