Browsing by Author "Сташук, П. М."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Акустична емісія бетону при малоциклових навантаженнях(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Коваль, П. М.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.Подано результати дослідження роботи бетону при малоциклових навантаженнях з використанням методу акустичної емісії.Item Вивчення кінетики процесів тріщиноутворення методом акустичної емісії(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Сташук, П. М.Описана програма проведених комплексних випробувань та методика дослідження процесів тріщиноутворення залізобетонних балок за методом акустичної емісії. Наведені експериментальні дані процесів тріщиноутворення, визначені методом АЕ.Item Випробування бетонних призм за схемою чистого згину із використанням методу акустичної емісії(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Коваль, П. М.; Сташук, П. М.Представлено методику та експериментальні дані дослідження акустико-емісійного випромінювання при випробуванні бетонних призм за схемою частого згину. Проведено порівняльний аналіз кінетики випромінювання сигналів акустичної емісії та напружено-деформованого стану зразків.Item Дослідження роботи конструкцій моста поширеного монолітною накладною плитою(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Сташук, П. М.; Танський, О. В.Розглянуто виконані дослідження конструкцій моста поширеного монолітною накладною. Описано методи його досліджень та визначення технічного стану. Наведено результати обстеження та випробування моста тимчасовим навантаженням.This paper is devoted to the research of the bridge spans widened by monolithic slab. The method of investigation and studing of technical condition are described. The results of bridge inspection and testing by live load are introduced.Item Дослідження технічного стану першого залізобетонного моста України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, М. П.; Фаль, А. Є.; Бабяк, І. П.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.Розглянуто перший залізобетонний арочний міст в Україні. Описано методи його досліджень та визначення технічного стану. Наведено результати обстеження та випробування моста тимчасовим навантаженням. This paper is devoted to the first reinforced concrete arch bridge in the Ukraine. The method of investigation and studing of technical condition are described. The results of testing of bridge for the live load are introduced.Item Кінетика випромінювання сигналів акустичної емісії в бетоні при малоциклових навантаженнях(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Коваль, П. М.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.; Фаль, А. Є.; Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. Шульгіна; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено дані про експериментальні дослідження роботи бетонних зразків на стиск в умовах малоциклових навантажень з використанням методу акустичної емісії, проведення аналізу кінетики випромінювання сигналів акустичної емісії. Описана програма, методика та результати випробувань дослідних зразків бетонних призм різної міцності та складу бетону.Item Моніторинг тріщиноутворення у залізобетонних конструкціях автодорожнього моста із використанням методу акустичної емісії(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Коваль, П. М.; Сташук, П. М.Наведено результати досліджень залізобетонних конструкцій прогонових будов естакади, що зазнала вогневого впливу, біля станції метро “Шулявська” в м. Києві із використанням методу акустичної емісії. На підставі виконаних досліджень надано рекомендації з обмеженої експлуатації споруди. The results of the researches using acoustic emission method of bridge superstructures near the Shulavska underground station in the city of Kyiv are represented. On the basis of these investigation the recommendations of limited exploitation of the bridge structures are given.Item Термонапружений стан монолітної попередньо напруженої естакади(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Ковальчик, Я. І.; Сташук, П. М.; Фаль, А. Є.; Бабяк, І. П.Описано проблему впливу екзотермії під час реакції гідратації в масиві бетону монолітної попередньо напруженої прогонової будови естакади на її напружено- деформований стан, що стала причиною тріщиноутворення. Для визначення умовного формування власного термонапруженого стану в залізобетонних конструкціях потрібно проводити теплофізичні розрахунки бетону, що набирає міцність, за допомогою використання принципу Сен-Венана для скінченних елементів конструкції на ПК, щоб будувати температурні поля нульових напружень. Під час обстеження естакади виявлено тріщини шириною розкриття до 0,15 мм, які не розкривались під час її випробування. Обчислено поетапне влаштування прогонової будови та розрахунок термонапруженого стану під час її влаштувань. Під час аналізу розрахункової моделі припускали, що допустимі на розтяг напруження в бетоні перевищені на 80-ту годину його тужавіння в зонах утворених тріщин. Ймовірною причиною утворення цих тріщин були термонапруження в масиві бетону. Під час проектування монолітних залізобетонних конструкцій необхідно крім розрахунку за граничними станами у разі експлуатації та монтажу конструкції обчислювати термонапружений стан у разі тужавіння бетону під час спорудження. This article describes the problem of influence heat during hydration reaction in an array of monolithic reinforce concrete prestressed overpass span on its mode of deformation. The goal is to determine the causes of cracking in the construction span, improve its placement and recommendations to prevent cracking in similar processes. During examination of the object of study – flyover in Kiev spans were found with crack opening width 0,15 mm, which emerged during its construction. There was a need for establishing their causes and developing appropriate measures to prevent cracking in similar structures.To determine the conditional form of their own thermostressed state in reinforced concrete structures should be carried out thermal calculations of concrete that gains strength by using Saint-Venant principle for finite elements design on the PC to build zero-stress temperature fields.In analyzing the problem, cracks were identified probable causes of their occurrence and made a number of calculations.Thermostressed mechanical condition fragment array of cracks formed was made in PC “MIDAS”. In analyzing the calculationmodel it was revealed that the allowable tensile stress in the concrete exceeded 80-th hour of his hardening zones formed cracks. Suggested that the reason for the formation of these cracks were thermostress in an array of concrete.In the design of monolithic concrete structures it’s necessary besides the calculation of the boundary conditions in the operation and installation design to calculate thermostressed state in hardening concrete in construction.