Browsing by Author "Postranskyy, Taras"
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item An influence of mountainous traffic conditions on the functional state of a bus driver(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2021-03-01) Postranskyy, Taras; Boikiv, Mykola; Lviv Polytechnic National UniversityЗабезпечення транспортного процесу потребує належної взаємодії всіх ланок системи “водій автомобіль – дорога – середовище” та її підсистем. У цьому випадку водій часто виступає “слабкою” складовою системи, а його дії можуть призводити до зниження рівня безпеки учасників дорожнього руху. Треба зазначити, надійність роботи водія можуть розглядати як ймовірність його безвідмовного та безпомилкової роботи, а також як належний рівень функціонування його регуляторних механізмів. Часто, в такому разі, для аналізу діяльності та готовності водія до професійної його діяльності, використовують показники функціонального стану. Таким чином, дослідження людини-оператора у транспортному процесі є важливим завданням щодо забезпечення надійності функціонування транспортної системи загалом. Сьогодні левова частка всіх перевезень як у межах населеного пункту, так і за межами, здійснюється саме автомобільним транспортом. Від дій водія залежить своєчасність та збереженість доставки вантажів та безпека пасажирів. Під час роботи на водія впливає значна кількість чинників впливу зовнішнього середовища. Одним з найвагоміших є умови руху в гірській місцевості, в якій часто спостерігається значна кількість кривих як у плані, так і в профілі автомобільних доріг. Ще одною особливістю таких умов руху є висотне положення над рівнем моря, яке також впливає на організм людини, зокрема на її функціональний стан. Враховуючи вищезазначене, у роботі здійснено заміри показників варіабельності серцевого ритму водіїв автобусів, які рухалися на маршруті, що частково пролягав у гірській місцевості. Під час натурних досліджень також здійснювалася відеофіксація та реєстрація геоположення транспортного засобу. Це дало змогу встановити показники функціонального стану водія у конкретний досліджуваний період. Після опрацювання отриманих значень встановлено вплив гірських умов руху на значення показника активності регуляторних систем водіїв автобусів.Item Analysis of the traffic`s flow distribution by the types of drivers’ temperament(Lviv Polytechnic Publishing House, 2015) Postranskyy, Taras; Sotnikova, Anna; Lviv Polytechnic National UniversityThis paper shows the results of the survey of determining the ratio of drivers by types of temperament in the transport flow that are necessary for further studies of driver’s psychophysiology. Actuality of this issue consists in the necessity to take account of the driver’s type of temperament as the main road traffic participants, which is one of the key factors of any behavior in difficult traffic situations.Item Changing of the bus driver`s functional state in city conditions(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-26) Postranskyy, Taras; Vovk, Yuliya; Lviv Polytechnic National UniversityThe functioning of a modern city is impossible without a proper mode of public transport and its network. Parameters of this transport system influence on the functionality of all supply chain links, training specialists, ensuring proper communication between parts of the city, the level of traffic safety, etc. At the same time, all these figures depend also on bus drivers and their work. This is due to the fact that this “human factor” influences on the proper functioning of the public transport system. It should be noted, that one of the indicators that allow analyzing the readiness of the driver to fulfill his direct professional duties is the functional state of his body. Analysis of this indicator allows creating appropriate recommendations for bus driver`s schedules of work and rest. According to this, managers can create such working conditions for drivers that will reduce the likelihood of erroneous actions. It will allow reducing the likelihood of road accidents. That`s why the importance of researching human as an operator in the transport process is increasing every year.Item Influence of traffic flow intensity on environmental noise pollution(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-10) Kaleniuk, Maksym; Furman, Oleg; Postranskyy, Taras; Millhouse Logistics Inc; Lviv Polytechnic National UniversityСучасне міське середовище із розвитком промисловості, зростанням кількості транспортних засобів на дорогах та збільшенням щільності забудови все більш негативно впливає на здоров’я і благополуччя населення міста. Серед чинників впливу навколишнього середовища шумове забруднення, зокрема техногенний шум – небажані та шкідливі звуки, що створюються в результаті діяльності людини. Сьогодні шум є одним з найпоширеніших чинників забруднення. Найпоширенішим джерелом шумового забруднення є транспорт, зокрема легкові та вантажні автомобілі, автобуси, залізничний транспорт, літаки тощо. Негативним наслідкомм транспортного шуму є те, що практично кожна людина значною мірою зазнає його впливу. Часто це може супроводжуватися іншими шкідливими чинниками, наприклад, вібрацією. Згідно з науковими дослідженнями, шум може викликати роздратованість через постійний акустичний вплив. Унаслідок цього у людини виникають порушення сну, спостерігається зниження розумової працездатності та розвивається стрес. Транспортний шум створюють робота двигунів, тертя коліс об дорожнє покриття, гальма та аеродинамічні особливості транспортних засобів тощо. Загалом, рівень транспортного шуму залежить від таких основних показників, як інтенсивність, швидкість та склад транспортного потоку. Тому важливим завданням є дослідження автотранспортного шуму, його вимірювання, встановлення відповідних залежностей та подальше оцінювання результатів. Знаючи рівень шуму, створюваного транспортними засобами, можна вживати заходів щодо його зниження. Це, наприклад, перерозподіл руху транспортних потоків по вулично-дорожній мережі, обмеження швидкості руху, покращення якості дорожнього покриття, використання основних засобів зниження шумового забруднення, застосування шумозахисних пристроїв тощо. На основі цього можна знизити негативний вплив шумового забруднення на організм людини та довкілля загалом.Item The change of bus driver’s functional condition, moving in the plain road(Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-23) Postranskyy, Taras; Afonin, Maksym; Lviv Polytechnic National UniversityThe driver's functional condition is one of the indicators that reflects his readiness to perform professional tasks. At the same time, the driver is forced to work in different conditions in terms of complexity. Some of these are motion the flat conditions of motio. Studies show that these conditions can be attributed to the simplest according to the impact on the drivers body.Item The change of bus drivers`functional state(Lviv Polytechnic Publishing House, 2016) Postranskyy, Taras; Afonin, Maksym; Lviv Polytechnic National UniversityThis paper provides the results of drivers functional state research for those, who are working on city bus routes. These results are necessary for further investigations of driver’s psychophysiology. Actuality of this issue consists in the necessity of taking into account of the driver’s stress level which is one of the key factors of his behavior in complex traffic situations.Item The influence of the traffic light`s permissive signal share on the duration of traffic delays(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Postranskyy, Taras; Khoreva, Kateryna; Lviv Polytechnic National UniversityНа сьогодні спостерігається збільшення як рівня автомобілізації, так й інтенсивностей руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі. Часто це призводить до надмірного навантаження на існуючу систему організації дорожнього руху та шляхи сполучення. Як наслідок, зростає кількість та тривалість транспортних затримок у русі, особливо у межах населених пунктів. Наслідком цього є утворення транспортних заторів, збільшення рівня витрати паливо-мастильних матеріалів, рівня шумового забруднення та викидів відпрацьованих газів. Іншим, не менш важливим наслідком є підвищення рівня аварійності руху, зокрема на нерегульованих перехрестях. Відповідно, для підвищення безпеки руху та зниження кількості конфліктуючих потоків, часто на таких перехрестях впроваджують систему світлофорного регулювання, а на регульованих об’єктах здійснюється її оптимізація. Об’єктом дослідження є регульоване перехрестя багатосмугових вулиць, яке розташоване у межах населеного пункту. В якості головної проблеми, що потребує вирішення, обрано зменшення тривалості затримки транспортних засобів на підходах до таких перехресть, зокрема із застосуванням відповідних організаційних заходів та планування роботи системи світлофорного регулювання. За результатами дослідження виявлено закономірності щодо зміни тривалості транспортних затримок залежно від частки дозвільного сигналу та тривалості циклу егулювання на перехресті вулиць. При цьому, отримані результати моделювання у програмному середовищі PTV Vissim свідчать про те, що існує зростання значень затримок із збільшенням тривалості циклу світлофорного регулювання. Проте, не менш важливим чинником впливу є і частка дозвільного сигналу, оскільки вона дозволяє до певної міри знижувати тривалість перебування транспортних засобів у режимі очікування на підходах до регульованого перехрестя. Отримані результати рекомендовано використовувати як при розробленні нових схем організації дорожнього руху на регульованих перехрестях, так і при вдосконаленні вже існуючих.