Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11418
Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18–20 жовтня 2011 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 168 с.
Browse
Item Автоматизація навчального процесу в ЛДКДУМ ім. І.Труша(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Зачковська, Х.В роботі розглянуто проблему інформатизації вищих навчальних закладів. Наведено опис основних можливостей системи управління навчальним процесом “Деканат”, проведено аналіз практичного використання даної автоматизованої системи, який дозволяє зробити висновок, що автоматизація управління вищим навчальним закладом сприяє організації навчального процесу і забезпечує якісну підготовку фахівців. In this article problem of informatization of higher educational establishment are described. Opportunities of the system of educational process “Dekanat” are described. The analysis practical usage of automated system results in the conclusion that automation control of higher educational establishment promotes the organization of educational process and provides the qualitative training of specialists.Item Алгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кут, В.У статті розглядаються питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання.The article addresses the specifics of teaching students with special needs. In this case, the traditional educational technologies are replaced by distance, which makes use of modern interactive information technology training.Item Використання можливостей системи підтримки навчального процесу Moodle для удосконалення тестових завдання з курсу загальної фізики(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Подласов, С. О.Проведено апробацію системи тестових завдань з курсу загальної фізики. За одержаними даними проведено статистичний аналіз і здійснена корекція завдань тестів. Порівняння даних тестування та іспиту у традиційній формі дозволило зробити висновок про адекватність оцінювання знань студентів за допомогою тестів. Approbation of the system of test tasks is conducted from the course of general physics. From got data a statistical analysis is conducted and the correction of tasks of tests is carried out. Comparisons given of testing and examination in a traditional form allowed to draw a conclusion about adequacy of evaluation of knowledges of students by tests.Item Використання системи «Дистанційна освіта» на основі платформи Сlaroline для контролю якості знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.Розглянуто та проаналізовано можливості використання платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline при оцінюванні якості засвоєння знань студентами медичних ВНЗ.The possibilities of the e-learning platform Claroline at the knowledge quality evaluation of medical university students are considered and analysed.Item Використання системного підходу при аналізі діяльності ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Тимченко, А. А.; Заспа, Г. О.; Гресько, С. О.В статті розглядаються результати застосування системного підходу до аналізу проблеми підвищення ефективності діяльності ВНЗ як виробничої системи інформаційного типу та якості її результатів. Застосування системного підходу здійснюється в 3 етапи – систематизація, формалізація і використання поняття "система", цілеорієнтація та розвиток. Дано результати застосування системного підходу до аналізу якості підготовки фахівців.In this article the system approach to higher education organization effectiveness increase analysis use results are considered. System approach use is done in three stages – systematization, formalization and concept of system use, goal-orientation and development. The results of system approach use to training quality analysis is given.Item Вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів і можливості їх реалізації у середовищі Аdobe Сaptivate(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Анохін, В.В роботі наведені вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів (ЕНМ). Проведена класифікація типів ЕНМ. Наведені рекомендації по створенню ЕНМ, які втілені автором при розробці навчально-методичного комплексу за допомогою середовища Adobe Captivate. There are the requirements for modern electronic training materials (ETM) in the work. There is the classification of types of ETM in the work. The recommendations for the creation of ENM were performed, which the author has embodied to training method complex by means of Adobe Captivate environment.Item Віртуальний тренажер для розробки структурно-алгоритмічних моделей надійності відновлюваних електромеханічних систем(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Щербовських, С. В.У статті подано опис віртуального тренажеру для автоматизованої розробки моделей надійності відновлюваних електромеханічних систем. In the paper the description of virtual simulator for automated development of renewal electromechanical system reliability models is shown.Item Експертне оцінювання завдань з розгорнутою відповіддю(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шкіль, О. С.; Кучеренко, Д.; Зіарманд, А.Розглянуто питання оцінювання тестових завдань з розгорнутою відповіддю для перевірки компетентності з різних предметів при вступі до магістратури чи аспірантури. Запропоновано методику складання продукційних правил для оцінки завдань, що базуються на експертних критеріях якості їх виконання. The evaluation problems of the test tasks with a detailed answer to test competence in the various subjects during admission to the graduate or postgraduate study are considered. The technique of the condition-action rules preparation to evaluate the tasks which based on the expert criteria of their performance quality is proposed.Item Електронний навчальний курс "Економічна інформатика" для студентів фінансових спеціальностей ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яцько, О.У статті розглядаються мета, предмет, завдання і зміст дисципліни «Економічна інформатика» для студентів економічних, зокрема фінансових, спеціальностей, а також структура електронного навчального курсу для вивчення цієї дисципліни на базі системи Moodle. The article discusses the purpose, object, objectives and content of the discipline "Economic Science" for students of economic, particularly financial, specialties, and the structure of e-learning course to study this discipline at the base of Moodle.Item Зміст до “Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі”(Видавництво Львівської політехніки, 2011)Item Методи інформаційно-математичного моделювання навчального процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Петраш, А.В роботі розглянуті основні методи, які застосовуються для моделювання навчального процесу у вищому навчальному закладі та проведений їх порівняльний аналіз. In this paper discusse the basic methods applied for modeling of educational process in a higher educational institution are considered and their comparative analysis is carried out.Item Методика та програмні засоби оцінювання якості тестів в інформаційній системі LOGIT(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Жулаєва, В. О.У статті обґрунтовується методика використання програмних засобів для оцінювання якості тестів у інформаційній системі Logit, яка розробляється за допомогою вільного програмного забезпечення на базі електронного ресурсу Криворізького державного педагогічного університету.The article substantiates the method of using software tools for evaluating the quality tests in the information system Logit, which is developed by free software based electronic resource Krivoy Rog State Pedagogical University.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепцію впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показані методи динамічної візуалізації процесів в електротехнічних пристроях та в колах у двох- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують усі канали сприйняття студентами навчальної інформації та надають змогу оперативно контролювати її засвоєння. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. organization structure of electronic tutorials which provide all student’s studying information perception channels maximally and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.Item Навчальні комплекси з числовим программним керуванням як засіб формування якісних знань студентів технолого – педагогічного факультету(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Жердєв, В. Г.Сучасні темпи науково – технічного прогресу дозволяють все активніше залучати у підготовку педагогічних кадрів новітні інформаційні технології. Однією з таких є використання комплексів устаткування з числовим програмним керуванням. Метою введення даної новітньої технології у систему навчання студентів технічного факультету педагогічного вишу дозволить оптимізувати сам процес освіти та розширити знання та вміння майбутніх педагогічних кадрів. The modern pace of scientific - technical progress can all involve the preparation of teachers new information technologies. One with such technologies is the use of complex equipment with numerical control. The purpose of the introduction of new technology in a system of training students of technical university teaching faculty will optimize the process of education and expand the knowledge and skills of future teachers.Item Організація освітніх та інформаційних процесів для людей з вадами зору із застосуванням спеціальних(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кунанець, Н. Е.; Лозицький, О. А.; Пасічник, В. В.У статті розглядається проблематика стану комп’ютерного інформаційного забезпечення людей з вадами зору, наводиться аналіз світових розроблень та досліджень за цією тематикою. У роботі описуються різні проекти, націлені на створення віртуальних навчальних середовищ, пристосованих для людей з вадами зору та незрячих. В сучасних електронних навчальних підручниках може використовуватись контент з вставками рисунків, діаграм, формул та ін.The problems of computer information providing of blind and visually impaired people is examined in this article. The main world developments and researches are shown in this article. This paper describes a few projects aimed to design virtual educative applications specifically for the visually impaired people. DAISY books can be enriched with different media content like images, diagrams and equalizations.Item Особливості використання сучасних LMS-систем підтримки навчального процесу дистанційної освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Арапов, С. М.; Арапов, І. П.В роботі розглядається специфіка використання LMS-систем (Moodle) у організації дистанційної освіти. Authors considered the features of the using of the LMS-systems (Moodle) in the controlled from distance education.Item Оценка знаний студентов с применением современных информационных технологий(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Гетьман, М.; Сташкевич, И.Приведений опис підсистеми формування бази даних системи автоматизованого тестування знань студентів. Система призначена для швидкого і досить точного оцінювання великих контингентів випробовуваних (студентів). Description of subsystem of forming of database computer-aided of knowledges of students design is resulted. The system is intended for rapid and in relation to the exact evaluation of large contingents of examinee (students).Item Оцінювання якості тестів на основі сплайн-моделей профілів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дубан, Р.Основна увага приділяється тесту як інструменту вимірювання знань і необхідності його попереднього неодноразового вдосконалення та оцінки якості тесту і властивостей кожного з питань до початку його використання. Особливість підходу у відкритій моделі формування тесту та сплайн-моделі профілів.Emphasis is placed on the test as a tool for measuring the knowledge and the need to pre-refillable improvement, quality assessment and the properties of each of his subject before its use. Feature of the approach lies in the open model of the formation test and the spline-model profiles.Item Популяризація ресурсів, продуктів і послуг бібліотеки: досвід, інновації(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Зінькова, І.В роботі наведено опис можливих шляхів популяризації бібліотек за рахунок використання інформаційних технологій. The present work demonstrates the possible ways of library popularization by means of using information technology.Item Принципи розроблення веб-сайту сучасного університету: приклад Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Жежнич, П. І.; Пелещишин, А. М.; Березко, О. Л.Розглянуто загальні принципи розроблення веб-сайту сучасного університету на прикладі комплексного веб-сайту Національного університету “Львівська політехніка”. General principles of modern university’s website development is considered as well as Lviv Polytechnic National University complex website case study.