Browsing by Author "Sharuk, A. M."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концептуальні засади оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мукан, О. В.; Шарук, А. М.; Mukan, O. M.; Sharuk, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National Universityідно дотримуватися, оцінюючи конкурентоспроможність підприємств. Наведено основні показники, фактори, а також окремі характеристики товару, які впливають на конкурентоспроможність підприємств. Встановлено, що для ефективного оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки доцільно використовувати сукупність кількох методів оцінювання з використанням певної черговості. Результати оцінювання впливають на вибір стратегії та форм виходу підприємства на нові міжнародні ринки, вибору ринку, збутової політики, а також дають змогу ефективно проаналізувати результативність діяльності підприємства, здатність швидко та ефективно реагувати на зовнішні зміни, приймати правильні управлінські рішення, за необхідності вжити заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств.