Логістика. – 2003. – №472
Permanent URI for this collection
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.
Browse
Browsing Логістика. – 2003. – №472 by Issue Date
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Сала Ю., Ю.; Венцовська, Є.Досліджуються напрямки розвитку функцій маркетингу та його організаційні структури на польських підприємствах. The ways of developing the marketing functions are investigates. The main kinds of organizational structure of marketing on the Polish enterprises are analyzed.Item Логістичний підхід до управління транспортуванням(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кузьо, Н. Є.Розглянуто процес управління транспортуванням у логістичній системі та критерії вибору способу транспортування вантажів. Запропоновано схему вибору логістичного посередника. The process of transportation management in logistic system is considered. The selection criteria of a transportation way of cargoes are investigated. The method of a selection of the logistic intermediary is offered.Item Обґрунтування ефективності інвестицій в умовах дії національних стандартів з обліку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Устінова, І. Г.; Полякова, Л. М.; Ріжко, Н. М.Розкрито критерії визначення доцільності здійснення інвестицій та проблему формування і одержання інформації з бухгалтерських рахунків для визначення комплексних статей калькуляції собівартості продукції в умовах дії в Україні національних стандартів з обліку. Criteria of the efficiency determination of investments, the problem of formation and receiving of information from the business accounts for determination of complex calculation articles of products prime price due to Ukrainian National Standards of Accounting are shown in the article.Item Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Войтко, С. В.Розглянуті особливості наукомісткої продукції, наведена послідовність маркетингового дослідження високотехнологічних виробів. Класифіковані проблеми, які визначають підходи до організації процесу дослідження ринку складних наукомістких систем. Запропоновано основні положення організації сервісу радіоелектронних товарів та проаналізовано тенденцію зменшення життєвого циклу цих виробів. The features of high technology products, the sequence of marketing research of highly technological items are considered in the article. Problems that define the approaches to organization to process of the market research of high technology systems are qualified. Basic concept of organization of service of the radioelectronic goods is offered and tendency of reduction of a life cycle of these items is analyzed.Item Транспортна складова логістики продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Стадницький, Ю. І.Розглянуті питання, пов'язані з аналізом витрат на транспортування продукції, проблемами вибору оптимального виду транспорту залежно від відстані перевезення, а також специфічними аспектами споживчої орієнтації виробників, що не знаходять адекватного відображення в показнику прямих транспортних витрат. The questions connected to the analysis of expenses for transportation of production, by problems of a choice of an optimum type of transport depending on distance of transportation, and also specific aspects of consumer orientation of manufacturers which do not find adequate display in a parameter of direct transport expenses are considered in article.Item Психологічні передумови інвестиційних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Тріппнер, П.; Турайчик, Я.Досліджуються психологічні аспекти прийняття інвестиційних рішень. The psychological aspects of making the investment decision are studied.Item Впровадження новітніх інформаційних систем управління підприємством як умова досягнення конкурентної переваги(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Лозинсъка, М. Ю.Розкрито суть інформаційних систем управління, їх класи. У вигляді схеми зображено впровадження інформаційної системи, детально розглянуто кожен із 'її елементів. Розглянуто проблеми, що можуть виникнути під час вибору та встановлення системи. Information systems and their types are studied in this paper. The structure of the establishing information system of managing the enterprise are considered.Item Роль маркетингу в реалізації інвестиційних проектів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гринів, Т. Г.Проаналізовано інвестиційний клімат України. Виявлено перешкоди в залученні інвестицій та деякі причини, які заважають підвищенню їх продуктивності. Розроблено комплекс послуг з інвестиційного маркетингу (згідно з бізнес-планлм). Показано роль маркетингу в підвищенні інвестиційних можливостей малого бізнесу та визначені стимулюючі фактори з залучення іноземних інвесторів. This article analyzes investment climate in Ukraine, shows barriers in drawing of investment and causes, which are in investment productivity way. Services of investment marketing are worked out according to business plan. Investment cooperation and marketing are showed as factors of increasing of investment possibility of small business. There are some stimulating factors for drawing of foreign investors.Item Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Килипенко, Н. Є.Проаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.Item Розроблення стратегії підприємства та вплив культурніх змінних(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Сулковський, Л.Досліджуються основні етапи розроблення підприємства та вплив чинників культури організації на стратегічне планування. The main stages of formulation of on enterprise strategy are investigated. The influence of cultural factors on strategy planning is studied.Item Сублізинг в реалізації стратегії інноваційного розвитку вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Черемисова, Т. А.Розглянуті питання актуальності інноваційного розвитку в Україні та в світі. Статистичні дослідження вказують на причини зниження інноваційної активності вітчизняних підприємств через погіршення їхнього фінансового стану та скорочення внутрішніх капіталовкладень. Наведена структура здійснення сублізингу для технічного переоснащення підприємств за допомогою вигод, наданих податковими привілеями в різних країнах. The urgent questions of innovation development in Ukraine and in the world are considered. Statistical research indicates reasons for decreased innovation activity in domestic enterprises due to recent deterioration in their financial condition and reduction in domestic capital investment. The structure of realization a back-to-back lease for technical reequipment in the enterprises through benefits afforded by tax privileges in different countries is given.Item Місце стратегічного планування у формуванні економічного потенціалу міста(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гайванович, Н. В.Розглянуто проблему стратегічного планування розвитку міст, його переваги. Проведено SWOT-аналіз для м. Львова, аналіз його економічного потенціалу та дані рекомендації щодо ефективного впровадження стратегічного плану розвитку. The problem of strategic development of the cities and it's advantages are considered in this article. SWOT-analysis for Lviv city, analysis of it's economic potential also are included into consideration. The series of recommendations regarding effective implementation of the strategic development plan are proposed.Item Оцінка результатів інвестиційної діяльності промислового підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Попова, О. Ю.Запропоновано методичний підхід щодо формування результатів інвестиційної діяльності нового і діючого промислового підприємства, який передбачає розгляд варіантів здійснення залежних і незалежних інвестиційних проектів з урахуванням характеру використання кінцевої продукції. The methodical approach on formation of investment results of the new and working industrial enterprise is offered. It provides consideration of variants of realization the dependent and independent investment projects in view of character of use production.Item Концепція адаптивного управління проектами реального інвестування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Савіна, Н. Б.Сформульовано концепцію адаптивного управління. Наведена структура системи адаптивного управління реального інвестування. Розглядаються питання управління проектами реального інвестування з погляду системного підходу. Conception of adaptive system for control is formulated in this article. The structure of system for adaptive control of real investment project is depicted. The problem of controlling the real investment projects is given from the view point of system approach.Item Реструктуризация и приватизация в электроэнергетике Азербайджанской Республики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Юсифов, Н. А.; Гасанов, Г. Б.Розглянуті проблеми реструктуризації і приватизації в електроенергетиці Азербайджанської республіки. Запропоновано заходи щодо вдосконалення управ¬ління електроенергетикою та формування конкурентного ринку електроенергії. The problems of restructuring and privatization of electricity power industry of Azerbaijan Republic of analyzed. The actions for the improvement of electricity power management and formation of the competitive electricity power market are suggested.Item Единство организационного, стратегического и маркетингового процессов на примере металлургической отрасли(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Озарина, О. В.Рассмотрен опыт организации сбытовой деятельности на примере зарубежных и отечественных предприятий металлургической отрасли. Показаны возможности использования преимуществ гибких форм сотрудничества по типу стратегических альянсов. The experience of organization of marketing activity is considered. The enterprises of metallurgical industry were used as an example. It is demonstrated the possibilities of the application of advantages of the strategic alliances.Item Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Примак, Т. О.Розглянуто актуальність розробки методів оцінювання ефективності маркетингових комунікацій. Обрунтовано підходи щодо оцінювання комунікативної та економічної ефективності маркетингових комунікацій, визначено їх специфіку залежно від змістовного навантаження. Акцентовано увагу на необхідності розроблення методів, які дозволяють комплексно підійти до вирішення цієї проблеми та уникнути однобічності. Relevance of development of marketing communication efficiency assessment methods is considered. Approaches towards assessment of communicative and economic efficiency of marketing communications are substantiated, and their specific with relation to notional load is defined. The attention is drawn to the fact, that methods should be developed to allow for a complex approach towards solving the problem and to avoid one-sidedness.Item Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Проаналізовано передумови організації біржового маркетингу в аграрному секторі. Наведено рекомендації щодо активізації біржової діяльності в Україні. The necessities for organization of stock-exchange marketing in agrocultiral industry are analyzed. The recommendations for stock-exchange transactions activization in Ukraine are given.Item Методи управління капіталом на ринку цінних паперів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Висоцький, І. Б.; Хтей, Н. І.Розглядається один з методів управління капіталом на фондовому та валютному ринках, який називається методом Мартингейла. Цей метод також може бути застосований до багатьох ігор, що мають спекулятивний чи азартний характер. This article describes one of the money management methods on the stock and currency exchange markerts, which is called Martingale’s method. This method can also be used for many speculative or risky games.Item Технологічні інновації в системах енергетики і їх вплив на економічне зростання(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Частоколенко, І. П.Розглянуто вплив технологічних інновацій на виробничі, фінансові й економічні показники енергопідприємтсв. Проведено аналіз ефективності застосування інноваційних енергоустановок на підприємствах енергогалузі, а також розглянуто їх вплив на економічне зростання держави. The influence of technological innovations on industrial, financial and economic indixes of power enterprises is being considered. The analysis of efficiency of application of innovatory power plants on the enterprises of power branch has been carried out and the influence of these plants on economic growth of state has been considered.