Browsing by Author "Форнальчик, Є. Ю."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemДо визначення затримок автобусів на маршрутах(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Форнальчик, Є. Ю.; Кузьо, І. В.; Гілевич, В. В.; Fornalchyk, Ye.; Kuzio, I.; Hilevych, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізом розподілу тривалості рейсів автобусів на міських маршрутах встановлено відхилення від графіків руху, вказаних у паспортах маршрутів. Запропоновано затримки на маршрутах (на прикладі проїзду регульованих перехресть) визначати, на відміну від загальноприйнятих підходів, окремо для міжпікових та пікових періодів їх роботи, що дасть змогу адекватніше розробляти графіки руху.
- ItemДослідження коефіцієнтів зведення у щільних транспортних потоках(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Форнальчик, Є. Ю.; Леськів, І. О.; Леськів, М. О.The necessity of usage of passenger car unit equivalent for destiny traffic flows is shown. Vehicles were classified on passenger cars, trucks and buses. It is determined that values of passenger car unit equivalents are smaller for all vehicle types than given in regulatory documents. The usage of theirs will allow take into account traffic flow composition at urban street network more adequately.
- ItemЕксплуатаційна надійність автобусів Iveco-Краз, які використовують на міських і приміських маршрутах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Форнальчик, Є. Ю.; Копичин, Ю. В.Описані результати досліджень експлуатаційної надійності ходової частини автобусів Iveco-КрАЗ, які використовують у 1-й та 2-й категоріях умов експлуатації, за показником параметра потоку відмов та середнім пробігом на відмови. Встановлено зв’язок між розподілом відмов ходової частини і використанням запчастин на відновлення її працездатності. Laid out the researches results of operational reliability of running gear of Iveco- КрАЗ buses, which are used in the first and second categories of exploitation conditions, by means of the parameter index of failure flow and average run before failure. There was found relation between distribution of failures of running gear and usage of repair parts in order to restore it’s working capacity.
- ItemОптимізація конструктивних параметрів деталей передньої підвіски автобуса ІVЕCО-КрАЗ(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Форнальчик, Є. Ю.; Підгайний, Т. Ю.Проведено розрахунок серійного торсіона на втомну міцність і виявлено його низьку надійність. Встановлено залежність коефіцієнта запасу міцності і довжини торсіона від його діаметра. Зважаючи на умови забезпечення необхідної надійності і жорсткості, запропоновано новий торсіон. Використовуючи метод скінчених елементів, проведено розрахунок важеля, який з’єднаний з торсіоном. Враховуючи результати розрахунку, спроектовано важіль для нового торсіона. It is carried out calculation of a serial torsion bar on fatigue strength and its low reliability detected. Association of a reserve factor and length of a torsion bar on its diameter is established. On a ground of conditions of necessary reliability and rigidities, the new torsion bar is offered. Using a Finite Element Method, calculation of a bar, which is fused to a torsion bar, is carried out. Taking into account outcomes of calculation, the bar for a new torsion bar is designed.
- ItemПередумови застосування логістики у транспортному менеджменті(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Форнальчик, Є. Ю.Підвищення ефективності використання автомобільної техніки як окремих автотранспортних підприємств, так і галузі загалом забезпечується успішним менеджментом із застосуванням логістичного підходу і багаторівневих комп’ютеризованих систем. Encrease of the efficiency of using automobile technics at either separate autotransport enterprices or whole automobile branch is ensured by applying logistical approach and multilevel computer systems.
- ItemПро оптимізацію періодичності технічного обслуговування автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Форнальчик, Є. Ю.; Виджак, М. А.; Fornalchyk, Y.; Vydzhak, M.; Національний університет "Львівська політехніка"; ЛКП АТП-1Викладено новий підхід у визначенні оптимальної (раціональної) періодичності технічного обслуговування та ремонту автобусів, який відрізняється від відомих тим, що враховується компромісний варіант – забезпечення високого рівня експлуатаційної надійності за помірних витрат на виконання ремонтно-обслуговувальних дій з використанням необхідного технологічного обладнання.