Browsing by Author "Стернюк, О. Б."
Now showing 1 - 11 of 11
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз методів формування асортиментної політики підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Стернюк, О. Б.Проведено класифікацію методів формування асортиментної політики промислового підприємства. Досліджено методичні та практичні аспекти застосування існуючих методів, проаналізовано їх переваги та недоліки. The classification of methods for creation the assortment policy of industrial firm is produced in this paper. The methodical features and practical aspects of existing methods usage are researched, and their advantages and lacks are discussed.Item Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Стернюк, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.Item Деякі аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах становлення ринкової економіки в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Стернюк, О. Б.Проаналізовано особливості споживчої поведінки населення України в сучасних умовах трансформації суспільних відносин. Розглядається широкий спектр факторів зовнішнього впливу, які формують сучасні моделі поведінки споживачів. The present paper is devoted to the analysis of consumer behaviour features of the Ukrainian population in modern conditions of public relations transformation. The wide spectrum of the external influence factors which shape modern models of customer behaviour is considered.Item Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Стернюк, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто значення дослідження зовнішнього середовища під час формування асортиментної політики підприємства. Проаналізовано комплекс факторів, що визначають особливості конкурентної боротьби в галузі та здійснюють вплив на якісну і кількісну структуру асортименту підприємства. Запропоновано показники для оцінювання впливу розглянутих факторів, використання яких сприятиме підвищенню ефективності управлінських рішень щодо формування асортиментної політики підприємства.Item Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”)(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Стернюк, О. Б.Проаналізовано особливості управління витратами, асортиментною та ціновою політикою ВАТ “Львівський холодокомбінат” з метою дослідження конкурентної стратегії, яку використовує товариство на ринку. Визначено чинники забезпечення ефективності обраної стратегії на цьому етапі розвитку ринку та у прогнозованому майбутньому. The features of the cost management, the assortment and price policy of “Lviv holodokombinat” JSC are analysed in order to establish its competition strategy in present market conditions. The key factors for providing the efficiency of the chosen strategy at the present moment and in forseable future are determined.Item Маркетинговий аудит: методологія та організація(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Стернюк, О. Б.Наведено основні засади проведення маркетингового аудиту підприємства. Розглянуто напрямки досліджень та етапи організації процесу маркетингового аудиту. The object of the present paper concerns the usage of marketing audit. The main research parameters and organization stages are described in this paper.Item Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Дубодєлова, А. В.; Стернюк, О. Б.В даній роботі розглядається сукупність факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, які є об’єктами маркетингового аналізу. Описуються підходи до управління маркетинговою діяльністю залежно від характеристик чинників зовнішнього середовища. Обґрунтовується необхідність виявлення сильних та слабких сторін діяльності підприємства для виявлення маркетингових можливостей та оцінки ринку. The factors of the external and internal environment, which are the objects of marketing analysis, are presented in this paper. The marketing activity management approaches depending on external environment factors are described. The necessity of firm strength and weakness exposure for marketing opportunities and market evaluation is grounded.Item Обгрунтування вибору стратегій розвитку стратегічних бізнес-одиниць(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Стернюк, О. Б.Проаналізовано альтернативні стратегії розвитку стратегічних бізнес-одиниць залежно від привабливості ринку та конкурентної позиції на ньому. Подано рекомендації для прийняття управлінського рішення на корпоративному рівні управління підприємством щодо вибору ефективної стратегії розвитку конкретної стратегічної бізнес-одиниці. The alternative strategies for strategic business-units development, depending on their market attractiveness and competitive position on it are analysed. Recommendations for making management decisions at the corporate level management on the selection of an effective strategy of a particular strategic business-unit are determined.Item Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Стернюк, О. Б.Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного автомобілебудування в «докризовий період». Визначені орієнтовні напрями формування асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в період фінансово-економічної кризи.Tendencies of development of domestic motor industry in “pre-crisis the period” are analysed. Reference directions of forming аssortment policy of the automakers in financial and economic crisis period are defined. Keywords: assortment policy, assortment structure, carmaker, a cars model class.Item Підходи до оптимізації товарного асортименту підприємств – виробників молокопродуктів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Стернюк, О. Б.; Мелько, Ю. І.Item Інноваційна діяльність підприємства і її маркетингове забезпечення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Петрович, Й. М.; Стернюк, О. Б.Проаналізована інноваційна діяльність підприємства як ефективний засіб досягнення ринкових цілей, послідовність та особливості етапів маркетингового забезпечення реалізації інновацій. The object of the present paper concerns the problems of firm innovation activity. The consecutive stages of marketing providing of firm innovation activity are described in this paper.