Browsing by Author "Pasyeka, M."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Designing the conceptual model of the management of higher education the basis of information and interperating WEB technologies(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Pasyeka, M.; Yurchak, I.This paper presents the design of a conceptual model to run higher educational institutions based on Web-technologies. The advantage of this proposed system model is the integration of regulations governing the educational process in schools (curriculum specialty, work program discipline, teacher load) with information on the subject. This creates a holistic view of the user of the learning process and provides a single point of access to all information related to the educational process. Thus, the development of problem-oriented management systems is a major university approach to structuring the system and the formalization of different data and knowledge in mathematical models. The technique (a combination of methods) that allows unifying structure and mathematical tools used to develop integrated models. Подано проектування концептуальної моделі управління вищим навчальним закладом на основі Web-технологій. Перевагою такої запропонованої моделі системи є інтеграція нормативних документів, що регламентують проведення навчального процесу у ВНЗ (навчальний план спеціальності, робоча програма дисципліни, навантаження викладача) з інформацією про дисципліни. Це формує цілісне уявлення користувача про навчальний процес та забезпечує єдину точку доступу до усієї інформації, пов’язаної з навчальним процесом. Таким чином, при розробці проблемно- орієнтованих систем управління ВНЗ головним є підхід до побудови структури системи і формалізації різнорідних даних та знань у математичних моделях. Запропоновано методику (сукупність методів), що дозволяє уніфікувати структуру і використовуваний математичний апарат для розробки інтегрованих моделей.Item Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Зорін, В.; Бандура, В.; Храбатин, Р.; Пасєка, М.; Пасєка, Н.; Zorin, V.; Bandura, V.; Hrabatyn, R.; Pasyeka, M.; Pasyeka, N.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника; Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University; Vasyl Stefanyk Precarpathian National UniversityРозглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.