Browsing by Author "Чабан, Ксенія"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Application of the frequency symbolic method for the analysis of a quadrature demodulator of a telecommunication system(Lviv Politechnic Publishing House, 2017-02-19) Мандзій, Богдан; Чабан, Ксенія; Шаповалов, Юрій; Бачик, Дарія; Mandziy, Bohdan; Chaban, Ksenia; Shapovalov, Yuriy; Bachyk, Dariya; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано роботу квадратурного демодулятора сигналів типу QPSK з урахуванням впливу параметрів фільтра нижніх частот. Такий квадратурний демодулятор широко застосовують у сучасних телекомунікаційних системах, тому що на приймальному пункті виникає завдання розділення сигналу QPSK на два сигнали PSK (синфазний і квадратурний) з наступним детектуванням і прийняттям рішення про характер отриманого бінарного сигналу (“одиниця” чи “нуль”). Це завдання виконує двоканальний демодулятор приймача окремо для синфазної та квадратурної складової сигналу QPSK. Помилкове рішення може бути прийняте внаслідок впливу паразитних складових сигналу, які діють на входах вирішувальних пристроїв. У середовищі системи UDF MAOPCs (Multivariate Analysis and Optimization of the Parametric Circuits) проаналізовано вплив параметрів вхідних сигналів та параметрів елементів схеми синхронних детекторів на вихідні сигнали синфазного каналу. На прикладі аналізу синхронного детектора показано, що використання частотного символьного методу дає змогу в явному вигляді визначити вплив параметрів вибраних елементів схеми на характеристики функціональних вузлів телекомунікаційної апаратури.Item Вплив комп’ютерного контролю та вимірювання рівня знань на навчання(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Чабан, КсеніяУ статті розглянуті основні критерії і методи вимірювання та оцінювання рівня знань, контроль та оцінювання рівня знань за допомогою автоматизованої комп’ютерної навчальної системи (КНС) “PILOT”. Проаналізовано статистичні дані результатів роботи студентів з КНС. In this paper the main criteriors and methods of measuring and estimation of knowledge, control and estimation of knowledge with automatic computer educational system (CES) “Pilot” are given. The statistical results of research of students with CES were analyzed.