Browsing by Author "Шарчук, Т. В."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Аутсорсинг у системі сервісу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шарчук, Т. В.Item Кадрове забезпечення логістичного обслуговування у сфері експлуатації складнотехнічних товарів(Видавництво Львівської політехніки, 2007) Шарчук, Т. В.Досліджено чинники формування системи логістичного обслуговування складно- технічних товарів у сфері експлуатації. Обгрунтовано напрями підвищення якості сервісного обслуговування. Викладено етапи впровадження системи сервіс-менеджменту складнотехнічних товарів. The factors of forming of the system of logistic maintenance of difficult technical commodities are explored in the field of exploitation. Directions of upgrading service are grounded. The stages of introduction of the system of service-management of difficult technical commodities are laid out.Item Логістичний аутсорсинг - шлях до оптимізації управління бізнес-процесами підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Шарчук, Т. В.Передача логістичних функцій на аутсорсинг для підприємств України є інноваційною технологією. На основі вивчення світового досвіду та з врахуванням специфіки розвитку українського ринку логістичних провайдерів запропоновано шляхи впровадження аутсорсингу та напрямки вдосконалення стану логістичного сервісу. Redirecting of logistic functions for outsourcing is innovative technology for the competencies of a particular Ukrainian business. In this article author explore the world experience, research logistic providers on the local market; propose the ways of outsourcing and logistic service development.Item Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Шарчук, Т. В.Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а також конкретні переваги учасників цієї програми. Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.Item Ідентифікація джерел конфлікту цілей в системі дистрибуції електронного торгового обладнання(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Шарчук, Т. В.Ідентифіковано джерела конфлікту цілей y внутрішній структурі системи сервісного обслуговування електронного торгового обладнання, що дає можливість врахувати механізми їх вирішення (компромісу) в процесі побудови (реінжирингу існуючих) систем сервісного обслуговування електронного обладнання у тороговельних мережах. This article the sources of conflict of goals in the inner structure of the system of the trade equipment servise are sound out, which gives the opportunity to solve them during reengineering already existing systems of servise of the electronic trade equipment.Item Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Шарчук, Т. В.Забезпечення досягнення стратегічних цілей вимагає відповідних інформаційних технологій та оригінальних методик логістичного аудиту. Визначені особливості інформаційного забезпечення для впровадження стратегії обслуговування клієнта та специфіки логістичного аудиту в підприємствах сервісу. The strategic aims in business require the proper information technologies and original methods of logistic audit. In this article author research IT methods of analyze, implement, and development of customer service strategies, logistic audit methods in business of service.