Browsing by Subject "advertisement"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідження(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сєдая, Марина СергіївнаУ статті висвітлено питання необхідності проведення маркетингових досліджень у сучасній бібліотеці. На основі проведеного дослідження у відділі соціальної та економічної літератури, було розроблено рекомендації щодо покращання використання відвідувачами інформаційних ресурсів відділу. The report «Usage of Information Resources in the Department of Social and Economic Literature» of M. Sedaya highlights the necessity of conducting marketing researches in modern library. Recommendations on the improvement of usage of information resources are based on the market research already conducted in the Department of Social and Economic Literature.Item Моніторинг використання інформаційних ресурсів – потреба часу(Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Голубка, Ж. Р.У статті висвітлено питання необхідності проведення досліджень інформаційних потреб і запитів користувачів електронних науково-інформаційних ресурсів. На основі проведеного у відділі читальних залів навчальної літератури дослідження, було розроблено рекомендації щодо удосконалення форм і методів обслуговування користувачів електронними ресурсами в електронних читальних залах. Issues of necessary researches on information needs and requests of users of electronic scientific-informational resources are described in the article. The recommendations based on the research conducted in the Department of Educational Literature Reading Rooms are given. They deal with improving forms and methods of user electronic resources services at the reading rooms.Item Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кара, Н. І.; Трач, О. Ю.; Заяць, Р. Я.Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development.Item Роль вербальних та невербальних засобів в рекламі(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Левченко, ЛесяThe article is devoted to the question of the usage of verbal and nonverbal means of discourse in the advertisement. It is investigated how verbal and nonverbal means of the discourse influence on the way in which advertisement reaches its objectives. The way how it works is also revealed and observed. Different types of advertisement are analyzed.