Логістика. – 2010. – №690
Permanent URI for this collection
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.
Browse
Browsing Логістика. – 2010. – №690 by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кузяк, В. В.Обґрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Подано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів. The model of strategic management customer’s service of industrial enterprise are proved in this article. Matrix structuring strategy of customer’s service is carried out. The algorithm of scheduling quality of customer service is presented.Item Визначення сутності поняття міжнародного співробітництва між містами як однієї із форм міжнародної співпраці(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ковальчук, С. І.The concept of international cooperation between cities, the bases of international cooperation between cities and also the options for supporting the implementation of programs through international cooperation are discovered. Presented and described forms of the international cooperation between cities. Досліджено поняття міжнародного співробітництва між містами, проаналізовано основи міжнародного співробітництва між містами а також визначено варіанти підтримки реалізації програм у межах міжнародного співробітництва. Наведено та охарактеризовано форми прояву міжнародного співробітництва між містами.Item До питання про поняття та економічну природу доходів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сенів, Л. А.Розглянуто та проаналізовано трактування терміна “дохід” як зарубіжними, так і вітчизняними науковцями у фаховій літературі, зосереджено увагу на його важливості як методологічної передумови для розуміння способу та рівня життя населення України. Розглянуто еволюцію поглядів економічних шкіл і окремих вчених щодо трактування терміна “дохід”. Зроблена спроба формулювання власного визначення.An interpretation of the term “income” is considered and analyzed by foreign and domestic scientists in professional literature. An attention is accented on its importance as methodological precondition for understanding of method and standard of Ukrainian population living. The evolution of economic schools and certain scientists is considered in relation to the term “income” interpretation. The attempt to formulate own determination was done.Item Підвищення конкурентоспроможності економіки України в парадигмі продуктивності(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Данилович-Кропивницька, М. Л.В умовах глобалізації перед Україною постає амбіційне завдання – створення єдиної державної стратегії національної конкурентоспроможності, на основі якої можна вивести державу із затяжної кризи, наслідком якої є втрата конкурентоспроможності на світових ринках. Різке падіння прибутків від експорту, посилення зловживань і корупції, вплив зовнішніх чинників на дохідність вітчизняних підприємств змусили звернутися до перевіреного інструментарію, який дасть змогу системно проаналізувати основні проблеми, що стримують підвищення конкурентоспроможності економіки України. In the times of the globalization Ukraine faces an ambitious task to develop a cohesive state strategy of national competitiveness. On this condition it would be possible to pull the country out of the extended crisis caused by the loss of competitiveness on the world markets. A rapid decline of export income, increased power abuse and corruption, the impact of external factors on the profitability of national enterprises have forced the county to look for time-tested tools that could help to comprehensively analyze the key problems that restrain the growth of competitiveness of the Ukrainian economy.Item Вагомість просторового чинника інвестиційної політики машинобудівного підприємства щодо забезпечення його сталої конкурентоспроможності(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Симак, А. В.; Стельмах, Х. П.Активна інвестиційна політика є однією зі сприятливих умов досягнення конкуренто-спроможності підприємства, без якої неможливий прогресивний розвиток машинобудування. Інвестиційна політика відіграє ключову роль у формуванні сталої конкурентоспроможності машинобудівного підприємства, а інші складові забезпечення конкурентоспроможності повинні враховувати прийнятий варіант інвестиційної політики. А кожну планову інвестицію необхідно аналізувати щодо вагомості та специфіки впливу просторового чинника. The active investment policy is one of the enabling environment to achieve the enterprise competitiveness, which is crucial for the progressive development of engineering. Investment policy plays a key role in shaping sustainable competitiveness, enterpreise and other components of competitiveness must take into account the investment policy adopted version. Each investment is planned to analyze the importance and specifics of the impact of spatial factors.Item Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мороз, М.Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases ofItem Підстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ліманскі, А.Розглянуто концепції суспільної відповідальності бізнесу, яка повинна спричинити створення тривалої конкурентної переваги підприємства на сучасному ринку, фундаментом якої є створення та постачання зумовлених цінностей однаковою мірою для власників (акціонерів), клієнтів підприємства і його інших партнерів – так званих інтересантів. Ця концепція є філософією ведення господарської діяльності, яка враховує формування прозорих співвідношень із усіма суб'єктами оточення, що прямо або опосередковано контактують з підприємством.The article elaborates on the concept of CSR (Corporate Social Responsibilities), which should lead to the creation of sustainable competitive advantage in today's market. The concept is based on the creation and delivery of specific values for both the owners (shareholders) and the company's clients and its other partners – the so-called stakeholders. The concept of social responsibility is the business philosophy of building a transparent relationship with all subjects remaining in the environment both directly and indirectly. Selection of a specific strategy for corporate social responsibility (passive, reactive, proactive or interactive) depends on the type of stakeholders of a company, the nature of their goals and expectations, and relationships that occur between the company and stakeholders, as well as the type of liability borne by the company in respect of particular groups of stakeholders.Item Використання методу кратних періодів для моделювання логістичної системи управління запасами з можливими коливаннями попиту(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Курус, М. М.; Юринець, В. Є.Розглянуто застосування методу кратних періодів для формування політики управління запасами. Запропоновано методику, яка дає змогу враховувати коливання попиту під час формування запасів методом кратних періодів. In this article is performed the usage of method of multiple periods for the formation inventory management policy. Also in article is proposed the technique, which gives opportunity to consider the fluctuations in demand during the formation of the method of multiple periods.Item Вибір напрямків інноваційного розвитку підприємств за умов змін стану ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Довбенко, В. І.In article tasks of the enterprises innovational development in conditions of changes of their activity which provide a choice of optimum tools of influence on the interested parties with the purpose of adjustment of partner cooperation on realization of objects in view are considered. Questions of overcoming of resistance to changes on the basis of new approaches to generating ideas, development of investment projects and formations of the rallied collectives for realization the enterprises developing strategies and their associations on the basis to saving of resources are investigated. Розглядаються завдання інноваційного розвитку підприємств за умов змін стану ринку, які передбачають вибір оптимальних інструментів впливу на зацікавлені сторони з метою налагодження партнерської співпраці з реалізації поставлених цілей. Досліджуються питання подолання опору змінам на базі нових підходів до генерування ідей, розроблення інвестиційних проектів та формування згуртованих колективів для реалізації стратегій розвитку підприємств та їх об’єднань на засадах ресурсозбереження.Item Негативний вплив відмивання грошей на економічний розвиток(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Вороніна, Р. М.Досліджено вплив відмивання грошей на економічний розвиток країн. Проаналізовано негативний вплив на фінансові установи, реальний сектор економіки, зовнішньоекономічні операції та на офшорні фінансові центри. Зображено залежність між зміною вартості відмивання грошей і величиною злочинності. Обґрунтовано необхідність застосування політики протидії легалізації доходів, одержаних в злочинний спосіб. The effects of money laundering on economic development are researched. Negative effects on financial institutions, real sector, international capital flows and offshore financial centers are analyzed. The correlation between cost of money- laundering and quantity of crime is illustrated. The necessity of implementation of anti-money laundering policies is grounded.Item EURO 2012 як мегаспортивне видовище в Україні і Польщі(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Клісінські, Я.Проаналізовано чинники, що формують імідж України, а також представлено можливості використання Євро-2012 для ефективних маркетингових комунікацій України і Польщі. The main factors that influence the image of a stateare analysed in the article, as well as possibilities for effective promotion of Ukraine and Poland provided with Euro-2012 are presented.Item Запаси готової продукції як чинник економічної безпеки виробничого підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Алькема, В. Г.; Ревенко, Ю. В.Розглянуто операційну систему суб’єкта господарювання, спрямовану на генерування цінності для потреб цільового ринку. Досліджено механізм управління запасами як чинника економічної безпеки суб’єкта господарської діяльності. Розроблено моделі управління запасами як чинника економічної безпеки підприємства в умовах сезонних змін попиту на продукт. The article describes the operating system entity focused on generating value for the target market needs. The mechanism of inventory management as a factor of economic security business entity. The models of inventory management as a factor of economic security in terms of seasonal changes in demand for the product.Item Динамічний розвиток лояльності клієнта на прикладі найновішої “Стартової програми” – програми лояльності компанії Оріфлейм(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дудек, Д.Підкреслюється можливість підготовки і виконання програми лояльності, яка гарантує забезпечення лояльності принаймні одного клієнта і оцінює можливість його існування. Розглянуто процес перетворення потенційного клієнта на активного клієнта, який рекомендує продукцію ішшим, враховуючи перехідні стадії цього перетворення. Стартова програма Оріфлейм –- один з прикладів цього виду програм. Проаналізовано специфічні елементи програми досягнення бажаної лояльності. Розглядаються аспекти, пов’язані з витратами і обслуговуванням програм лояльності. In this article we point out the possibility of preparing and implementation of the loyalty programme, which creates at least one loyal customer and prizes the existing one. The process of transformation of the prospective customer into the active customer who recommends products to others requirs the omission of transitional stages of this transformation. Oriflame’s programme – ‘WelcomeProgram’ is one of the examples of that kind of programmes. We analysed particular elements of the programme in order to find what is necessary to achieve the goal. In the article the aspects connected with basics costs and loyalty programmes service were raised. Besides the failure causes were discussed.Item Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Івченко, Є. А.