Browsing by Author "Чухрай, Н. І."
Now showing 1 - 20 of 47
- Results Per Page
- Sort Options
Item Академічний кластер як форма регіональної інноваційної інфраструктури(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чухрай, Н. І.Item Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Чухрай, Н. І.; Млинко, І. Б.Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.Item Вища освіта як чинник побудови в Україні економіки, що спирається на знання(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Виконано кількісне оцінювання системи вищої освіти в Україні з позиції глобальної конкурентоспроможності. Доведено кореляцію між рівнем освіти і розвитком країни. Проаналізовано якісний рівень системи вищої освіти в Україні з позиції глобальної конкурентоспроможності. Ідентифіковано основні проблеми освітнього сектору України та напрями їх подолання у контексті трансформації української економіки в економіку, побудовану на знаннях.Item Вітчизняні університети на ринку інновацій(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, Н. І.; Сальник, Ю. П.Розглянуто особливості формування ринкового середовища комерціалізації науково-технічних розробок вищих навчальних закладів. Виявлено основні бар’єри на шляху комерціалізації інновації. Сформульовано для обговорення питання щодо того, чи потрібно в університетах з вчених робити підприємців. The questions peculiarities of the market environment for commercialization of scientific and technical developments in higher education are investigated in the article. The main barriers to commercialization of innovations are identificated. Delivered to discuss whether university scientists must to do business.Item Глобалізація та науково-технологічна безпека країни(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто проблеми науково-технологічної безпеки країни, проаналізовано її основні показники. Автор окреслює пріоритети технологічного розвитку країн ЄС і пропонує заходи із стимулювання інноваційного розвитку України з метою швидкої інтеграції до ЄС. The paper deals with the problem of scientific technological safety of Ukraine and Poland, analyses its main indicators. The author shows the priorities of the technological development of the European Union and proposes a number of measures to stimulate innovation processes in Ukraine with the aim of its integration in the EU in the near feature.Item Дослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових вікон(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Лаганін, В. О.; Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Подано характеристики ринку металопластикових вікон України, проаналізовано специфіку, тенденції та перспективи його розвитку. Досліджено ринок за п’ятьма силами за М. Портером. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, які використовуються головними учасниками досліджуваного ринкового сегменту. Дослідження дало можливість виявити спільні ознаки і деякі розбіжності параметрів регіональних ринкових сегментівItem Дослідження інноваційного середовища як індикатора інноваційності економіки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Денисюк, В. А.; Чухрай, Н. І.Проаналізовано поняття інноваційного середовища та досліджено основні його елементи. Окреслено напрями формування інноваційного середовища в регіонах України. The definition of an innovative environment and its elements are specified and added in the article. The main directions of forming the innovative environment in Ukraine are substantiated.Item Ефективність організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, Н. І.; Мавріна, А. О.Розглянуто організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Висвітлено результати маркетингового дослідження щодо ефективності організування маркетингових служб на промислових підприємствах Львівщини. Виявлено ті чинники, які впливають на цю ефективність. This article is devoted to the organization of marketing activities in industry. The results of market research on the effectiveness of the organization of marketing of industrial enterprises had given in the article. Factors affecting this efficiency were identified.Item Залучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Чухрай, Н. І.; Довба, М. О.Висвітлюється еволюція ролі клієнта в інноваційній діяльності: від пасивного замовника до активного учасника у розробленні нового товару. Вивчаються методи маркетингових досліджень споживчих потреб на промислових ринках. Доводиться неефективність використання традиційних методів маркетингових досліджень при аналізі нових застосувань або властивостей товару. Розкривається сутність таких методів маркетингового дослідження, як емфатичне проектування та спостереження за провідними користувачами. In the article the evolution of role of client in innovative activity is given: from a passive customer to the active participant in development of new commodity. The methods of marketing researches of consumer necessities are studied on industrial markets. There is inefficiency of the use of traditional methods of marketing researches at the analysis of new applications or properties of commodity. Essence of such methods of marketing research as empathic planning and looking after leading users is explained.Item Зовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Чухрай, Н. І.; Лаганін, В. О.Проаналізовано вплив зовнішнього середовища на інноваційний розвиток підприємства. Доведено необхідність залучення партнерів до спільних проектів створення та комерціалізації інновацій. Окреслені суб’єкти партнерського маркетингу в інно¬ваційній діяльності. Розкрито сутність та роль внутрішнього партнерства як важливої передумови успіху інновації. Висвітлено роль логістики у створенні та комерціалізації інновацій на підприємстві. Influence of an environment on innovative development of the enterprise is analyzed. Necessity of engaging partners in joint projects of creation and innovations commercialization is proved. Subjects of partners marketing in innovative activity are determined. Essence and role of internal partnership as important precondition of success of an innovation are opened. Role of Logistic during creation process and innovations commercialization on the enterprise is revealed.Item Комерціалізація наукових результатів: людський чинник(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Лозинський, А. О.; Чухрай, Н. І.; Качмар-Кос, Н. ЯItem Комерціалізація науково-технічних розробок: чи повинні вчені ставати підприємцями?(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, Н. І.; Сальник, Ю. П.Item Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Чухрай, Н. І.Розглядаються фактори маркетингового середовища, які впливають на інноваційну діяльність вітчизняних підприємств. Аналізуються причини турбулентності сучасного ринку, пропонуються напрями отримання конкурентних «переваг вищого рангу» через здійснення інноваційної діяльності як важливого шляху розвитку підприємства в сучасних умовах. The main factors of marketing environment which influences to the activity of the Ukrainian enterprises have explained in the article. The reasons of dynamic changes in the market have analyzed. The author have purposed the main ways of the getting competitive «the highest advantages».Item Концепції формування ринку інновацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Чухрай, Н. І.Розглядаються основні концепції формування ринку інновацій, а саме концепція попиту і концепція пропозиції. Дається характеристика лінійної моделі інноваційного процесу, оцінюються основні переваги та обмеження моделі. Пропонується об’єднана модель інноваційного процесу, яка враховує обидві концепції. The basic conceptions of the innovation market forming, namely demand conception and suggestion conception, are considered in the article. The author gives us the estimation of linear model of innovation process and investigates main advantages and disadvantages of this model. The author offers league model of innovation process, which takes into account principles of the both conceptions.Item Логістична концепція і реальна економіка України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Чухрай, Н. І.Проаналізовано сучасні тенденції розвитку українського ринку. Досліджено взаємозв’язок концепції маркетингового та логістичного управління. Розглянуті основні проблеми загальноекономічного характеру в контексті логістичного управління. На закінчення автор окреслює основні напрями впровадження концепції логістики в практику вітчизняних підприємств. The contemporary development tendencies of the Ukrainian market have been analyzed. Interactions between marketing and logistic conceptions have been investigated in the paper. The main economic problems in logistic context have been explained. At the end the author points at the main ways of introduction of logistic principles in Ukraine.Item Логістична підтримка розробки продуктових інновацій та виведення їх на ринок(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Чухрай, Н. І.Розглянуто напрями логістичної підтримки розроблення та виведення нового товару на ринок. Викладено сутність концепції DFL – «логістичного впливу на проектування нового товару». Доведено необхідність та розглянуто можливі форми співпраці з постачальниками під час розроблення нового товару. Обґрунтовано способи оптимізації внутрішньовиробничих та дистрибуційних логістичних витрат. In the article directions of logistic support of development and deducing a new commodity to the market are considered. The essence of the concept of DFL – “logistic influence on planning of new commodity» is expounded. A necessity is proved and the possible forms of collaboration with suppliers at development of new commodity are considered. The methods of production and distribution optimization logistic charges are proved.Item Логістична трансформація інновації під час створення споживчої вартості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуті процеси та система логістичної трансформації інновації в аспекті створення вартості для клієнта. Розкриті принципи логістичної циркуляції та роль інноваційної діяльності у цій циркуляції. The processes and system of Logistics transformation of innovation in added value creation are considered in the article. The principles of Logistics circulation and the role of innovation activity in this circulation are investigated.Item Маркетинг у глобалізації світової економіки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Чухрай, Н. І.; Кутнів, Н. М.Охарактеризовано сутність процесу глобалізації світової економіки та проаналізовано чинники, які впливають на цей процес. Залежно від впливу глобалізації на світову економіку, здійснено аналіз позитивних та негативних рис глобалізації. Визначено підходи, за допомогою яких фірми виходять на глобальний ринок, а також здійснено аналіз чинників, що впливають на визначення цих підходів. Детально проаналізовано дві глобальні маркетингові стратегії позиціонування підприємства на глобальному світовому ринку та здійснено їх порівняльну характеристику. Наведено висновки та перспективи щодо подальших досліджень на цю тематику. In the article the nature of the process of world economy globalization was characterized; factors that influence the process were analyzed. In terms of the influence of the process of globalization into the world economy, the analysis of negative and positive sides of the globalization was made. The approaches with the help of which firms follow the global market were pointed out. Two global marketing strategies of the company positioning at the global market were analyzed in details. The comparison between those two strategies was made. Conclusions and perspectives as to the future researches on this topic were worked out.Item Маркетинг і логістика в інноваційному розвитку підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Чухрай, Н. І.Розглянуто питання інноваційного розвитку промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики. Досліджено напрямки удосконалення маркетингового і логістичного забезпечення процесів створення, адаптації та дистрибуції інновації. The article deals with the research of innovation and logistics processes and their influence on the new product’s success on the market. An organizationally economic mechanism of the improvement of marketing and logistic maintenance of the creation, development and distribution of innovation is suggested.Item Маркетинг інновацій на ринку електроніки: ситуаційний аналіз на прикладі компанії Аpple(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чухрай, Н. І.; Гаврись, Я.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »