Логістика. – 2001. – №416
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36526
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. – № 416 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 379 с. : іл.
Browse
Item ERP в управлінні ланцюгами поставок(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Васелевський, М.Обгрунтовано необхідність комп’ютерної підтримки управління ланцюгами поставок. Проаналізовано недоліки і переваги автоматизованого управління ресурсами підприємства. The reasons of necessity of computer support of deliveries circuits management are given. The lacks and advantages of automated management by resources of the enterprise are analysed.Item Аналіз чинників цінності торговельної послуги роздрібного підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Парфентенко, І. А.Аналізуються чинники цінності торговельної послуги роздрібного підприємства. Визначається діяльність роздрібного підприємства як надання сукупності послуг, тобто надання можливості споживачеві придбати товар вроздріб.This paper is devoted to the analysis of the factors of value of retail outlet trade service. The novelty of this paper is the qualification of retail outlet as rendering of service aggregate, that gives an opportunity of purchasing the goods by retail to the ultimate consumerItem Банк рішень як елемент вдосконалення управління у бізнесі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дайновський, Ю. А.Розглянуто проблеми, пов'язані зі створенням інформаційного банку бізнес- рішень. Наведено структуру реально створеного банку. Обґрунтовано необхідність широкого використання банків рішень під час управління. Daynovsky Y. A. Bank of Solutions as an Element of Management Perfection in Business. The problems connected with creation of information bank of business - solution are considered. The structure of the really created bank is enclosed. The necessity of wide adaptation of banks of solutions to management is justified.Item Біржові торги матеріальними ресурсами в системі стратегічного управління(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ковалко, О. М.Розглядаються методи ціноутворення у паливно-енергетичному комплексі на прикладі ВАТ “Укрнафта”. The methods of price formation in the fuel and energy complex on an example of open actionary society “Укрнафта” are considered.Item Взаємозв’язок комерційної інформації з логістичними потоками підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Підцерковна, І. О.Розглянуто основні складові інформаційних логістичних потоків. Визначено роль комерційної інформації у їх формуванні на підприємстві. Класифіковано види комерційної інформації. Обгрунтовано критерії, що формують якість комерційної інформації у логістичній системі The given abstract considers main components of informative logistic flows; defines a role of commercial information in their formation at an enterprise; the author classifies types of commercial information; the criteria are grounded that affect the quality of commercial information within a logistic systemItem Вибір цінової стратегії для інноваційного продукту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Галюк, І. Б.Досліджено методи ціноутворення продукції науково-технічного характеру. Розглянуто існуючі цінові стратегії та досліджено механізм формування ціни на інновації впродовж всього ланцюга робіт. The article is dedicated to research of methods of pricing on production of technological nature. The inspection of existing price policies is conducted and the gears of formation of the price on innovations are investigated during all cycle of activities.Item Визначення попиту на продовольчі товари(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ліпич, Л. Г.; Кощій, О. В.Досліджено сезонність попиту населення на основні молочні продукти харчування та вивчено фактори, що впливають на сезонні коливання попиту. Наведено результати прогнозування сезонного попиту населення Волинської області на молочні продукти на 2000-2001 рр. In this article there is a research of the demand on the main diru products and the revelation of the factors that infeuenced to the vibrotion of the demand acording to the seasons. There are results of the prognosis of the demand on diry products in Volyn region on 2000-2001.Item Визначення шуканих споживчих переваг на регіональному ринку взуття(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Савченко О.П.Наведено результати польових маркетингових досліджень споживацьких переваг на ринку взуттєвої продукції Луганського регіону. Виділено показники, які є необхідними для оцінки чинників, що впливають на купівлю взуття. Проранжовані шукані переваги, що очікуються споживачами від взуттєвої продукції. Отримані результати можна використовувати і як основу для сегментування ринку взуття, і для оцінки конкурентоспроможності продукції на галузевому ринку. In article are brought the results of field marketing researches of purchaser preferences on market of footwear production of Lugansk region. Are picked out the factors, affecting decision of buying of footwear. The allocation sought after benefits, which the consumers produce to footwear production. The results can serve as base as for segmentation of footwear market on base of sought after benefits, so and for production competitiveness estimation on trade market.Item Глобальні маркетингові рішення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Альткорн, Є.Розглядаються глобальні ринки та стратегії входження на глобальні ринки. Запропоновано підходи до проектування глобальних маркетингових програм. The global markets and strategy of entry on the global markets are considered. The approaches to designing the global marketing programs are offered.Item Деякі концептуальні положення логістики сфери послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скоробогатова, Т. Н.Розглянуто новий напрямок в теорії та практиці логістики - сфери послуг. Показані її основні відмінності від логістики матеріального виробництва, порядок формування логістичного куща як нової форми логістичного ланцюга. Проаналізовано комплексність послуг на рівні міста. This article is devoted to a new direction in the theory and practice of logistics - logistics of sphere of services. It’s fundamental distinctions from logistics of material production are shown. The order of forming of logistics bush as a new form of logistics chain is considered. Complex of services on municipal level is analyzed.Item Диференціація тарифів на послуги з транспортування природного газу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Шандрівська, О. Є.Пропонована диференціація тарифу на послуги з транспортування газу дає змогу подати тариф як гнучкий фінансовий механізм управління попитом на послуги з транспортування газу. Очікується, що впровадження диференційованого тарифу забезпечить формування та розвиток ринку газотранспортних послуг в Україні внаслідок чіткого обліку газу і підвищення платіжної дисципліни споживачами та вирівнювання навантаження на газотранспортну мережу. The main purpose of operation is the representation of the tariff as a financial control gear by demand for services of transportation of gas. By outcome of usage of this technique the development of the market of transporting of gas services in Ukraine is expected on the basis of the precise registration of gas and raise of payment discipline by customers, and also balancing of load on net of transporting of gas.Item До теоретичних засад маркетингу (один з підходів)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Плоткін, Я. Д.Розглядається метод якісно-цінового підходу до визначення конкурентоспроможності нової продукції - основного об’єкта маркетингових досліджень. Проаналізовано складові сумарного економічного ефекту як теоретичної засади маркетингу. The work considered the method of quality - price approach to the definition of the ability to compete of the new product - the main object of marketing research. The analysis of the components of the total economical effect as the theoretical thesis of marketing - is given.Item Дослідження процесів реструктуризації суспільного виробництва(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Бендерський, Ю. Б.Розглянуто агреговану модель, що може бути використана для дослідження можливих тенденцій розвитку економіки та суспільного виробництва за певних суспільно-економічних умов. Consider modular model, which is use for study of possible trends of development of economy, developments of public production under certain is public-economic conditionsItem Е-логістика - виклик і шанс(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кльозе, КуртОбгрунтовується використання сучасних комунікаційних технологій для підвищення ефективності логістики у глобальному масштабі. Use of modern communication technologies for increase of logistics efficiency on the global scale is proved.Item Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Злупко, С. М.; Мельниченко, О. С.Вперше розглядається місце і роль екогомології, науки про органічність розвитку людини і довкілля в системі маркетингу, логістики і менеджменту з врахуванням особливостей економіки України. На основі наукових аргументацій і реалій української дійсності доводиться необхідність врахування екогомологіч- них засад економічного розвитку у маркетинговій і менеджментській діяльності на сучасному етапі. In this article for the first time is under review the place and role of the ecohomology, the science about organic of development of human being and environment - in system of marketing, logistics and management taking into account the Ukraine economy’s specifics. The necessity of taking into account the ecomologic data of the economic development in marketing and management today is proved on the base of scientific arguments and realities of the Ukrainian life.Item Економічна безпека регіонів України: аналіз сучасного стану та можливості забезпечення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Бакушевич, І. В.; Мартинюк, В. П.З'ясовано поняття економічної безпеки регіонів України та визначено необхідні умови для підтримання її достатнього рівня. Досліджено взаємозв’язки між чинниками, що виводять ситуацію в регіонах за межі економічної безпеки. Запропоновано регіональну структурну оптимізацію як один із можливих шляхів виходу країни з кризи. Ап economic safety definition of Ukrainian regions, which is necessary for maintenance of its sufficient level, ІП the article is presented. This study examined links between factors that lead a situation in regions out of economic safety level. The regional structural optimization as one of possible way out of crisis is offered.Item Життєвий цикл фірми: фактори і напрями впливу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лукашова, С. В.Розглянуто поняття життєвого циклу фірми (ЖЦФ). Висвітлено роль управління ЖЦФ у ринковій стійкості сучасних підприємств. Наведено основний зміст зусиль щодо напрямів функціонування фірми на окремих стадіях ЖЦФ. Проаналізовано фактори впливу на ЖЦФ. Розкрито тенденції диверсифікації товарної політики. The definition of the life-cycle of the firm is considered in the article. The role of management of the life-cycle in the market stableness of the modern enterprises is studied. The basic the efforts due to the tendency of the functionning of the firm of the particular level of the life-cycle are given. The analysis of the factors that influence the life-cycle is made. The tendency of the diversification of the product policy was developed.Item Застосування логістичних концепцій товароруху в Україні та їх державна підтримка(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Димарчук, С. М.Обгрунтовано необхідність застосування нових технологій товароруху на базі концепції логістики; показано роль логістичного управління транспортними потоками; розглянуто проблеми функціонування транспортного комлексу України та напрямки їх вирішення шляхом державної підтримки застосування логістичних розробок. The reasonable necessity of application of new technologies of transportation of goods on the basis of the concept of logistic; the role of logistic management of transport flows is shown; problems of functioning of transport complex of Ukraine and directions of their decision by state support of logistical applications of development are considered.Item Застосування інформаційної логістики для формування інформаційної системи менеджменту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Новаківський, І. І.Розглянуто проблеми інформаційної логістики, яка передбачає можливість вдосконалення управління процесами виробництва товарів чи послуг в основному на базі нових інформаційних технологій. The article is devoted to problems of information logistics, which provided a possibility of improvement of management of processes of production of the goods or services in main on basis of new information technologies.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 416(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001)