Browsing by Author "Фаль, А. Є."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз роботи температурно-нерозрізних збірно-монолітних прогонових будов мостів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Верьовка, А. П.Описано натурні випробування існуючих температурно-нерозрізних прогонових будов. Виконано теоретичний аналіз за методом пружних опор та за методом скінчених елементів у ПК "Ліра". Проаналізовано дані, отримані під час випробувань та теоретичних розрахунків, визначено конструктивний коефіцієнт. Natural tests of existing joinless super structures are described.The theoretical analysis is built on a method of elastic support and on a method of final elements in the LIRA SOFTWARE is carried out. The analysed data is received during test and theoretical calculations, the constructive factor is defined.Item Вплив плити проїзної частини на стан автодорожніх мостів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Баб’як, І. П.Описано конструкції прогонових будов балкових залізобетонних мостів. Проаналізовано стан монолітних та збірних прогонових будов мостів. Наведено результати дослідження бетону для плит проїзної частини з використанням методу акустичної емісії.Item Дослідження бетонів для плит проїжджої частини з використанням методу акустичної емісії(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.Розглянуто довговічність прогонових будов балочних залізобетонних мостів. Наведена методика проведення досліджень і представлено результати дослідження бетону для плит проїжджої частини з використанням методу акустичної емісії.Item Дослідження технічного стану першого залізобетонного моста України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, М. П.; Фаль, А. Є.; Бабяк, І. П.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.Розглянуто перший залізобетонний арочний міст в Україні. Описано методи його досліджень та визначення технічного стану. Наведено результати обстеження та випробування моста тимчасовим навантаженням. This paper is devoted to the first reinforced concrete arch bridge in the Ukraine. The method of investigation and studing of technical condition are described. The results of testing of bridge for the live load are introduced.Item Ефективні конструкції залізобетонних збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів з використанням попередньо напружених балок(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Стоянович, С. В.Проаналізовано технічний стан монолітних і збірних прогонових будов мостів. Описано конструкції збірно-монолітних прогонових будов балочних залізобетонних мостів. Наведено опис конструкції залізобетонних балок типу «3Bet-90», «3Bet-120».The functional properties of cast-in-place and precast superstructures have been analyzed. The composite superstructures of beam reinforced concrete bridges have been described. The description of design new types «3Bet-90», «3Bet-120» of precast reinforced concrete beams is brought.Item Кінетика випромінювання сигналів акустичної емісії в бетоні при малоциклових навантаженнях(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Коваль, П. М.; Полюга, Р. І.; Сташук, П. М.; Фаль, А. Є.; Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. Шульгіна; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено дані про експериментальні дослідження роботи бетонних зразків на стиск в умовах малоциклових навантажень з використанням методу акустичної емісії, проведення аналізу кінетики випромінювання сигналів акустичної емісії. Описана програма, методика та результати випробувань дослідних зразків бетонних призм різної міцності та складу бетону.Item Нормативне забезпечення проектування деформаційних швів в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, М. П.; Полюга, Р. І.; Фаль, А. Є.Відзначено незадовільний стан деформаційних швів транспортних споруд в Україні, відсутність нормативного забезпечення у цій галузі. Розглянуто перший український нормативний документ - "Рекомендації з проектування деформаційних швів у конструкціях мостів". Наведено основні положення рекомендацій, вимоги до деформаційних швів, їхні характеристики, сучасна класифікація. The poor functional properties of expansion joints on bridges in Ukraine and absence of technological normative documents are described in the paper. The first ukrainian normative document “Design guidelines for expansion joints of bridges” is introduced. The fundamentals, main requirements for expansion joints, their characteristics, modern classification are brought.Item Термонапружений стан монолітної попередньо напруженої естакади(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Ковальчик, Я. І.; Сташук, П. М.; Фаль, А. Є.; Бабяк, І. П.Описано проблему впливу екзотермії під час реакції гідратації в масиві бетону монолітної попередньо напруженої прогонової будови естакади на її напружено- деформований стан, що стала причиною тріщиноутворення. Для визначення умовного формування власного термонапруженого стану в залізобетонних конструкціях потрібно проводити теплофізичні розрахунки бетону, що набирає міцність, за допомогою використання принципу Сен-Венана для скінченних елементів конструкції на ПК, щоб будувати температурні поля нульових напружень. Під час обстеження естакади виявлено тріщини шириною розкриття до 0,15 мм, які не розкривались під час її випробування. Обчислено поетапне влаштування прогонової будови та розрахунок термонапруженого стану під час її влаштувань. Під час аналізу розрахункової моделі припускали, що допустимі на розтяг напруження в бетоні перевищені на 80-ту годину його тужавіння в зонах утворених тріщин. Ймовірною причиною утворення цих тріщин були термонапруження в масиві бетону. Під час проектування монолітних залізобетонних конструкцій необхідно крім розрахунку за граничними станами у разі експлуатації та монтажу конструкції обчислювати термонапружений стан у разі тужавіння бетону під час спорудження. This article describes the problem of influence heat during hydration reaction in an array of monolithic reinforce concrete prestressed overpass span on its mode of deformation. The goal is to determine the causes of cracking in the construction span, improve its placement and recommendations to prevent cracking in similar processes. During examination of the object of study – flyover in Kiev spans were found with crack opening width 0,15 mm, which emerged during its construction. There was a need for establishing their causes and developing appropriate measures to prevent cracking in similar structures.To determine the conditional form of their own thermostressed state in reinforced concrete structures should be carried out thermal calculations of concrete that gains strength by using Saint-Venant principle for finite elements design on the PC to build zero-stress temperature fields.In analyzing the problem, cracks were identified probable causes of their occurrence and made a number of calculations.Thermostressed mechanical condition fragment array of cracks formed was made in PC “MIDAS”. In analyzing the calculationmodel it was revealed that the allowable tensile stress in the concrete exceeded 80-th hour of his hardening zones formed cracks. Suggested that the reason for the formation of these cracks were thermostress in an array of concrete.In the design of monolithic concrete structures it’s necessary besides the calculation of the boundary conditions in the operation and installation design to calculate thermostressed state in hardening concrete in construction.