Browsing by Author "Форманек, Е."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Просування послуг малих і середніх підприємств як складова маркетингової комунікації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Форманек, Е.Розглянуто особливості і проблеми просування послуг малих і середніх підприємств; просування як діяльність та його взаємозв’язок з маркетинговою стратегією; вибір методів просування; роль Інтернету у просуванні послуг малих і середніх підприємств. Основна мета досліджень - показати зростаючу роль просування в маркетинговому менеджменті малих і середніх підприємств. The paper presents the problems of marketing promotions in the sphere of service. The author analyses the following aspects: promotion activity and their consistency with marketing strategy; selection of promotion methods; Internet and small and medium service business. The main goal of the paper is to show a growing role of promotions in the frame of marketing management approach of small and medium service enterprises.