Логістика. – 2008. – №623
Permanent URI for this collection
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008. – № 623 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 340 с. : іл.
Browse
Browsing Логістика. – 2008. – №623 by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item Формування споживчої вартості високотехнологічних товарів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Демків, Я. В.Розглянуто процес створення споживчої вартості на ринках високотехнологічних товарів та його основні складові. Окреслено відмінності традиційного ланцюга формування вартості від ланцюга формування вартості на високотехнологічних ринках. Виділено цінні для споживачів характеристики високотехнологічних товарів, що формують їхню споживчу вартість. Розглянуто можливості підвищення споживчої вартості високотехнологічних товарів на прикладах іноземних високотехнологічних підприємств. The process of creation of consumer value at the markets of high-tech commodities and basic constituents is considered. The differences between traditional value creation and the value creation in high-tech markets are outlined. Valuable for users descriptions of high-tech commodities which form their consumer value are selected. Possibilities of appreciation of consumer value of high-tech commodities are considered on the examples of foreign high-tech enterprises.Item Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Сорока, М. В.Висвітлено актуальність виконання маркетингових досліджень у контексті здійснення українським промисловим підприємством інвестиційної діяльності. Доведено, що застосування маркетингового інструментарію (SWOT-аналізу, бенчмаркінгу, маркетингових досліджень) та економіко-математичних методів дає змогу істотно зменшити ризики участі потенційних інвесторів у конкретному бізнесі. Окреслено основні аспекти адаптації традиційних засобів маркетингу до дослідження та оцінки інвестиційних процесів. Обґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. In the article it is described an urgency of carrying out of marketing researches in a context of realization by the Ukrainian industrial enterprise of its investment activity It is proved, that application of marketing tools (the SWOT-analysis, benchmarking, marketing researches) and economic-mathematical methods enables to reduce risks of participation of potential investors in concrete business. The basic aspects of adaptation of traditional means of marketing to research and estimations of investment processes are shown. The expediency of strengthening of investment appeal on principles of marketing is proved.Item Людський фактор інноваційного розвитку прикордонних територій закарпатської області(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Маргіта, М. В.Досліджено вплив процесів глобалізації на розвиток локального трудового потенціалу прикордонних територій Закарпатської області, аналізується діяльність спільних підприємств із залученням іноземного капіталу та їх вплив на розв’язання проблем зайнятості в прикордонних територіях. Досліджується інноваційна компонента трудового потенціалу як основа підвищення його конкурентоспроможності. In clause influence of processes of globalization on development of local labour potential of frontier territories of the Zakarpatye area is investigated, activity of joint ventures with the foreign capital and their influence on the decision of problems of employment in frontier areas is analyzed, it is investigated innovative a component of labour potential as bases of a raising of its opportunity to compete.Item Інформаційно-маркетингові та фінансові аспекти розвитку інноваційної діяльності підприємств в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Дудяк, О. Р.Висвітлено результати комплексного дослідження проблем інформаційно-маркетингових і фінансових чинників впливу на систему управління інноваційною діяльністю підприємств, подано інформацію, пов’язану з організацією управління для досягнення результатів від пошуку нових ідей в інноваціях за прогнозом потреб ринку до виведення інноваційних товарів і надання фінансових послуг на ринки споживачів. The article presents the results of the complex research of the marketing information and financial systems' development of the enterprises' innovative activity. The information problems are solved in their relation to the organization of the management system aimed a certain new result which will be gained in the time interval from the new ideas' search in accordance to the market demands forecast and to the introduction of innovative goods and financial services to the consumption markets.Item Основні закономірності функціонування та розвитку виробничо-господарських структур та необхідність антикризового управління(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Колісник, М. К.Обґрунтування основних закономірностей функціонування та розвитку виробничо-господарських структур і окреслення напрямів оцінювання діяльності ВГС через визначення ймовірності виникнення кризових ситуацій дадуть змогу уточнити основні загальнонаукові підходи до антикризового управління інтегрованими угрупованнями. Justification of the basic laws of operation both the developments of manufacturing - economic structures and delineating of directions of an estimation of activity MES through definition of probability of origin of crisis situations will enable to improve main approaches to anticrisis control of the integrated classifications.Item Формування комплексу маркетингу міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано існуючі підходи до формування комплексу маркетингу міста та відображено авторський підхід до його формулювання. Визначено сутність поняття міста як товару, деталізовано інші складові комплексу маркетингу міста: ціни, розподілу, просування. Визначено основних адресатів системи маркетингових комунікацій міста. The analysis of existent approaches to forming of complex of marketing of city is conducted and represented author approach to it formulation in the article. Determine essence of concept of city as commodity, working out in detail of other constituents of complex of marketing of city is carried out (price, distribute, advancement). Basic addressees of the system of marketing communications of city are definite.Item Методологічні аспекти оцінювання конкурентоздатності підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дейнега, О. В.Ідентифіковано подібність і відмінність в ознаках понять «конкурентоздатність» і «конкурентоспроможність». Конкретизовано взаємозв’язок конкурентоздатностей товару та підприємства. Визначено фактори впливу на конкурентоздатність підприємства та вдосконалено методичні підходи до його оцінювання. Наведено результати ранжування впливу маркетингових факторів для підприємств Рівненської області. Similarity and difference in the signs of concepts «competitiveness» and «competitiveness» is identified. Intercommunication of konkurentozdatnostey commodity and enterprise is specified. Certainly factors of influence on the competitiveness of enterprise and the methodical going is improved near his evaluation. The results of the ranzhuvannya influencing of marketings factors are resulted for the enterprises of the Rivne area.Item Деякі різновиди бінарних та кореляційних опціонів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Іващук, Н. Л.Робота присвячена ринку похідних фінансових інструментів. Проведено огляд його сучасного стану, а саме, роль і місце деривативів на світовому фінансовому ринку. Висвітлено актуальну ситуацію вітчизняного строкового ринку, зокрема ринку опціонів. Показано способи їх використання інвесторами. Описано особливості нестандартних опціонів. Детальніше розглянуто функції виплати та формули для обчислення цін бінарних опціонів, зокрема стандартних, американських та подвійних бінарних опціонів, а також опціонів типу „supershares”. Описано також функції виплати та способи оцінювання кореляційних опціонів, зокрема кореляційного бінарного опціону та опціону кращої ефективності. Work to the market of derivative financial tools is devoted. The review of its modern condition is carried out, namely, a role and a place of derivatives in the global financial market. The actual situation of the domestic derivative market, in particular the option market is covered. Ways of their use are shown by investors. Features of non-standard options are described. Functions of payment and the formula for calculation of the prices digital options, including standard, American and double-digital options, and also options such as "supershares" are in more details considered. Functions of payment and ways of definition of the prices of correlation options, in particular correlation digital option and out performance option are described also.Item Організація та методика аудиту фінансової звітності суб’єктів господарювання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Хом’як, Р. Л.; Цюцяк, І. Л.; Цюцяк, А. Л.Запропоновано методику аудиту фінансової звітності суб’єктів господарювання різних форм власності та видів діяльності, а також наведено основні процедури аудиту фінансової звітності та типові помилки, що можуть бути виявленими під час інспектування цієї ділянки. There has been offered technique of financial reporting audit of business firms of different ownership forms and various activity by the authors of the article, the attention is also stressed on basic procedures of financial reporting audit and typical mistakes which can be found out under inspecting particular object.Item Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мавріна, А. О.; Кутнів, Н. М.Розкрито сутність маркетингу і логістики у здобутті конкурентної переваги підприємств на глобальному ринку. Ідентифіковано виклики глобалізації, що постають перед маркетингом і логістикою вітчизняних підприємств. Вивчено роль обслуговування клієнта у здобутті конкурентної переваги підприємства на глобальному ринку. Розкрито завдання системи CRM у маркетингово-логістичній діяльності підприємств. In the article essence of marketing and logistic is exposed in the receipt of competitive edge of enterprises at the global market. An author is carry out authentication of calls globalizations which rise before marketing and logistic of domestic enterprises . The role of customer service is studied in the receipt of competitive edge of enterprise at the global market. The task of the system of CRM is exposed in marketing-logistic activity of enterprises.Item Формування системи екоменеджменту у економіці сталого розвитку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Добуш, Ю. Я.Розкрито сутність співвідношення понять екологічного менеджменту і екологічного управління. Розглянуто класифікацію екологічного менеджменту за різними ознаками. Описано механізм здійснення екологічного менеджменту економічних суб’єктів. Зображено схему екологічного менеджменту та описано характеристики елементів системи. Розглянуто взаємозв'язок елементів екоменеджменту економічного суб’єкта і екологічного управління з боку регіональних та державних органів влади. It is opened essence of a parity of concepts of ecological management and ecological operating. Classification of ecological management behind different characteristics is considered. The mechanism of realization of ecological management of economic subjects is described. The scheme of ecological management and it is described characteristics of elements of system is displayed. Interrelation of elements of ecological management of the economic subject and ecological management from regional and state authorities is considered.Item Інтегрованість систем управління машинобудівними підприємствами як фактор їхньої конкурентоспроможності(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Георгіаді, Н. Г.; Князь, С. В.Розкрито сутність концепції інтегрованості систем управління економічним розвитком машинобудівних підприємств як фактора забезпечення їхньої конкуренто-спроможності. Інтегрованість систем управління розглянуто на засадах уточнення понятійно-категоріального апарату, функцій і принципів інтегрованих систем, способу їх формування, параметрів, які характеризують рівень інтегрованості системи управління, їхніх можливих станів і властивостей. Essence of conception of integrating of the control systems by economic development of machine-building enterprises as factor of providing of their competitiveness is exposed in the article. Integrating of the control systems is considered on bases of clarification of conceptcategory vehicle, functions and principles of the integrated systems, method of their forming, parameters, which characterize the level of integrating of the control system, their possible states and properties.Item Маркетингова діяльність польських підприємств сфери послуг на прикладі західнопоморського воєводства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Собонь, М.Розкрито сутність та особливості маркетингу послуг. Висвітлені результати “польових” досліджень польських підприємств сфери послуг на прикладі Західно-поморського воєводства. Дослідження доводять недостатній рівень маркетингової діяльності досліджуваних підприємств, недооцінювання важливості маркетингової діяльності підприємства на ринку. Essence and features of marketing of services opens up in the article. The results of the «field» researches of the Polish enterprises of sphere of services light up on the example of Zakhidnopomorskogo province. Researches lead to the insufficient level of marketing activity of the probed enterprises, underestimation of importance of marketing activity of enterprise at the market.Item Злиття підприємств як фактор підвищення їхньої конкурентоспроможності(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Глинська, Г. Я.Досліджено вплив процесу злиття на конкурентоспроможність підприємств. Визначено основні фактори низької конкурентоспроможності національної економіки. Наведено порівняльну характеристику стратегій злиття та органічного росту підприємств. Описано транснаціональні злиття як найпоширеніші злиття сьогодення. Розглянуто синергічний ефект від об’єднання підприємств. The influence of the merging process on the competitiveness of enterprises has been researched. The main factors of the national economy’s low concreting have been determined. The comparisons with the merging strategy and the organic growth strategy have been realized. The transnational merging processes as the most popular one have been described. The synergetic effects from the union of the corporations have been analyzed.Item Інформаційне забезпечення процесу моделювання ланцюга поставок(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Кузьо, Н. Є.; Чухрай, А. І.Проаналізовано переваги та недоліки систем ERP, МRP та DRP. Запропоновано напрями вдосконалення інформаційного забезпечення для моделювання ланцюга поставок. Визначено взаємозв’язки та функції систем управління ланцюгом поставок. Розглянуто складові бази даних ланцюга поставок. Advantages and disadvantages of the systems of ERP, MRP and DRP are analysed. The main ways of improving the informative maintenance are offered for the design of supply chain are explained. Intercommunications and functions of the systems of supply chain management are determined. The component databases of supply chain are considered.Item Засади формування конкурентних відносин на регіональних ринках теплової енергії системи централізованого теплопостачання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Люльчак, З. С.; Хтей, Н. І.; Акімова, Л. М.Досліджено світовий досвід у формуванні ринкових відносин на ринках теплової енергії, проаналізовано існуючий стан здійснення теплопостачання, визначено можливі конкуретні сектори у сфері цетралізованого теплопостачання та запропоновано класифікацію об’єктів комунальної теплоенергетики України відповідно до форми власності та подальшої можливості залучення інвестицій у сферу централізованого теплопостачання. Global experience in formation of the market attitude in the markets of thermal energy is investigated, an available condition of realization a heat supply, definitions possible concurention sectors in sphere central a heat supply and classification of objects of municipal power system according to a pattern of ownership and the further opportunity of attraction of investments into sphere of the centralized heat supply is analysed.Item Закупівельна діяльність у ланцюгу поставок(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Неуров, І. В.Розглянуто еволюцію функції закупівель та значення цієї функції в управлінні ланцюгом поставок. Досліджено сучасні тренди розвитку логістики закупівель на промисловому підприємстві, яке інтегроване у ланцюг поставок. Досліджуються чинники, які впливають на закупівлі в ланцюгу поставок. Наводяться приклади основних характеристик співпраці японських виробників автомобілів з постачальниками. Оцінюються напрями впливу постачальників на ефективність управління в ланцюгу поставок. The evolution of function of purchases is examined in the article. The author investigated the modern logistic trends of purchases development on an industrial enterprise which is integrated in the supply chain. Factors which influence on a purchase in the supply chain are analysed. Examples of basic features of collaboration of the Japanese car producers with suppliers are explained. The main ways of influence of suppliers to efficiency of management in the supply chain are estimated.Item Теоретико-методичні засади оцінювання логістичних витрат підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Нікшич, С. М.Досліджено логістичні витрати в структурі витрат підприємств, встановлено характер формування логістичних витрат. Обґрунтовано можливість визначення логістичних витрат у системі сучасного обліку, показана потреба в його удосконаленні для прийняття коректних управлінських рішень, як передумови ефективної діяльності підприємства. In this work the theoretical-methodical bases of logistic costs identification are considered, logistic costs in the cost structure of enterprises are investigated, their formation and influence character estimation causes are stated. One emphasizes on the possibility of logistic costs determination in the modern system, the need of its improvement in order to adopt correct decisions in the efficient management system is revealed.Item Логістичні потоки: визначення, особливості, параметри(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Ваховська, М. Ю.З позицій логістики розглянуто категорії «потік» й основні види логістичних потоків, характеризується циркуляція різних видів потоків у логістичній системі, узагальнюються відмінні особливості логістичних потоків, а також формується система параметрів матеріальних потоків і виявляються взаємозалежності між реалізацією логістичних функцій і трансформацією матеріальних потоків. In the article from positions of logistic categories are examined «stream» and basic types of logistic streams, circulation of different types of streams is characterized in the logistic systems, the distinctive features of logistic streams are summarized, and also the system of parameters of financial streams is formed and come to light interdependence between realization of logistic functions and transformation of financial streams.Item Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Подольчак, Н. І.Здійснено дослідження ринку лізингу за допомогою анкетування машинобудівних підприємств. Виділено основні причини, що стримують використання лізингу машинобудівними підприємствами, окреслено основні параметри лізингової послуги, які б задовольняли потреби машинобудування. It was researched the leasing market in the way of questionnaire of managers machinebuilding enterprises. Author elucidated the main reasons of braking of using the leasing in machine-building industry, considered the parameters of leasing service that prompt to acquirements of machine-building industry.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »