Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.
Permanent URI for this collection
Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18–20 жовтня 2011 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 168 с.
Browse
Browsing Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р. by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінювання якості тестів на основі сплайн-моделей профілів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дубан, Р.Основна увага приділяється тесту як інструменту вимірювання знань і необхідності його попереднього неодноразового вдосконалення та оцінки якості тесту і властивостей кожного з питань до початку його використання. Особливість підходу у відкритій моделі формування тесту та сплайн-моделі профілів.Emphasis is placed on the test as a tool for measuring the knowledge and the need to pre-refillable improvement, quality assessment and the properties of each of his subject before its use. Feature of the approach lies in the open model of the formation test and the spline-model profiles.Item Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Алєксєєва, І.; Гайдей, І.; Диховичний, О.; Коновалова, Н.; Федорова, Л.Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепцію впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показані методи динамічної візуалізації процесів в електротехнічних пристроях та в колах у двох- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують усі канали сприйняття студентами навчальної інформації та надають змогу оперативно контролювати її засвоєння. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. organization structure of electronic tutorials which provide all student’s studying information perception channels maximally and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.Item Інформаційні технології вимірювання залишкових знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глазунова, О. Г.У статті розглянуті питання методики вимірювання залишкових знань студентів вищих навчальних закладів з розподіленою структурою з використанням сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано результати педагогічного експерименту, проведеного на базі НУБіП України. The questions techniques of measuring remaining knowledge of university students with use of modern information technology, the results of pedagogical experiment conducted on the basis of NUBIP of Ukraine have been considered in this article.Item Навчальні комплекси з числовим программним керуванням як засіб формування якісних знань студентів технолого – педагогічного факультету(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Жердєв, В. Г.Сучасні темпи науково – технічного прогресу дозволяють все активніше залучати у підготовку педагогічних кадрів новітні інформаційні технології. Однією з таких є використання комплексів устаткування з числовим програмним керуванням. Метою введення даної новітньої технології у систему навчання студентів технічного факультету педагогічного вишу дозволить оптимізувати сам процес освіти та розширити знання та вміння майбутніх педагогічних кадрів. The modern pace of scientific - technical progress can all involve the preparation of teachers new information technologies. One with such technologies is the use of complex equipment with numerical control. The purpose of the introduction of new technology in a system of training students of technical university teaching faculty will optimize the process of education and expand the knowledge and skills of future teachers.Item Вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів і можливості їх реалізації у середовищі Аdobe Сaptivate(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Анохін, В.В роботі наведені вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів (ЕНМ). Проведена класифікація типів ЕНМ. Наведені рекомендації по створенню ЕНМ, які втілені автором при розробці навчально-методичного комплексу за допомогою середовища Adobe Captivate. There are the requirements for modern electronic training materials (ETM) in the work. There is the classification of types of ETM in the work. The recommendations for the creation of ENM were performed, which the author has embodied to training method complex by means of Adobe Captivate environment.Item Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Триус, Ю. В.В роботі розглядаються питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема вільно поширюваних web-орієнтованих систем комп’ютерної математики і технологій мобільного мавчання математики.Considered issues related to the use of innovative information technology in learning mathematics, particularly open source web-oriented systems of computer mathematics and mobile technology learning mathematics.Item Програмне забезпечення для підготовки інженерів-електриків: платне чи вільне?(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мороз, В.У статті зроблено огляд існуючих застосунків для середовища MS Windows, яке використовується для підготовки інженерів-електромеханіків у "Львівській політехніці". The article provides an overview of existing applications environment for MS Windows using for electrical engineers training in "Lviv Polytechnic".Item Розвиток інтернет-комунікацій університету як засіб підвищення його всесвітнього рейтингу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Воловець, Я. В.В роботі обґрунтовується потреба розвитку інформаційної політики та інфраструктури інтернет-комунікацій вищих навчальних закладів. Щоб зберегти тенденцію до зросту свого рейтингу внз необхідно приділяти постійну увагу своїй інформаційній політиці і налагодженій роботі своїх інформаційних систем. Проаналізовано причини незадовільного стану справ у цьому напрямку. Дано рекомендації з метою покращанняінформаційної політики та розвитку інфраструктури інтернет-комунікацій ВНЗ.The paper substantiates the need for development of information policy and infrastructure communications interns universities. To maintain its growth trend in ranking universities must pay constant attention to its information policy and established the work of their information systems. The reasons unsatisfactory state of affairs in that direction. The recommendations to improve the information policy and infrastructure development of Internet communications universities.Item Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні курсу Загальна фізика для студентів технічних спеціальностей НТУУ "КПІ"(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Пономаренко, Л.; Панченко, М.Обґрунтовано та розроблено методику створення та застосування інформаційно-комунікаційного супроводу лекцій до курсу ’Загальна фізика’, на основі якої створено супровід до теми ’Електростатика’. It was developed the method of creation and using of information and communication support for the lecture course “General Physics”, it was created support for the theme “Electrostatics” on the basis of this method.Item Методи інформаційно-математичного моделювання навчального процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Петраш, А.В роботі розглянуті основні методи, які застосовуються для моделювання навчального процесу у вищому навчальному закладі та проведений їх порівняльний аналіз. In this paper discusse the basic methods applied for modeling of educational process in a higher educational institution are considered and their comparative analysis is carried out.Item Підсистема підтримки прийняття рішень ІАС управління навчальним процесом ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Триус, Ю. В; Герасименко, І. В.У доповіді наведено опис підсистеми підтримки прийняття рішень інформаційно-аналітичної системи контролю навчальної діяльності студентів ВНЗ, що розроблена в Черкаському державному технічному університеті. Розглянуто основні завдання і функції цієї підсистеми. The report describes the subsystem of decision support information-analytical system for monitoring academic activities of university students that was developed in Cherkasy State Technical University. The main tasks and functions of this subsystem.Item Особливості використання сучасних LMS-систем підтримки навчального процесу дистанційної освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Арапов, С. М.; Арапов, І. П.В роботі розглядається специфіка використання LMS-систем (Moodle) у організації дистанційної освіти. Authors considered the features of the using of the LMS-systems (Moodle) in the controlled from distance education.Item Методика та програмні засоби оцінювання якості тестів в інформаційній системі LOGIT(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Жулаєва, В. О.У статті обґрунтовується методика використання програмних засобів для оцінювання якості тестів у інформаційній системі Logit, яка розробляється за допомогою вільного програмного забезпечення на базі електронного ресурсу Криворізького державного педагогічного університету.The article substantiates the method of using software tools for evaluating the quality tests in the information system Logit, which is developed by free software based electronic resource Krivoy Rog State Pedagogical University.Item Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Носенко, Е. Л.; Салюк, М. А.Розглянуто принципи, на які доцільно спиратись при розробці навчальних матеріалів із застуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність при моделюванні бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge.Item Експертне оцінювання завдань з розгорнутою відповіддю(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шкіль, О. С.; Кучеренко, Д.; Зіарманд, А.Розглянуто питання оцінювання тестових завдань з розгорнутою відповіддю для перевірки компетентності з різних предметів при вступі до магістратури чи аспірантури. Запропоновано методику складання продукційних правил для оцінки завдань, що базуються на експертних критеріях якості їх виконання. The evaluation problems of the test tasks with a detailed answer to test competence in the various subjects during admission to the graduate or postgraduate study are considered. The technique of the condition-action rules preparation to evaluate the tasks which based on the expert criteria of their performance quality is proposed.Item Популяризація ресурсів, продуктів і послуг бібліотеки: досвід, інновації(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Зінькова, І.В роботі наведено опис можливих шляхів популяризації бібліотек за рахунок використання інформаційних технологій. The present work demonstrates the possible ways of library popularization by means of using information technology.Item Титульний аркуш до “Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі”(Видавництво Львівської політехніки, 2011)Item Підходи до розрахунку інтегральної оцінки якісного наповнення електронного каталогу бібліотеки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ярмолюк, Р. С.В роботі наведено підходи до розрахунку оцінки якісного наповнення електронного каталогу бібліотеки. За допомогою теорії множин та реляційної алгебри представлено схеми розрахунку інтегральної оцінки. Вказано шляхи застосування інтегральної оцінки наповненості при розрахунку актуальної ціни електронного каталогу. The present work demonstrates approaches to calculating the assessment of quality of filling an electronic catalog of the library. With the help of set theory and relational algebra presented integral evaluation scheme calculation. Specified ways to apply an integrated assessment of fullness in the calculation of the actual cost of electronic catalog.Item Створення навчально-тренінгового комплексу «Віртуальне підприємство» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Рогоза, А.; Івченко, І.; Божко, В.В доповіді розглянуто передумови створення віртуальних підприємств в ВНЗ економічного профілю, їх типовий функціонал. Шляхи реалізації програми створення навчально-тренінгового комплексу (НТК) «Віртуальне підприємство» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Представлені концептуальна модель реалізації НТК та план заходів щодо комплексного впровадження його елементів. The present work demonstrates the prerequisites to create virtual enterprises in higher education in economics, their typical features. Implementation of the program a program of creating educational and training complex (ETC) "Virtual Enterprise" university Ukoopspilka "Poltava University of Economics and Trade." Conceptual model of ETC and a comprehensive action plan for implementation of its elements.