Browsing by Subject "advertising"
Now showing 1 - 20 of 26
- Results Per Page
- Sort Options
Item Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisation(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Nowacki, R.Carrying out advertising activities in foreign markets requires from enterprises resolution of the dilemma of how to programme the advertising strategy, making use of the standardised and proved in other markets solutions, or shaping new concepts compliant with the idea of individualisation. An objective of the article is to answer the question, which of these models is more often used in the Polish market by foreign enterprises and what effects of that are from the point of view of enterprises’ competitiveness, consumers’ perception and motivating them to buy. The basis for deliberations is findings of the surveys carried out by the author among the enterprises operating in the Polish market and consumers in the first decade of the 21st century. Проведення рекламної діяльності на зовнішньому ринку вимагає від підприємств вирішення дилеми про те, як запрограмувати рекламну стратегію: використовувати у стандартизованих та випробуваних ринкових рішеннях, чи формувати нові концепції, які сумісні з ідеєю індивідуалізації. Дано відповідь на питання, яка з цих моделей найчастіше використовується на польському ринку іноземними підприємствами і які наслідки цього, з погляду конкурентоспроможності споживачів підприємства. Основою для обговорень є висновки досліджень, проведених серед підприємств, що працюють на польському ринку, і споживачів у першому десятилітті 21-го століття.Item Problematyka zarządzania zmianami w bibliotekach akademickich na początku XXI w.(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Войцеховська, МайяНа основі світового досвіду розглянуто процес управління змінами в бібліотеках вищих навчальних закладів, необхідний для їхньої конкурентоспроможності на ринку освітніх та інформаційних послуг. Виокремлено основні напрями управління змінами: надання якісних послуг; орієнтація на користувача; пошук нового контингенту користувачів; виховання і формування активного користувача, реклама бібліотеки та її послуг; гнучкість персоналу бібліотеки перед можливими змінами; використання сучасних технологій; запровадження нових методів управління. The process of changes management in libraries of higher educational institutions was reviewed based on international experience. This process is necessary for competitiveness of libraries for educational and information service. The main trends of changes management were outlined: providing quality service, orientation to user, the search for a new contingent of users, education and formation of the active user, advertising of library and its service, library staff flexibility to possible changes, using of modern technology, the introduction of new management methods.Item SMM as a Channel for Attracting Applicants to the Educational Institution(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Sabadash, Ivanna; Lviv Polytechnic National UniversityThe methods of attracting applicants to higher education institutions through social media marketing was analyzed. Developed targeted advertising for a page on a social network. The scheme of creation of targeted advertising of the community on social networks is created.Item The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Кіца, Мар’яна; Kitsa, Mariana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityОбґрунтовано доцільність трактування реклами як явища, що впливає на поведінку читачів. Проаналізовано основні особливості неякісного рекламного тексту та зроблено спробу виділити основні критерії патогенності рекламного тексту в українській пресі. Завдання дослідження – розглянути напрацювання українських дослідників щодо негативного впливу реклами на аудиторію, здійснити короткий огляд українського законодавства у сфері реклами відповідно до законодавчої бази та теоретичних і практичних принципів. Розглянуто рекламні засоби, використовувані для створення оманливої реклами. У статті також проаналізовано сучасні тенденції впливу преси на читацьку аудиторію, а також рекламу в друкованих виданнях і її характеристики. Обґрунтовано ставлення читачів газети до реклами на підставі результатів соціологічного опитування. Одним із найпопулярніших заборонених видів реклами в українських медіа, зокрема в газетах, є прихована реклама. Вона має кілька переваг для видавців. По-перше, не потребує сплати відповідних податків. По-друге, не займає тієї газетної площі, яка виділена для реклами. По-третє, сприймається читачами як журналістський матеріал. Тобто газети заробляють тіньові кошти, тим самим обманюючи читачів щодо призначення та справжньої мети матеріалу з прихованою рекламою. Найгірша ситуація з прихованою політичною рекламою, адже, діючи на підсвідомість читачів, вона спрямовує їх на неправильний чи не до кінця усвідомлений вибір. Для того, щоб викорінити явище низькоякісної, недобросовісної реклами в українських медіа, потрібно запровадити суворий контроль за дотриманням українського законодавства у цій сфері, чітко визначити контролювальні органи, а також сферу відповідальності кожного із суб’єктів рекламного процесу за вчинені порушення. Також варто запровадити контроль за поширенням комерційного контенту у ЗМІ на усіх рівнях – від самоконтролю, редакційної етики, контролю громадських організацій і до державного контролю.Item Unquality advertising in Ukrainian printed media(Lviv Polytechnic Publishing House, 2015) Kitsa, Mariana; Lviv Polytechnic National UniversityIn the article there are analised different kinds of advertising in regional Ukrainian press. It is investigated the quality of the publicity texts after the criteria of legality, literacy, originality and journalistic ethics. Advertising of poor quality is found out and it is grounded negative influence such kinds of ad on the readers audience and on the society on the whole.Item Violations of the law about advertising in Ukrainian media(Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-23) Kitsa, Mariana; Lviv Polytechnic National UniversityIn the article there are analised different kinds of advertising in Ukrainian mediasphere. It is investigated the quality of the publicity texts after the criteria of legality, literacy, originality and journalistic ethics. Advertising which violates Ukraianian law about advertising s found out and it is grounded negative influence such kinds of ad on the readers audience and on the society on the whole.Item Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.Проаналізовані характеристики Інтернет-порталів як засоби маркетингових комунікацій підприємства та досліджено специфіку спеціалізованих Інтернет-порталів з продажу будівельних матеріалів та послуг. На основі проведеного аналізу визначено ключові характеристики Інтернет-порталів, на які слід звертати увагу підприємствам під час вибору місця розташування інформації про себе та свої товари. The characteristics of Internet-portals as tools of marketing communications of an enterprise are analyzed as well as the specifics of specialized Internet portals for constructional material and services are investigated in the article. It is proved that choosing an Internet-portal for promotion an enterprise have to evaluate number of its visitors and the geography of these visitors; whether these visitors find the portal via searching servers or directly (they are patrons); how much time visitors spend on the portal and whether they go further to enterprise sites from this portal. The popularity of searching servers for finding out new information among Internet users rises up the importance of such characteristics of a portal as PageRank and the number of indexed objects on the portal. Of course, the important role also plays the price for presenting information about an enterprise on the portal and the convenience of presented information about an enterprise editing.Item Мanifestations of sexism in advertising(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Peresadko, Galina; Freyuk, OlgaIn the report of a comparative analysis advertising of various commercial goods which demonstrated gender discrimination from past for today.Item Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Глібчук, В. М.Досліджено поняття «реклама» в сучасній науці, обґрунтовано важливість здійснення рекламної діяльності для підвищення конкурентоспроможності підприємства та запропоновано методику планування, оцінювання і контролювання витрат на рекламу, використання якої дасть змогу підприємству оптимально сформувати бюджет рекламної кампанії та досягти бажаної економічної ефективності рекламних заходів. In the article it is investigational concept «advertising» in modern science, grounded importance of realization of publicity activity for the increase of competitiveness of enterprise and the method of planning, evaluation and control of charges is offered on advertising the use of which will enable to the enterprise optimum to form the budget of publicity campaign and to attain the desired economic efficiency of promotional purposes.Item Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гараніна, І. І.Проаналізовано всі етапи планування рекламної діяльності підприємства та описано особливості оцінювання ефективності рекламної кампанії на кожному з них. Зокрема, детально розглянуто етап розроблення концепції рекламного повідомлення. Детально описано процес розроблення фірмового стилю нової марки. Показано механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки на споживчому ринку. The article all stages of planning advertising company are analyzed and the features of evaluating the effectiveness of advertising on each of them (development of the general concept of the campaign, the development of the concept of advertising messages, media development strategy for the campaign, determine the effectiveness of advertising campaigns) are described. In particular, detail the stage of development of the concept of advertising messages are considered. Also the development of media strategy and its features is describes. Described in detail the process of developing a new corporate identity brand, namely: brand positioning, corporate image development, create a logo, a slogan, using corporate colors, fonts. The paper shows a mechanism for evaluating the effectiveness of advertising messages a new brand in the consumer market. Shown which methods of testing communication effectiveness and when should be used. Specifically, in the article the goals of each of the testing phases, namely, during the development of the concept of a new brand advertising strategy, developing the concept of advertising message, preliminary testing of advertising message, post-test of the advertising campaign are defined.Item Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Балик, У. О.Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.Item Особливості структури новин інтернет-видань(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Конюхова, ЛюбовThe specifics of the structure of internet-news are analyzes. The elements of the text of news are found out. The mechanism of their influence on reader is explained.Item Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Горбаль, Н. І.; Єфременко, І. М.; Хомутник, Н. В.Розглянуто сутність, значення, цілі та види реклами, зокрема інформативну, спонукальну і рекламу-нагадування. Проаналізовано особливості здійснення й сприйняття реклами споживачами в різних країнах світу, зокрема США, Великобританії, Франції, Німеччини, Японії, Китаї та Україні, а також досліджено світові витрати на рекламу та їх тенденції й прогнози за окремими регіонами. Наведено прогностичні дані зростання одного з найдинамічніших ринків – інтернет-реклами – в світі до 2018 року, згідно з якою очікується, що в 2018 році на неї буде витрачено понад 200 млрд дол. Представлено 10 найкращих світових рекламних агентств за версією журналу Forbes. Виділено такі ключові особливості та тенденції розвитку світового ринку рекламних послуг: технологічне та технічне ускладнення реклами; процеси концентрації рекламної діяльності; зростання впливу на ринку рекламних послуг рекламодавців. Детально проаналізовано особливості становлення й функціонування вітчизняного рекламного ринку. Nowadays advertising is an inseparable modern phenomenon that originated at the dawn of civilization, has gone through various stages of development, along with the evolution of the humanity. This is a form of marketing communication, an important component of complex marketing activities used to stimulate, persuade and manipulate enterprise’s audience. However, the current state of the market economy, characterized by improving quality, rapid diversification of products, increased prices and consumer needs, creates certain barriers for advertising. That is why the topic of the study is important because analyzing the characteristics of advertising in different countries can improve its quality and efficiency in Ukraine. The article deals with the nature, meaning, purpose and types of advertising, including informative, persuasive and reminder advertising. It is stated that advertising – is an effective means of disseminating information about the company, product, place and conditions of sale, which aims to cause the consumer needs to purchase (use) certain goods. Advertising features and perception by consumers around the world, including USA, UK, France, Germany, Japan, China and Ukraine are analyzed. In the harsh conditions of competition advertisers must always be guided by the national characteristics of buyers of the country where the advertising campaign will be held. For example, European advertisers have to sell more expensive goods and invent creative advertising ideas as Europeans do not any longer respond to the fascinating visual or musical series. Germans, according to statistical analysis, are well affected by humorous or shocking advertising. In general in developed countries the market is so saturated that advertisers have no choice but to look for a new and revolutionary ways of presenting advertising messages to attract the attention of potential customers. Global advertising costs and their trends and projections for specific regions were studied. Prognostic data for one of the most dynamic markets – online advertising – in the world by 2018 was shown, according to which it is expected that in 2018 more than $ 200 billion will be spent. As a result of the research it was found that the largest advertising market in the world is the United States. Developing countries contribute only 6–10 % to the world trade, but they have the greatest increase, while the market shares of developed European countries are decreasing. The domestic advertising market is growing rapidly nowadays; it has great potential for further growth and is attractive to foreign investments. Experts predict the Ukrainian market growth in 2015 will be 10.3 % and in 2016 – 12 %. However, they argue that the war in Ukraine has hurt the economy and reduced the cost of Hryvnia against key currencies. Consequently the advertising market scope measured in dollars will decline by 32 %. The top 10 global advertising agencies according to the Forbes magazine are presented. The following key features and trends of the global advertising market are highlighted: manufacturing and the technical complexity of advertising; processes of concentration promotional activities; growing influence on the advertising market advertisers. Detailed analysis of the peculiarities of formation and functioning of the domestic advertising market was fulfilled.Item “Партизанський” маркетинг у міжнародних корпораціях(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Горбаль, Н. І.; Грущак, Б. Т.; Дутко, З. М.Проаналізовано використання нетрадиційного, або “партизанського” маркетингу. Зокрема наведено аналіз сутності, основних принципів, підвидів цього виду маркетингу та розглянуто їх практичне застосування для утримання та залучення клієнтів. Поняття “партизанський” маркетинг визначено як нетрадиційну концепцію маркетингу, яка дає змогу при порівняно невеликому бюджеті максимально впливати на цільову аудиторію товару/послуги. “Партизанському” маркетингу властиві гнучкість, мобільність та маловитратність. У “партизанському” маркетингу використовуються тільки оригінальні способи просування товару, коли головними ресурсами є час, енергія та винахідливість, а результатом – прибуток. Наведено приклади використання такого маркетингу відомими міжнародними корпораціями. Розглянуто основні інструменти “партизанського” маркетингу (масового, локального та цільового впливу) та особливості й результати їх використання, що дасть змогу сформулювати чітке уявлення про доцільність застосування цього важливого виду маркетингу. Описано ризики, що можуть виникати при неефективній організації кампаній “партизанського” маркетингу. Trends in international business show that successful companies are increasingly using in their work non traditional business methods. One of these ways to enhance the competitiveness of enterprises is the “guerrilla marketing” – marketing concept, which aims to find your marketing niche, reject competing with powerful competitors and non-traditional but effective ways to advertise and promote their products and services. Today there is a tendency to increase the proportion of guerrilla marketing in the general budget of international companies. It is an extremely promising modern approach to advertising for Ukrainian companies as well because it does not require significant resources and time. This paper examines the use of unconventional or “guerrilla” marketing. In particular, the analysis of the nature, the basic principles of sub-species of this type of marketing is done and their practical application in retaining and attracting customers is considered. The concept of guerrilla marketing is defined as a non-traditional marketing concept that allows firms with a relatively small budget make the maximum impact on the target audience of the goods / services. Guerrilla marketing is characterized by flexibility, mobility and low expenditures. The “guerrilla marketing” uses only original ways of selling goods, while the main resources are time, energy and creativity, and the result is – profit. Examples of the usage of such marketing by international corporations are presented. Although guerrilla marketing initially was positioned as a tool for small and medium-sized businesses forced to use it due to lack of funds, today in a highly competitive environment guerrilla marketing techniques are used by large companies such as IBM, Microsoft, Volvo, Mercedes, Adobe, American Express, Procter & Gamble, Nissan. For example, “Procter & Gamble” spends up to 35% of its advertising budget for “guerillamarketing”. Currently, “guerrilla marketing” is taught at more than 30 universities in America. Key terms of usage of guerrilla marketing are: 1) instead of expensive advertising media low-cost advertising are used; 2) instead of large-scale market research own independent market research are used; 3) target audience is carefully chosen; 4) instead of direct competition, links with other businesses, which allow joint operations, are established; 5) gained experience and previous achievements, designed to make profit are not emphasized, while competitive advantages in a specific niche ensuring and customer loyalty increase are the keys to success. The basic tools of guerrilla marketing (mass, local and target effects) and features the results of their use are described, which help to formulate a clear idea of the feasibility of this important type of marketing. the Risks that may occur when guerrilla marketing campaigns are not organized efficiently are described. It should be emphasized that guerrilla marketing is an art, – it is built on creativity. The desired direction of promoting goods may be prompted by customers themselves, and success will depend on marketers’ willingness and ability to realize their wishes. Guerrilla method allows working with a specific, often narrow audience, bringing information designed just for it. However, to avoid the risks of the campaign it must be well thought out. Specific features of the audience should be critically examined, as the important role is played by the nationality of citizens, their mentality, attitudes, consumption habits and other popular features.Item Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі “Facebook”(Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Гецко, Ганна; Hetsko, Hanna; ДВНЗ “Ужгородський національний університет”Розвиток інформаційного суспільства впливає не тільки на якість життя людей, але і на формування нових комунікаційних зв’язків. Швидке проникнення інформаційних технологій у різні сфери нашого життя сприяло глобальному поширенню мережі інтернет, в якій для комунікації активно використовуються соцмережі. Для рекламодавців соціальні мережі надають унікальні можливості швидкого поширення інформації та безпосереднього контакту зі споживачами. Специфікою рекламної комунікації є не лише інформування реципієнта про товари чи послуги, але й вплив на нього за допомогою різних засобів. Порушено проблему дискурсу соціальних мереж, де під час комунікації у віртуальному просторі застосовуються різноманітні маніпулятивні стратегії, тактики та прийоми впливу. Зосереджено увагу на комунікативно-прагматичних прийомах маніпулятивного впливу на свідомість споживачів в українськомовних рекламних текстах соціальної мережі “Facebook”. Наголошено на тому, що для реалізації стратегії маніпулятивного впливу, рекламодавці вдаються до різноманітних тактик. Найпоширенішою з них є тактика трансакцентуації, яка полягає у формуванні позитивного настрою через перенесення акценту з купівлі рекламованого товару чи послуги на отримання приємних емоцій і відчуттів. Трансакцентуація найчастіше переноситься на відчуття радості, щастя, комфорту, спокою, допомоги, відсутності перешкод. Використовується також ціннісно орієнтована тактика, яка спрямована на активізацію у свідомості адресата позитивних ціннісних орієнтирів і їх асоціацію з рекламованим товаром чи послугою. В аналізованих рекламних текстах найчастіше маніпулюють такими базовими цінностями: свобода, безпека, відпочинок, сім’я. Менш поширеною є тактика маскування – створення у рекламному повідомленні такої позиції адресанта, яка дозволяє відігравати різні ролі з метою переведення спілкування з адресатом у площину особистої комунікації (позиція наставника, співрозмовника, порадника).Item Проблеми та перспективи грінвошінгу за глобалізаційних умов та розвитку циркулярної економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Макарова, Ю. С.; Завербний, А. С.; Makarova, Yu. S.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто трактування поняття «greenwashing» та визначено походження цього поняття як наукового терміну. Визначено ступінь впливу greenwashing на маркетинг, бізнес та репутацію компанії. Для цього було приведено приклади використання всесвітньовідомими брендами greenwashing та наслідки для них на ринку. Було визначено різницю між зеленим маркетингом та greenwashing, а також наведено приклади компаній, які використовують зелений маркетинг, зазначено, наскільки великим є позитивний вплив на їхню репутацію після застосування правдивих тверджень замість оманливих. У висновку наведено методи уникнення використання greenwashing маркетологами, а також зазначені способи для споживачів, як не стати жертвою оманливої реклами.Item Просування товарів на міжнародні ринки(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Садловська, Г. І.Розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, зокрема, формування стратегії просування. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендована подальша активізація просування через Інтернет, що сьогодні є дуже перспективним. In the article the essence of product promotion, its tools, recommendations for management, including the promotion strategy formation, are researched. The features and trends of promotion in Ukraine and abroad are analyzed. Among other methods of promotion further activation of promotion via the Internet, which is currently the most promising, is recommended for domestic enterprises. Promotion refers to raising customer awareness of a product or brand, generating sales, and creating brand loyalty. Promotional mix consist of personal selling, advertising, sales promotion, direct marketing, and publicity. A promotional mix specifies how much attention to pay to each of the five factors, and how much money to budget. The purpose of a promotion and thus its promotional plan can have a wide range, including: sales increases, new product acceptance, creation of brand equity, positioning, competitive retaliations, or creation of a corporate image. In Ukraine in terms of political and economic crisis, stagnation in trade, very low purchasing power, there is a need to enhance the efficiency of products’ promotion in domestic and international markets, taking into account the peculiarities of their development. Effective promotion requires careful planning and budgeting, analyzing specifics, methods of promotion in Ukraine and abroad. To enhance efficiency of promotion a clear strategy and comprehensive use of all elements of marketing communications are required. Trends of marketing communications in Ukraine in 2015 are: 1) overall revitalization of the market; 2) narrowing of the market of classic media; 3) reduction of budgets for external communications while maintaining the costs for internal ones; 4) growth of spending on online promotion, mass advertising, exhibitions and loyalty programs and decrease in PR, branding, upgrading products, direct mail and loyalty of staff; 5) increasing importance of strategic planning of promotion, which indicates increased uncertainty of environment; 6) increase in demand for consulting, crisis communications, GR, projects with opinion leaders; growth in costs and the slump of demand for multimedia content for special events; 7) enhancing of communication activity of major national manufacturers. There are many methods of promotion, and the results of our analysis enable to recommend domestic enterprises further activation of marketing communications through the Internet, which is currently the most promising in terms of efficiency. Ukrainian enterprises should incorporate in their promotion activities the experience of developed countries – systematic management of the promotion, usage of innovative and advanced methods, taking into account the characteristics of the international environment.Item Реалізація інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Івасюк, Володимир ВасильовичВ диссертации приведено теоретическое обобщение и новое решение научного задачи - разработка теоретических положений и прикладных рекомендаций относительно реализации машиностроительными предприятиями инновационного потенциала. Изложенные в диссертационной работе теоретические и прикладные результаты будут способствовать активизации инновационной деятельности машиностроительных предприятий, приросту их инновационного потенциала, обновлению используемых технологий и тому подобное. Проведенное исследование направлено на разработку теоретических положений и методико-прикладных рекомендаций по усовершенствованию реализации инновационного потенциала машиностроительными предприятиями. Научная новизна полученных результатов заключается в разработке теоретических положений и методических рекомендаций по усовершенствованию реализации машиностроительными предприятиями инновационного потенциала. В диссертационной работе уточнена сущность понятия «инновационный потенциал», его виды, составные элементы, функции, состояния, свойства; выделены принципы реализации инновационного потенциала машиностроительных предприятий и т.п. Несмотря на большое количество научных трудов и значительные достижения в теории и практике реализации машиностроительными предприятиями инновационного потенциала, часть вопросов исследованы фрагментарно и продолжают оставаться дискуссионными. В значительной степени противоречия возникают из-за отсутствия четкости в формулировке сроков и понятий, несовершенства ряда классификаций в теории реализации инновационного потенциала и т.п. Базируясь на количественном и качественном, функциональном, системном и процессном научных подходах, в диссертации сформулирован ряд выводов, а также разработаны рекомендации. Теоретическое значение имеют такие положения диссертации как понятийный аппарат в сфере реализации инновационного потенциала машиностроительных предприятий, классификация стратегий рекламирования инновационной продукции и способов их корректировки, составные элементы механизма мониторинга реализации инновационного потенциала, принципы и этапы реализации инновационного потенциала и т.п. В свою очередь, методические рекомендации по оценке уровня реализации инновационного потенциала машиностроительных предприятий, анализу факторов, влияющих на выбор руководителями машиностроительного предприятия стратегии рекламирования инновационной продукции, имеют практическое значение. Инновационный потенциал машиностроительного предприятия является совокупностью умений (способностей) субъектов инновационной деятельности, а также благоприятных условий (возможностей), которые формируются во внутренней и внешней средах организации, для развития инновационной деятельности. Инновационный потенциал выполняет побудительную функцию, которая может реализовываться по двум векторам: в направлении использования имеющегося инновационного потенциала, а также в направлении обеспечения его прироста. Независимо от того, что реализация выделенной функции в разрезе каждого из векторов может быть автономной, как правило, на практике эти векторы сочетаются. Для повышения уровня реализации имеющегося инновационного потенциала, а также для достижения его прироста, целесообразно рекомендовать руководителям машиностроительных предприятий формировать и реализовывать инновационный потенциал на принципах маркетингового подхода, в частности, принимая решения относительно использования инновационного потенциала, учитывать секторы рынков, на которые будет ориентирована инновационная продукция, емкость рынка, возможность изменения запросов потребителей при появлении продуктов-аналогов и т.п. Важным аспектом маркетингового подхода к подготовке управленческих решений по реализации инновационного потенциала является формирование стратегии рекламирования инновационной продукции. Выбор наилучшей стратегии из ряда альтернативных требует учета того, каким именно инновационным потенциалом владеет машиностроительное предприятие, ведь какой бы из вариантов стратегии рекламирования не избрали руководители предприятия, если они не способны реализовать гипотетические креативные решения, то результат не будет достигнут. Для инструктивно-методического обеспечения руководителей машиностроительных предприятий в решении проблемы рекламирования инновационной продукции в диссертации предложен комплекс методов по оценке уровня инновационного потенциала машиностроительных предприятий, идентификации факторов, которые влияют на этот уровень, а также выбору стратегии рекламирования инновационной продукции. Практическое использование предложенных методических рекомендаций руководителями машиностроительных предприятий будет способствовать обоснованности и рационализации управленческих усилий по формированию решений, связанных с осуществлением мероприятий, которые нацелены на повышение уровня реализации инновационного потенциала и получение позитивных эффектов от выполнения избранных стратегий рекламирования инновационной продукции. На основе результатов диссертационного исследования можно рекомендовать Министерству экономики Украины использовать методы по оценке уровня реализации инновационного потенциала машиностроительных предприятий и анализу факторов, влияющих на выбор менеджерами и маркетологами машиностроительного предприятия стратегии рекламирования инновационной продукции; Министерству образования и науки Украины использовать уточненный понятийный аппарат в сфере реализации инновационного потенциала машиностроительных предприятий, принципы и этапы реализации инновационного потенциала, предложенную классификацию стратегий рекламирования инновационной продукции и способов их корректировки.The theoretical generalization and new solving of scientific task in the dissertation is resulted in development of theoretical positions and applied recommendations on realization of innovative potential by the machine-building enterprises. The described in the dissertation work theoretical and applied results will be instrumental in activation of innovative activities of machine-building enterprises, increase of their innovative potential, update of used technologies and so on and so forth. The research is conducted for the development of theoretical principals, as well as methodological and applied recommendations on improvement of realization of innovative potential by machine-building enterprises. The scientific novelty of the obtained results consists in development of theoretical positions and methodical recommendations on improvement of realization of machine-building enterprises innovative potential. In the dissertation work essence of concept «innovative potential» is specified, its types, component elements, functions, states, properties; principles of realization of innovative potential of machine-building enterprises are selected etc.У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання – розроблення теоретичних положень та прикладних рекомендацій щодо реалізації машинобудівними підприємствами інноваційного потенціалу. Викладені у дисертаційній роботі теоретичні та прикладні результати сприятимуть активізуванню інноваційної діяльності машинобудівних підприємств, приросту їхнього інноваційного потенціалу, оновленню використовуваних технологій тощо. Проведене дослідження спрямоване на розроблення теоретичних положень і методико-прикладних рекомендацій щодо удосконалення реалізації інноваційного потенціалу машинобудівними підприємствами. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробленні теоретичних положень і методичних рекомендацій щодо удосконалення реалізації машинобудівними підприємствами інноваційного потенціалу. В дисертаційній роботі уточнено сутність поняття «інноваційний потенціал», його види, складові елементи, функції, стани, властивості; виділено принципи реалізації інноваційного потенціалу машинобудівних підприємств тощо.Item Реклама в інтернеті: теоретичний аналіз та особливості(Видавництво Львівської політехніки) Мальчик, М. В.; Адасюк, І. П.; Malchyk, M.; Adasiuk, I.; Національний університет водного господарства та природокористування; National University of Water and Environmental EngineeringПроаналізовано основні показники ринку інтернет-реклами в Україні та визначено найпопулярніші види реклами у мережі. Розкрито основні завдання інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингової стратегії для будь-якого виду діяльності. Удосконалено класифікацію реклами в інтернеті, основні види згруповано за одинадцятьма виділеними ознаками. Розкрито сутність кожного виду реклами, теоретичне розуміння яких дасть змогу рекламодавцю прийняти ефективне рішення щодо доцільності застосування рекламних інструментів, налаштувань, мінімізації ризиків у просуванні, раціонального використання рекламного бюджету, підвищення результативності після завершення показу. Також здійснено порівняльну оцінку та виділено особливості найпопулярніших видів реклами, розкрито переваги та недоліки інтернетреклами з метою удосконалення її теоретичного аналізу.Item Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Ніценко, Д. О.; Horbal, N. I.; Nitsenko, D. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityМаркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефективної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування товарів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі. Проаналізовано сутність і значення інноваційного і перспективного рекомендаційного маркетингу. Наведені статистичні дані засвідчили популярність цього виду маркетингу в сучасному світі. Виділено його суб’єкти та стратегії, сформульовано основні етапи впровадження рекомендаційного маркетингу, а також розглянуто кілька успішних прикладів його впровадження. Наведено ключові тактики рекомендаційного маркетингу, а також підсумовано його переваги та недоліки, що може підвищити ефективність такого неоднозначного виду маркетингу. В цілому ж, рекомендаційний маркетинг необхідний не тільки для збільшення продажу, кількості клієнтів чи доходів, а й для стимулювання компаній до інноваційного розвитку.