Логістика. – 2009. – №649
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2665
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – № 649 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 348 с. : іл.
Browse
Item Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Лаганін, В. О.Комплексні дослідження товарних ринків і оцінка впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів мають важливе значення в управлінні маркетинговою діяльністю. Наведено результати аналізу змін і тенденцій маркетингового середовища, у якому діють суб’єкти віконного ринку. Виявлено вплив головних чинників макросередовища на маркетингову діяльність операторів ринку. Визначено перспективи подальшого розвитку віконного ринку України. Complex researches of the commodity markets and estimation of influence of the marketing environment on separate subjects play the important role in management of marketing аctivity. In article the results of the analysis of changes and tendencies of the marketing environment in which the operators of the window market operate are given. Influence of primary factors of macroenvironment on marketing activity of operators of the market is revealed. Prospects of the further development of the window market of Ukraine aredetermined.Item Аналіз можливостей та загроз розвитку деревообробної промисловості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Похильченко, О. А.Питання формування кластерних структур з метою оптимізації регіональної економіки, зокрема, деревообробної промисловості, потребують ґрунтовного дослідження. Проаналізовано сучасний стан галузі деревообробки в Україні, виділено її сильні і слабкі ознаки та перспективи на фоні економічної кризи. Визначено структуру та зміст мотивів інтеграції підприємств деревообробної промисловості під час організації їх у кластер. The questions of forming of cluster structures with the purposе of optimization of regional economy, in particular, woodworking industry, need the detailed research. In the article the modern consisting of industry of woodworking is analysed of Ukraine, it is selected strong and weak sides and prospects on a background an economic crisis. Certainly structure and maintenance of reasons of integration of enterprises of woodworking industry during organization of them in a cluster.Item Аналізування факторів, які впливають на ефективність управління ризиками інвестиційної діяльності машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Смірнова, Т. О.Проаналізовано показники ефективності, зокрема ризиковості інвестиційної діяльності машинобудівних підприємств, також виділено і проаналізовано фактори, які впливають на ефективність управління ризиками інвестиційної діяльності підприємств. Analyze performance, including investment ryzykovosti engineering companies also isolated and analyzed the factors affecting the effectiveness of risk management investment companies.Item Врахування ризику в оцінюванні соціально-економічної ефективності мотивування менеджерів маркетингових підрозділів машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Подольчак, Н. Ю.Науково обґрунтовано необхідність врахування фактора ризику в оцінюванні соціально-економічної ефективності мотивування менеджерів маркетингових підрозділів машинобудівних підприємств. Запропоновано методичний підхід до формування індексу мотивованості менеджерів з врахуванням ризику, як важливого індикатора соціально-економічної ефективності діяльності підприємства. Розроблено прикладені рекомендації застосування розробленого індексу мотивованості менеджерів маркетингових підрозділів у діяльності підприємств. In the article was researched the necessity of considering the risk factor in evaluation of social-economic efficiency of manager motivation of marketing department of machine-building enterprises. Author proposed the methodical approaches of forming of index of manager motivation considering risk as a main indicator of social-economic efficiency evaluation of machine-building enterprises activity. It was elaborated the applied recommendation using the index of manager motivation of marketing department in enterprises activity.Item Відповідальність і формування гарантій в ланцюгах поставок(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Фалович, В. А.Проаналізовано залежності між відповідальністю і гарантією під час здійснення заходів, пов’язаних з контролем ризику (зменшення ймовірності ризику або зменшення його негативних наслідків) в ланцюзі поставок The analysis of dependence between the responsibility and guarantee is carried out during measures, connected to the control of risk (decrease of probability of risk or reduction of its negative consequences) in a delivery chain.Item Диференціація аналітичних інструментів в управлінні запасами замінних частин до машин і обладнання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Фігун, Н. В.Проаналізовано специфіку замінних частин, способи зниження рівня витрат нa замінні частини, розглянуто позитивні аспекти у вирішенні завдання МОВ (зробити чи купити). Розглянуто існуючі аналізи з селективного управління товарним асортиментом. Наведено сфери застосування розглянутих аналізів до замінних частин. Здійснено інтеграцію VED та FSN аналізів для оцінки товарних позицій замінних частин. The specific of replaceable parts is analysed, made the analysis of methods for costs reduction value to spare parts, the positivesides for solving thr MOB (make or buy) ask are considered. The number of existent analyses for a selective inventory management are considered. Sphere´s of using a considered analyses for spare parts are reviewed. Integration of VED analyses for the estimation of spare parts inventory positions is carried out.Item Дослідження кон’юнктури ринків молочних продуктів України та Львівської області(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кубрак, Н. Р.Виявлено тенденції розвитку ринків молочних продуктів України загалом та Львівської області зокрема. Встановлено, що протягом останніх років зменшується виробництво та споживання молочних продуктів на душу населення. Визначено, що на території Львівської області ці показники вищі за середні по Україні. Обгрунтовано доцільність використання молокопереробними підприємствами стратегії цінового лідерства та використання з цією метою логістичної концепції. Dynamics of milky products markets’ development in Lviv region and Ukraine is determined. Reduction of milky goods production and consumption is fixed in this article. In the Lviv region these indicators are higher then the medium indicators in Ukraine. Reasonable to use the strategy of price leadership and using logistic conception by milk-processing factories is done.Item Дослідження особливостей і тенденцій розвитку ринку мансардних вікон в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Наконечна, Т. В.Досліджено тенденції розвитку ринку мансардних вікон в Україні. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру продаж відповідно до цінового сегменту. Розглянуто структуру обсягу продажів мансардних вікон загалом по Україні та по окремому регіону. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку мансардних вікон. The tendency of development of the mansard windows market in Ukraine have been investigated. The basic producers of the market have been analysed, a structure of sale has been characterised in accordance with a price segment. The structure of volume of the mansard windows sale has been considered on the whole of Ukraine and on a separate region. The basic problems which keep down the proper market development have been found out. The basic factors that will allow to develop the market of mansard windows have been given.Item Запаси в організації: позитив чи негатив(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кіндій, М. В.; Калужняк, Ю. І.; Антоненко, О. М.Запас у сучасному бізнесі перестає бути тільки розрахунковим показником діяльності, стає одним з основних об’єктів управління, що забезпечують успіх підприємства. В ухваленні рішення про місце і роль запасу в організації беруть участь зокрема і менеджери вищого рівня управління, вивчаючи стратегію розвитку бізнесу. Їх відношення до запасу визначає подальші можливості управління основною операційною функцією компанії. Стаття містить огляд сучасних підходів до організації і планування руху товарно-матеріальних цінностей. Акцент на ролі запасів в їх реалізації дає змогу виявити нові можливості розвитку сучасного бізнесу. Supply in modern business stops to be only a calculation performance indicator, becomes one of basic objects managements which provide success an enterprise. Decision-makings about a place and role of supply in organization take part including managers of higher level of management, studying strategy of development of business. Their attitude toward a supply determines subsequent possibilities of management of company a basic operating function. The article contains the review of the modern going near organization and planning of moton of material assets. An accent on the role of supplies in their realization.Item Засади консолідації підприємств у паливно-енергетичному комплексі України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Люльчак, З. С.; Карпій, О. П.; Ільчук, Г. І.Наведено концепцію організаційних і фінансових зв’язків між підприємствами паливно-енергетичного комплексу України в аспекті зростання їх конкуренто-спроможності. Розглянуто принципові цілі і передумови, а також принципи фінансової і організаційної концентрації відповідних підприємств. У запропонованих рішеннях визначені як переваги, так і недоліки, труднощі у об’єднанні підприємств, які зумовлені наявним станом підприємств цього сектора економіки, а також суспільними передумовами. The concept of organisational and financial links between the fuel and power companies of Ukraine is represented in the aspect of their rising competitiveness. The aims and premises of principle were revised as well as the principles of financial and organisational concentration of the qualifying companies. In offered decisions, the advantages and disadvantages were determined, as well as the merger difficulties which were caused by the present condition of companies of this economical sector as well as social premises.Item Значення доходів населення у формуванні економічного зростання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Лозинська, С. І.Проаналізовано значення доходів населення у формуванні економічного зростання. Показано динаміку доходів населення України за даними Держкомстату України (за період 2000–2008 рр.). Розглянуто чинники, які впливають на зростання доходів населення. Доведено, що підвищення добробуту населення і зв’язане з ним збільшення платоспроможного попиту будуть сприяти розвитку економіки країни. The analysis of value of role of profitsof population is conducted in forming of the economy growing.The dynamics of profitsof population of Ukraine is rotined from data of Derzhkomstatu of Ukraine (for period 2000-2008 years). Factors which influence on growth of profits of population are considered. It is well-proven that the increaseof welfareof population and increase of solvent demand related to him will assist development of economy of country.Item Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Затварницька-Мадура, Б.Стаття присвячена створенню сучасних моделей споживацької поведінки польських жінок. Моделі поведінки жінок значною мірою формуються під впливом засобів масової інформації, лідерів громадської думки та груп віднесення. Різнопла- новість поданих досліджень свідчить про складність характеру споживацької поведінки жінок, що може становити пізнавальну і практичну цінність. Типологія споживачів-жінок дає можливість ефективнішого планування маркетингових стратегій продуктів. The article presents formation of the contemporary consumption models among women in Poland. Behavior models among women are generally created by mass media, opinion leaders and reference groups. The variety of presented researches shows wide range of consumption behavior in female segment, what has cognitive and practical value. It is because the typology of women as consumers enables to form more effective marketing strategy of the products.Item Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гайванович, Н. В.Досліджено особливості комплексу маркетингу у сфері послуг. Актуалізованo ефект масштабу у послуговій діяльності в концепції франчайзингу. Обгрунтовано доцільність використання процесного підходу у проектуванні та реаліхації послуги Структуровано комплекс маркетингових дій в трикутнику взаємодій “організація – клієнт –працівник”. Service area marketing mix peculiarities have been investigated in this article. Scale effect of service activities in franchising concept has been emphasized. Advisability of process approach in service design and implementation has been proven. Marketing activities within interaction triangle “company – client – employee” has been structured in this article.Item Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гурч, Л. М.; Супрунець, О. В.Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінюється ефективність конкурентої стратегії рекламного агентства “Провід”. Актуальність статті полягає в тому, що в умовах становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. The modern stage of development of our country differs dynamism and high-quality changes in all spheres of public life. In the conditions of market relations development in Ukraine, inalienable part of which are competition relations, problem of the strategic planning and development of competition strategies become more actual. Such strategies would enable to score a success in a long-term prospect. Purpose of the article – to analyse activity and competition environment of advertising agency “Provid” and develop suggestions in relation to perfection of competition strategy.Item Концепція інформаційного забезпечення інвестиційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Довгунь, О. С.Проаналізовано останні дослідження, які стосуються ефективного розвитку підприємств. Розглянуто проблеми процесу інвестиційного процесу промислових підприємств та обґрунтовано важливість їх подолання. Розкрито роль інформаційного забезпечення діяльності підприємств з метою успішного процесу інвестування. Виділено можливі позитивні результати внаслідок вдалих договірних відносин. Analyzed recent studies concerning the effective development of businesses. Consider the problems of the investment process of industrial enterprises and justified the importance of their resolution. Explores the role of the information support of enterprises activities in order to successful investing. Set aside a possible positive results due to successful contractual relationship.Item Логістика в системі інвестиційного контролінгу машинобудівного підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Сорока, М. В.Обґрунтовано доцільність застосування логістичних підходів до управління інвестиційними грошовими потоками машинобудівного підприємства щодо оптимального перерозподілу інвестиційних ресурсів. Враховано специфіку машинобудування та відповідно рівень інвестиційних потреб машинобудівного підприємства у сучасних умовах. Запропоновано організацію системи інвестиційного контролінгу машинобудівного підприємства, обґрунтовано в ній значення логістики. Висвітлено суть індикаторів і алгоритм розв’язку задачі лінійного програмування, що доцільно застосовувати для моніторингу динаміки розвитку інвестиційної діяльності машинобудівного підприємства. In the article expedience of application of the logistic going near the management of machine-building enterprise investment cash flows, in particular in the context of optimum redistribution of investment resources is grounded. The specifiс of engineer and accordingly level of investment necessities of machine-building enterprise is taken into account in modern conditions. Organization of the system of investment controlling of machine-building enterprise is offered, the role of logistic is grounded in it. Essence of indicators and algorithm of decision of task of the linear programming is reflected, that it is expedient to apply for monitoring of dynamics of development of investment activity of machine-building enterprise.Item Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Копитко, В. І.Розглядається необхідність застосування елементів маркетингу та логістики, що необхідно в умовах реформування залізничного транспорту, де посилення координації і взаємодії різних видів транспорту значно впливає на обсяги пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Аналізуються проблеми, вирішення яких сприяє пошуку раціональної моделі управління, особливості розвитку сучасної організації перевезень пасажирів, важливу роль в яких займає взаємозв’язок маркетингових і логістичних досліджень. Using need of marketing and logistics elements is considered. That is necessary in conditions of railway transport reform. Where reinforcement of coordination and interaction different kinds of transport renders the essential influence upon volume of passenger transportation at railway transport. The problems are analyzed, which solution promotes search of the rational management model, particularities of the modern organization development of passenger transportation, important role in which occupies intercoupling оf marketing and logistical research.Item Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Леонова, С. В.Обґрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства. Strategic tasks of the internal marketing of human facilities, which is used as an instrument of capitalization of human potential of machine-building enterprise are grounded.Item Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дудяк, Р. П.; Бугіль, C. Я.; Дудяк, О. Р.Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.Item Метод оцінювання опціонів зі стохастичною змінністю ціни базового активу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Іващук, Н. Л.Розроблено новий метод оцінювання опціонів, зокрема нестандартних, виставлених на кілька базових активів, для випадку стохастичного параметра змінності їхньої ціни. На основі цього методу побудовано модель оцінювання опціону обміну другого базового активу на перший та модель оцінювання опціону обміну першого базового активу на другий. Окрім того проведено числові обчислення цін таких опціонів для фіксованої та стохастичної змінності цін базових активів, а також досліджено вплив деяких параметрів на формування ціни опціону обміну. In article the new method of option pricing, including non-standard options, exposed on some underlying assets is developed. On the basis of this method the pricing model of an exchange of the second underlying asset on the first options and the pricing model of an exchange of the first underlying asset on the second options is constructed. Except for it numerical calculations of the prices of such options for fixed and stochastic the underlying asset price volatility are made, and also influence of some parameters on formation of the exchange option price is investigated.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »