Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.
Permanent URI for this collection
Матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – 226 с.
Browse
Browsing Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р. by Title
Results Per Page
Sort Options
Item Application of rapid prototyping technology to creation full-scale anatomical models for education of healthcare professionals(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Filsow, Maksim; Avrunin, Oleg; Tymkovych, Maksym; Shushliapina, NataliiaУ статті розглянуто можливість використання технології швидкого прототипіювання для задач навчання стосовно спеціалізованих освітніх медичних закладів. Проведено тривимірну реконструкцію повітроносних шляхів носу за даними комп’ютерної томографії. На базі віртуальної моделі проведено натурну реконструкцію досліджуваної анатомічної структури. Запропоновано використовувати технології тривимірного друку для задач навчання при реалізації натурних тривимірних атласів. Це забезпечує отримання студентом не лише теоретичних навичок, а й практичних. The article discusses the possibility of using the technology of rapid prototyping for training in specialized educational centers. We have performed three-dimensional reconstruction of the nasal cavity based on CT scans. On the basis of the virtual model we do the full-scale reconstruction of the studied anatomical structure. We propose to use three-dimensional printing technology to tasks of learning in the implementation full-scale three-dimensional atlases. It provides a student not only theoretical knowledge, but also the practical skills.Item Автоматизація діяльності бібліотек вищих навчальних закладів на основі пакету програм "Бібліограф"(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Грищенко, Микола; Усатенко, Василь; Педан, ОльгаДоповідь присвячена висвітленню функціональних можливостей пакету програм "Бібліограф" та досвіду автоматизації на його основі бібліотек вищих навчальних закладів України. This report described the functionality of the software package "Bibliographer" and also personal experience of the automation of libraries of higher educational institutions of Ukraine.Item Адаптація веб-сайта університету до нових вимог користувачів WWW(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Зуб, Христина; Ковалик, ЛіліяВ роботі обґрунтована важливість адаптивного дизайну для веб-сайтів університетів та описано такий дизайн на прикладі нового веб-сайта Львівської політехніки. The work proves the importance of responsive web design for university websites and describes such a design using the new website of Lviv Polytechnic National University case study.Item Аналіз корпусу текстів інклюзивного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Пасічник, Володимир; Шестакевич, ТетянаДля дослідження особливостей особистісно-орієнтованого навчання запропоновано аналізувати особливості результатів такого навчання засобами контент-аналізу. Запропоновано алгоритм контент-аналізу корпусу текстів інклюзивного навчання. Запропоновано модель вхідних даних процесу визначення набору методів контролю персоналізованого навчання. To study the characteristics of personality-oriented education the authors offered to analyze the features of the results of this study with means of the content analysis. The algorithm of content analysis of inclusive education texts was proposed. The model of the input data of personalized learning control methods was suggested.Item Аналіз факторів ефективності процесу організації комп`ютерного тестування знань студентів на основі досвіду впровадження пакета програм "Колоквіум"(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Міняєва, МаріяНа базі тринадцятирічного досвіду створення та розвитку програмного забезпечення для комп`ютерного тестування студентів у вищих навчальних закладах України у статті проведено аналіз чинників, які впливають на результативність автоматизації процесу оцінювання якості знань студентів. The article is based on thirteen years experience of creation and development of computer software for students testing in high educational institutions of Ukraine and it analyzes the factors that have influence on the result of automation the process of evaluating the quality of knowledge of students.Item Архітектура системи вибору навчальних дисциплін студентами(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Жежнич, Павло; Квятковський, Богдан; Чирка, ОлегThis paper considers some peculiarities of students’ curriculums forming with a Virtual Student’s Cabinet. Lviv Polytechnic National University has developed the system of studying course selection by student that consists of the following components: database “University”, local functions and local users, Web-site of Virtual Student’s Cabinet.Item Визначення рівня складності тестових завдань(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Щербак, Наталя; Табунщик, ГалинаРозглянуто підходи визначення складності тестових завдань. Проведено аналіз апріорної та апостеріорної складність тестових завдань. Запропоновано критерії для визначення рівня складності тестових завдань. The approaches for determine complexity of test tasks are considered. The priori and posteriori complexity of test tasks is analyzed. Criteria for determine the level of difficulty of test tasks are proposed.Item Використання міждисциплінарного підходу при виконанні лабораторних робіт з технічних дисциплін(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Тмєнова, Наталія; Сусь, БогданПоказано, що при проведенні лабораторних робіт з технічних дисциплін особливу цінність та результативність мають ті, які поєднують в собі використання знань та навичок, набутих при вивченні суміжних дисциплін. На прикладі конкретної лабораторної роботи показано, як використано міждисциплінарне поєднання «Комп’ютерної графіки», «Електроніки», «Архітектури мікропроцесорних систем» та «Алгебри». It is shown that during experimental laboratory activities of technical subjects the especially effective are those that combine the use of knowledge and skills acquired in the study of other related disciplines. Interdisciplinary approach is discussed on the example of specific laboratory work that combines "Computer Graphics", "Electronics", "Architecture of microprocessor systems" and "Algebra".Item Використання технології геймифікації у навчальному процесі(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Шаховська, Наталя; Скопівський, Степан; Стахів, МиколаУ статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution.Item Використання Інтернет-сервісів колективного документування інформації у проектній навчальній діяльності студентів(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Химиця, Наталія; Вовк, НаталіяУ статті обґрунтовано переваги та дидактичні можливості використання інтернет-сервісів колективного документування інформації у проектній навчальній діяльності студентів. The article presents the benefits and educational possibilities of using Internet services of collective documenting information in the project training activities of students.Item Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бущак, ГалинаЗастосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.Item Віртуальна навчальна платформа для слухачів проекту «Україна-Норвегія» у Львівській політехніці(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Захарчук, Мар’яна; Васьків, РоманРозглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної платформи для слухачів з числа колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи, створеної для слухачів проекту «Україна – Норвегія» в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії. The article considers the matter of creating and using of virtual training platform at the courses of retraining of former officers. The authors have analyzed the peculiarities of using of virtual learning platforms created for the participants of the "Ukraine - Norway" project which works in continuing education. They have also defined the conditions of improving the efficiency of its usage. The article also considers the advantages of combining of virtual learning platform and closed Facebook group of participants of the project for synergy.Item До питання класифікації електронних освітніх відеоресурсів(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Глинський, Ярослав; Федасюк, Дмитро; Ряжська, ВікторіяУ статті розглянуто класифікації електронних освітніх ресурсів, зокрема, відеоресурсів. Запропоновано нові характеристики і деякі критерії оцінки їх функційності. Класифікації можуть бути корисними для аналізу та опису відеоресурсів під час проектування, створення та підготовки до експертизи і сертифікації. The article deals with the classification of electronic educational resources, including video resources. The new features and some functionality criteria are suggested. Such classification can be useful for the analyzing and describing the video resources in the design, development and preparation for their examination and certification.Item Досвід співпраці ВНЗ з ІТ-компаніями(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Герасименко, ІннаВ даній статті описано досвід співпраці ВНЗ з компанією QATestLab у сфері підготовки тестувальників програмного забезпечення. Проаналізовано переваги такої співпраці для ВНЗ. Апробація запропонованих матеріалів та програмних засобів проходила на прикладі електронного навчального курсу «Технології тестування програмного забезпечення» для бакалаврів спеціальності 122 – комп’ютерні науки та інформаційні технології. Тhis article describes the experience of cooperation with universities by QATestLab in training software testers. Analyzed perevahy such cooperation for the university. Testing of proposed materials and software held by the example of electronic course "Technology of Software Testing" for bachelors 122 specialty – computer science and information technology.Item Застосування 3D технологій в реалізації якісно-орієнтованого освітнього процесу підготовки рятувальників(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Придатко, Олександр; Мартин, Євген; Ренкас, АндрійВ роботі описано особливості застосування розроблених 3D інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки рятувальників. Висвітлено послідовність реалізації освітнього процесу та місця в цьому процесі 3D технологій навчання шляхом побудови структурно-логічної схеми у вигляді графа можливих станів системи. Маршрути переходу між можливими станами освітнього середовища та місця 3D технологій навчання в цьому процесі подано у вигляді матриць суміжності та інцидентності. This paper describes the features of the developed 3D technology training to prepare rescuers. The article deals with sequence of execution the educational process. The article deals with place of 3D technology in the educational process by constructing a structural logic architecture. The logical circuit is constructed as a graph of possible states of the system. Routes transition between states of the system and place 3D technology training is depicted as a matrices.Item Застосування інформаційних технологій для підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів в галузі технічного регулювання та інженерії якості(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Гоц, Наталія; Паракуда, Василь; Микийчук, МиколаАвторами обґрунтовано доцільність застосування інформаційних технологій в процесі організації навчань та семінарів з підвищення кваліфікації, перепідготовки та стажування фахівців в галузі технічного регулювання та інженерії якості. Показано переваги застосування інформаційних технологій на основі модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle та інших програмних засобів для формування інтерактивної бази інформації з технічного регулювання та інженерії якості. The expediency of using information technology in the organization process of training and workshops (seminars) for advanced training, retraining and internship of specialists in the field of technical regulation and quality engineering is substantiated by the authors. The application benefits of information technology based on the modular object-oriented dynamic learning environment Moodle and other software for creation interactive information database of technical regulations and quality engineering are shown.Item Зміст до "Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016)Item Комплексне впровадження технічних засобів виявлення плагіату в академічних текстах та визначення авторства як чинник зменшення проявів порушення принципів академічної доброчесності(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Ткаченко, СергійВ статті представлено особливості впровадження системи Антиплагіат у вищих навчальних закладах. Іn the article the features of the introduction of Antyplahiat in higher education.Item Лекції з фізики в LMS Moodle(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Подласов, Сергій; Матвійчук, Олексій; Бригінець, ВалентинВ роботі представлена структура подання теоретичного матеріалу для самостійної роботи студентів в елементі діяльності «Урок» системи підтримки навчального процесу Moodle та складнощі, які виникають при цьому. The paper shows the structure of theoretical material for students' independent work in the element in the element "Lesson" of LMS Moodle and the difficulties that arise in this case.Item Методичні засади роботи з електронними навчальними комплексами «Орфографічний практикум з української мови» та «Пунктуаційний практикум з української мови»(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Вознюк, Геннадій; Василишин, ІгорРозглянуто методичні засади роботи з основними темами й тестовими завданнями різних рівнів складності з українського правопису на базі електронних правописних комплексів з орфографії «Орфографічний практикум» та пунктуації «Пунктуаційний практикум». Проаналізовано принципи побудови однорівневих та багаторівневих тестів, здатних забезпечити вивчення матеріалу, його повторення та закріплення, а також поточний і підсумковий контроль знань. Considered the basic principles of work with the main themes and tests of different difficulty levels with Ukrainian spelling, based on electronic systems of orthography and punctuation spelling course «Spelling Practice», «Punctuation Practice». Analyzed the principles of construction of single-level and multilevel tests that can provide study material, its repetition and consolidation, as well as current and final control of knowledge.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »