Логістика. – 2009. – №649
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2665
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – № 649 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 348 с. : іл.
Browse
Item Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Лаганін, В. О.Комплексні дослідження товарних ринків і оцінка впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів мають важливе значення в управлінні маркетинговою діяльністю. Наведено результати аналізу змін і тенденцій маркетингового середовища, у якому діють суб’єкти віконного ринку. Виявлено вплив головних чинників макросередовища на маркетингову діяльність операторів ринку. Визначено перспективи подальшого розвитку віконного ринку України. Complex researches of the commodity markets and estimation of influence of the marketing environment on separate subjects play the important role in management of marketing аctivity. In article the results of the analysis of changes and tendencies of the marketing environment in which the operators of the window market operate are given. Influence of primary factors of macroenvironment on marketing activity of operators of the market is revealed. Prospects of the further development of the window market of Ukraine aredetermined.Item Аналізування факторів, які впливають на ефективність управління ризиками інвестиційної діяльності машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Смірнова, Т. О.Проаналізовано показники ефективності, зокрема ризиковості інвестиційної діяльності машинобудівних підприємств, також виділено і проаналізовано фактори, які впливають на ефективність управління ризиками інвестиційної діяльності підприємств. Analyze performance, including investment ryzykovosti engineering companies also isolated and analyzed the factors affecting the effectiveness of risk management investment companies.Item Управління запасами з використанням сучасних підходів логістики та маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Куницька, О. М.; Мержиєвська, Є. В.Запропоновано вибір інтегрованої стратегії контролю запасів підприємства на основі визначення ключових номенклатурних груп, що визначають прибутковість підприємства та аналізу прогнозованості реалізації товарів. Аналіз номенклатури проводили АВС/XYZ-аналізом. The study suggested the choice of integrated control strategy of stocks on the basis of the volume and key groups that determine the profitability of and analysis of forecasting the sale of goods. Analysis conducted by the range of ABC / XYZ-analysis.Item Аналіз можливостей та загроз розвитку деревообробної промисловості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Похильченко, О. А.Питання формування кластерних структур з метою оптимізації регіональної економіки, зокрема, деревообробної промисловості, потребують ґрунтовного дослідження. Проаналізовано сучасний стан галузі деревообробки в Україні, виділено її сильні і слабкі ознаки та перспективи на фоні економічної кризи. Визначено структуру та зміст мотивів інтеграції підприємств деревообробної промисловості під час організації їх у кластер. The questions of forming of cluster structures with the purposе of optimization of regional economy, in particular, woodworking industry, need the detailed research. In the article the modern consisting of industry of woodworking is analysed of Ukraine, it is selected strong and weak sides and prospects on a background an economic crisis. Certainly structure and maintenance of reasons of integration of enterprises of woodworking industry during organization of them in a cluster.Item Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Литовченко, І. Л.Розглянуто структуру комплексу маркетингових комунікацій та класифікацію засобів просування у віртуальному просторі. Обґрунтовується виділення в певні класи засобів комунікацій, які застосовуються тільки в Інтернет-маркетингу: пошукової оптимізації та віртуальних співтовариств. Досліджуються можливості та специфіка використання форумів, чатів, блогів, соціальних та професійних мереж, віртуальних ігор та світів. In the paper the structure of marketing communications complex and classification of promotion toolbar in virtual space are considered. The selection of communications means in particular classes for using only in Internet-marketing – search optimization and virtual societies is grounded. The forums, chats, blogs, social and professional networks, virtual games and worlds opportunities and their using specification are researched.Item Стратегії конкуренції ланцюгів поставок(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Чухрай, Н. І.Доведено тенденції до зміни моделі конкурування з суперництва між поодинокими підприємствами до суперництва між цілими ланцюгами поставок. Ідентифіковано стратегічні рішення у ланцюгу поставок. Виявлено чинники, які впливають на вибір стратегії ланцюгів поставок. Проаналізовано переваги і недоліки використання таких сучасних концепцій менеджменту, як концепція “Схудлого (ощадного) управління” та концепція “Гнучкого управління” у ланцюгах поставок. Tendencies to the change from the model of competition from a rivalry between single enterprises to the rivalry between the whole Supply Chain are well-proven. The Strategic decisions in Supply Chain are identified. Factors which influence at choice strategy of chains of deliveries are explained. The advantages and disadvantages of using such conceptions of management as conception” Lean management” (LM) and conceptions “Agile management” (AM) in the Supply Chain are analysed.Item Засади консолідації підприємств у паливно-енергетичному комплексі України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Люльчак, З. С.; Карпій, О. П.; Ільчук, Г. І.Наведено концепцію організаційних і фінансових зв’язків між підприємствами паливно-енергетичного комплексу України в аспекті зростання їх конкуренто-спроможності. Розглянуто принципові цілі і передумови, а також принципи фінансової і організаційної концентрації відповідних підприємств. У запропонованих рішеннях визначені як переваги, так і недоліки, труднощі у об’єднанні підприємств, які зумовлені наявним станом підприємств цього сектора економіки, а також суспільними передумовами. The concept of organisational and financial links between the fuel and power companies of Ukraine is represented in the aspect of their rising competitiveness. The aims and premises of principle were revised as well as the principles of financial and organisational concentration of the qualifying companies. In offered decisions, the advantages and disadvantages were determined, as well as the merger difficulties which were caused by the present condition of companies of this economical sector as well as social premises.Item Оптимізація складських процесів як напрям посилення конкурентних переваг підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Білик, І. І.; Гайдук, А. Б.; Косар, Н. С.Визначено якісні показники функціонування складу та встановлено методи їх покращання з метою зниження витрат і підвищення рівня обслуговування клієнтів. Подано моделі вибору місцерозташування розподільчого складу у певному географічному регіоні. З метою вирішення цієї проблеми запропоновано використання теорії розмитих множин, яка була трансформована для вибору логістичного оператора, що виконує у повному обсязі дистрибуційні функції з використанням власних чи орендованих складських приміщень. It is determined qualitative indices of warehouse function of warehouse and it is elaborated methods of their improvement to decrease expenses and to improve the stage of customer’s service. Models of place choice of distributive warehouse arrangement in some geographical region are done in this article. To decide this problem it is offered using theory of eroded plurals, which was transformed for the choice of logistic operator, which completely execute distributive functions with using its own or rented warehouse buildings.Item Розвиток регіонів у концепції врівноваженого розвитку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дриль, О. І.Досліджено умови та чинники формування регіональної політики в контексті реалізації концепції врівноваженого (сталого розвитку). Обґрунтовано типову структуру інструментів впровадження концепції врівноваженого розвитку (стратегія – бюджет-просторова економіка) та парадигма foresight. Еxplored terms and factors of forming of regional policy in the context of realization of conception of balanced (steady development). Grounded typical structure of instruments of іntroduction of conception of the balanced development (strategy is a byudzhet-prostorova economy) ta paradigm of foresight.Item Формування людського капіталу у транснаціональних корпораціях(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кара, Н. І.; Костюк, О. С.; Янковська, Л. А.; Пісний, В. М.Розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування людського капіталу в організаціях, зокрема на прикладі компаній США, Японії і Західної Європи. Проаналізовано завдання і методи формування людського капіталу в організаціях. У роботі також сформульовано рекомендації щодо формування кадрової політики підприємств. This article considers theoretical and practical aspects of organization’s personnel management, i.e., for example companies of the USA, Japan and Western Europe. The assignments and methods of organization’s personnel management were analyzed. The article defines the recommendations for enterprises’ personnel policy forming.Item Дослідження особливостей і тенденцій розвитку ринку мансардних вікон в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Наконечна, Т. В.Досліджено тенденції розвитку ринку мансардних вікон в Україні. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру продаж відповідно до цінового сегменту. Розглянуто структуру обсягу продажів мансардних вікон загалом по Україні та по окремому регіону. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку мансардних вікон. The tendency of development of the mansard windows market in Ukraine have been investigated. The basic producers of the market have been analysed, a structure of sale has been characterised in accordance with a price segment. The structure of volume of the mansard windows sale has been considered on the whole of Ukraine and on a separate region. The basic problems which keep down the proper market development have been found out. The basic factors that will allow to develop the market of mansard windows have been given.Item Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.Досліджено поняття потенціалу підприємства та його елементів. Розглянуто маркетингові фактори, які формують потенціал підприємства. Проаналізовано підходи до визначення стратегічного аналізу та основних його напрямків. Запропоновано основні етапи стратегічного аналізу маркетингового потенціалу підприємства. Проаналізовано можливий вплив факторів макросередовища на стан маркетингових нематеріальних активів, а також можливі сильні та слабкі ознаки підприємства, що визначають його маркетинговий потенціал. Probed the concept of potential of enterprise and his elements is сonsidered marketings factors which form potential of еnterprise. Approaches are analysed to determination of strategic analysis and his basic directions. The basic stages of strategic analysis of marketing potential of enterprise are offered. Possible influence of factors of macroenvironment is analysed on the state of marketings immaterial assets, and аlso strong and weak sides are possible enterprises which determine his marketing potential.Item Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у Словакії(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Петровіцова, Й.; Дадьо, Й.Розглянуто можливості створення й утримання унікальної позиції ринку. Розглянуто ці можливості і порівняно їх серед трьох великих роздрібних продавців, які діють в Словаччині – регіон Банська Бистриця. Автори теоретично ідентифікують процес створення позиції ринку та аналізують і порівнюють специфічні позиції у вибраних роздрібних суб’єктах. Вони конфронтують позиціонування через сприйняття споживачів і сприйняття менеджерів даних роздрібних продавців. Результати дослідження подані як основа для пропозицій і рекомендація для їх практики. The article deals with possibilites of how to create and keep the unique market position. The aim of the article is to examine these possibilities and compare them among three big retailers operating in Slovakia – region of Banska Bystrica. Authors theoretically identify the process of creating a market position and analyze and compare particular positions in chosen retail subjects. They confront the positioning through the customers´ perception and perception of managers of examined retailers. The results of the research serve as a base for suggestions and recommendation for their practice.Item Фінансування у процесі інвестування в нерухомість(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Малолєпши, П.Охарактеризовано нерухомість і ринок нерухомості з точки зору інвестування, а також розглянуто значення структури джерел фінансування в процесі інвестування в нерухомість. The real estate and real estate market are characterized from the point of view of investments, as well as the role of financial sources structure in the process of investments in real estate is described.Item Дослідження кон’юнктури ринків молочних продуктів України та Львівської області(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кубрак, Н. Р.Виявлено тенденції розвитку ринків молочних продуктів України загалом та Львівської області зокрема. Встановлено, що протягом останніх років зменшується виробництво та споживання молочних продуктів на душу населення. Визначено, що на території Львівської області ці показники вищі за середні по Україні. Обгрунтовано доцільність використання молокопереробними підприємствами стратегії цінового лідерства та використання з цією метою логістичної концепції. Dynamics of milky products markets’ development in Lviv region and Ukraine is determined. Reduction of milky goods production and consumption is fixed in this article. In the Lviv region these indicators are higher then the medium indicators in Ukraine. Reasonable to use the strategy of price leadership and using logistic conception by milk-processing factories is done.Item Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Копитко, В. І.Розглядається необхідність застосування елементів маркетингу та логістики, що необхідно в умовах реформування залізничного транспорту, де посилення координації і взаємодії різних видів транспорту значно впливає на обсяги пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Аналізуються проблеми, вирішення яких сприяє пошуку раціональної моделі управління, особливості розвитку сучасної організації перевезень пасажирів, важливу роль в яких займає взаємозв’язок маркетингових і логістичних досліджень. Using need of marketing and logistics elements is considered. That is necessary in conditions of railway transport reform. Where reinforcement of coordination and interaction different kinds of transport renders the essential influence upon volume of passenger transportation at railway transport. The problems are analyzed, which solution promotes search of the rational management model, particularities of the modern organization development of passenger transportation, important role in which occupies intercoupling оf marketing and logistical research.Item Стратегія конкурентоспроможності в системі управління підприємством(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.; Сопільник, Л. І.Висвітлено сутність системи управління конкурентоспроможністю (КСП), описано особливості таких систем в різних країнах. Стратегію КСП визначено як “засіб підвищення КСП в загальній системі управління підприємством” та описано її значення у стратегічному управлінні підприємством. In the article the essence of competitiveness management is shown and specific of these systems in different countries are described. The term “competitiveness strategy” is defined as “the method of competitiveness improvement in the general management system of the firm” and its role in the company’s strategic management is described.Item Стратегія локалізації: гастрономічні послуги в торгових центрах на тлі думок рестораторів і споживачів (на прикладі Варшави, Польща)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Левицка, Г.Ціллю праці є оцінка локалізації підприємств ресторанного господарства в сучасних торговельних центрах на прикладі Варшави (Польща). Досліджено фактори, які, за думкою рестораторів, впливають на вибір такого розміщення об’єктів. Крім того, дослідження споживачів послуг харчування дозволили визначити їх позицію щодо користування цими послугами в торговельних центрах. Як показують дослідження, сучасні торговельні центри стають все більше багатофункціональними: крім магазинів пропонують споживачам також різноманітні послуги і розваги. Більшість рестораторів вважає, що розміщення підприємств харчування в торговельних центрах є стратегічною діяльністю, що гарантує підприємницький успіх. Локалізація підприємств ресторанного господарства в торговельних центрах для споживачів є зручністю в часі купування та розваг. This study focuses on estimation of attractiveness of location of foodservice outlets in shopping malls in Warsaw, Poland. Besides survey identifies factors which influence on restaurateur choice of this location, and attitudes of consumers towards the foodservice located in shopping malls. Malls have become more than just aparticular type of retail outlet, but also places providing recreation and community facilities for satisfying many needs and preferences. According to own researches and statistical data, more and more people visit shopping malls with many goals and objectives, not just shopping. A lot of foodservice companies recognize location in malls as strategical operation which ensures a successful business. Location of foodservices in shopping malls for customers is first at all convenience during doing shopping or entertainments.Item Концепція інформаційного забезпечення інвестиційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Довгунь, О. С.Проаналізовано останні дослідження, які стосуються ефективного розвитку підприємств. Розглянуто проблеми процесу інвестиційного процесу промислових підприємств та обґрунтовано важливість їх подолання. Розкрито роль інформаційного забезпечення діяльності підприємств з метою успішного процесу інвестування. Виділено можливі позитивні результати внаслідок вдалих договірних відносин. Analyzed recent studies concerning the effective development of businesses. Consider the problems of the investment process of industrial enterprises and justified the importance of their resolution. Explores the role of the information support of enterprises activities in order to successful investing. Set aside a possible positive results due to successful contractual relationship.Item Розробка методу формування стратегії машинобудівного підприємства з врахуванням інтересів груп впливу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Олексів, І. Б.Запропоновано метод розробки стратегій підприємства, який ґрунтується на врахуванні інтересів різних груп впливу. Цей метод дозволяє здійснювати перевірку розробленої стратегії та доповнювати її за допомогою кореляційної матриці, а також передбачати короткострокові (первинні) наслідки впровадження, розроблених на підприємстві стратегічних заходів. In the article method of strategy development based on stakeholder interest consideration is proposed. Such method permits to verify developed strategy and to supplement it with additional activities justified from the links found out using correlation matrix. In addition such method allows to forecast short term consequences resulted from the strategic activities.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »