Проблеми економіки та управління. – 2002. – №448

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42933

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», інших вітчизняних та зарубіжних вищих навчальних закладів. В першому розділі розглядаються актуальні проблеми економіки, зокрема ефективного використання виробничого, інноваційного та організаційного потенціалу нових господарських систем, значне місце відведене макроекономічному аналізу середовища підприємств, оцінюванню ефекту їхньої реструктуризаційної діяльності. У другому розділі серед проблем управління висвітлюються концептуальні засади організації підприємництва в просторі і часі, інтеграції маркетингу і логістики у формуванні товарної політики, особливості організації відчизняного бізнесу, державна підтримка інноваційних заходів та науково-технічних проектів, планування і регулювання інвестиційних процесів. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукових працівників і спеціалістів відповідних галузей промисловості, викладачів та аспірантів вищих навчальних закладів і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 364 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Суперечності в поглядах на місце збуту в маркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Огерчук, Ю. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто визначення основних понять, пов’язаних із збутом. Зроблено акцент на розбіжностях в американському та європейському підходах щодо місця збуту в системі маркетингових інструментів. За американським підходом маркетинг є філософією ринковозорієнтованого підприємництва і базується на чотирьох маркетингових інструментах, де збуту не відведено постійного місця, а продаж є елементом комунікаційної політики. Європейська концепція не визнає домінування маркетингу. Маркетинг і збут мають в організації чітко визначені завдання. Definitions of major notions related to sale are considered. Divergences between American and European approaches as to the place of sale in the system of marketing tools are accentuated. In accordance with the American approach marketing is dealt with as a philosophy of market-oriented entrepreneurship, and is based on 4 marketing tools, where sale has not been provided a permanent place, and selling is found to be an element of communication policy. The European concept does not recognize the domination of marketing. Marketing and sale share specific tasks in organization.
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоощадність як фактор конкурентоспроможності підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Антоненко, О. М.; Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано місця перетину понять ефективного використання енергії з поняттям конкурентоспроможності підприємства. Виходячи з цього, визначено можливості впливу енергетичної ефективності підприємства на його конкурентоспроможність. In given article it is described places of crossings of concepts of an effective utilization of energy with concept of competitiveness of the enterprise. Proceeding from it is determined opportunities of influence of power efficiency of the enterprise on his competitiveness.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Стернюк, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні орієнтації діяльності підприємств
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Тріппнер, М.; Суспільна вища школа підприємництва і управління м. Лодзь
    Розглядаються сучасні орієнтації діяльності підприємств, зокрема новий напрямок орієнтації на споживача - партнерський маркетинг. Проаналізовано проблеми впровадження партнерського маркетингу. The modern orientations of enterprises’ activity are investigated, in particular new direction of consumer orientation - partnership marketing. The problems of introduction of partnership marketing are analysed.