Browsing by Author "Снітков, І. Ф."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Експериментальне визначення параметрів синхронних виконавчих мікродвигунів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Завгороднїй, В. Д.; Снітков, І. Ф.У статті обґрунтовані методи спрощеного експериментального визначення основних параметрів електроннокерованих синхронних виконавчих двигунів малої потужності з метою оцінки допустимості їх роботи в режимах, що відрізняються від номінального. In this paper the symplified experimental methods of determination of the permanent magnet exitated electronic controlled smoll synchronouse motor parameters are discribed and the recomendation for such motors using in non-rated conditions are given.Item Засади створення тахометричної системи на базі синхронного тахогенератора(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Бойко, А. С.; Завгородній, В. Д.; Снітков, І. Ф.Розглянуто математичні засади функціонування цифрових тахометричних систем для реалізації за допомогою сучасної матеріально-технічної бази. The mathematic approach of the digital speed sensors using modern harware was proposed in this article.Item Конструкції електронно керованих двигунів магнітоелектричного збудження на основі редизайну асинхронних машин(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Завгородній, В. Д.; Снітков, І. Ф.; Черніков, В. І.Сучасні енергоощадні технології базуються на застосуванні керованих електроприводів, що якнайбільше враховують індивідуальні особливості виконавчих механізмів. Сьогодні прогрес у цій галузі стримується обмеженою номенклатурою електродвигунів та їх неадаптивністю до електронних систем керування. У статті запропоновано один із способів вирішення цієї проблеми на базі принципів редизайну електричних машин. Modern energy saving techniques are based on application of regulated electric drives, which are as possible taking into account individual customer necessities. Now advance in this area restrains due to limited spectrum of existing motors of conventional designs and theirs nonadaptivity with electronic drivers. In this paper one of the directions of this compromissable problem solving on the base of redesign of failed electric machines is discussed.Item Математична модель індукційного давача положення ротора електронно керованих безконтактних виконавчих двигунів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Завгородній, В. Д.; Снітков, І. Ф.; Харчишин, Б. М.Розглядається конструкція індукційного давача положення ротора електронно керованих безконтактних двигунів та його математична модель. Показано, що конструкцію давача завжди можна реалізувати на тих же виштамповках, що й магнітопровід якоря самого двигуна. The design of rotor angular position transducer of induction type for electronic controlled brushless actuating motors and its mathematical model are offered. It is shown that design of induction angle transducer always can be realized on the base of the motor armature punchings.Item Особливості параметричного проектування синхронних виконавчих двигунів магнітоелектричного збудження (Частина 1. Теоретичні засади параметричного проектування синхронних виконавчих двигунів)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Снітков, І. Ф.; Черніков, В. І.; Завгородній, В. Д.У статті викладено основи підходу до вибору параметрів синхронних виконавчих двигунів магнітоелектричного збудження (СД) на основі оптимізації їх характеристик при забезпеченні максимально можливого значення електромагнітного моменту в заданому габариті з метою розроблення методики параметричного проектування електронно керованих СД.