Досліджено використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат та сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дає змогу приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства. The article investigates the tool of game theory in the formation of marketing strategy company. Defined concept vehicle and formulated the basic problem with which the tools of game theory to make decisions in the marketing of the enterprise.Item Інтегрована промоція – використання інтернетівських інструментів як доповнення відомих інструментів промоції(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ющик, Б.Зроблено огляд нових методів маркетингових комунікацій, які надає мережа Інтернет порівняно із традиційними засобами комунікації. The overview of new methods of promotion-mix provided with internet network comparing with traditional ways of communication is presented in the article.Item Оцінка якості навчання спеціалістів з менеджменту та туризму(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Точинска, Й. В.; Фуртак, M. O.Наведено критичний огляд методів оцінювання якості навчання у ВНЗ, сформульовано вимоги до критерію оцінювання якості навчання і на цій підставі запропоновано кількісний критерій та обґрунтовано придатність запропонованого критерію для оцінювання якості навчання. Запропоновано ресурсно-цільовий підхід до оцінювання досягнення цілей у системі дерева цілей навчання у ВНЗ, а в якості критерію оцінювання навчання прийнято ймовірність досягнення цілей. The critical review of evaluation of education quality methods in high school is presented, formulated requirements for criterion of evaluation of education quality, proposed quantitative criterion, substantiated usefulness of chosen criterion for evaluate of education quality in the article. There is proposed approach „aims – resources” education system in high school, criterion of evaluation education quality in this system gives probability of attainment of education aims.Item Обґрунтовання стратегічних рішень органів місцевого самоврядування малих і середніх міст у економічній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано сутність поняття «конкурентоспроможність (КСП) регіону», окремі підходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. порівняно з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.In the article the definition of the term “competitiveness of the region”, some approaches to its estimation are analyzed and the level of competitiveness of Lviv region comparing to other regions and countries in the year 2010 as to the estimation of the WEF is described.Item Моделювання логістичного ланцюга матеріалоруху під час відвантаження металопродукції залізничним транспортом(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Маслак, Г. В.; Сізова, К. І.Розглянуто питання підвищення ефективності взаємодії виробництва та транспорту у транспортно-вантажних комплексах відвантаження готової продукції металургійних підприємств на підставі логістичного критерію “Just-in-time” із застосуванням методу мережевого моделювання. This article considers the questions of efficiency of interaction of production and transport in the transport-freight complexes at shipment of finished products of metallurgical enterprises on the basis of the logistical principle “Just-in-time” with using of method of network simulation.Item Методичні підходи до визначення ефективності впровадження розподільчої логістики на промислових підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Плахута, О. В.Обґрунтовано проблеми впровадження розподільчої логістики на промислових підприємствах. Розглянуто методичні підходи до визначення ефективності розподільчої логістики. Запропоновано системи показників для розрахунку комплексної оцінки – інтегрального коефіцієнта ефективності, який акумулює загальні коефіцієнти ефективності роботи кожної функціональної підсистеми розподільчої логістики за різними параметрами. Наведено алгоритм ефективності впровадження розподільчої логістики на підприємствахn the article the problems of introduction of distributive logistic are reasonable on industrial enterprises. Methodical approaches are considered in relation to determination of efficiency ofdistributive logistic. The system of indexes is offered for the calculation of complex estimation – integral coefficient which includes the general coefficients of efficiency of work of every functional subsystem of distributive logistic on different parameters. In the article an algorithm over of efficiency of introduction of distributive logistic is brought on enterprises.Item Визначення параметрів локалізації логістичного центру(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сорока, М. В.; Дриль, О. І.; Янковська, Л. А.; Шевців, Л. Ю.Висвітлено спробу верифікації і систематизації знань на тему організації та принципів локалізації логістичних центрів. Проаналізовано польський досвід у цій сфері, спираючись на логістичні витрати та перебіг головних транспортних коридорів, які проходять через Польщу. The article highlights the authors’ attempt to verify and systematization of knowledge about the organization and localization of the principles of logistics centers. Analysis of the Polish experience in this field, based on logistics costs and the progress of major transport corridors that pass through Poland.