Управління в освіті. – 2011 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/28785
Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції
У збірнику подано матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції “Управління в освіті”. Для науковців, менеджерів освіти.
Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Національний університет "Львівська політехніка", Українська інженерно-педагогічна академія, Закарпатський державний університет, Європейський університет (Львівська філія), Дослідницький Центр Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (при Національному університеті “Львівська політехніка”), Люблінський Католицький університет (м. Люблін, Республіка Польща), Дослідницький Центр проблем якості підготовки спеціалістів МІСіС (м. Москва, Російська Федерація). – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 376 с. – Бібліографія в кінці статей.
Browse
Item The application of learning theories/models in teaching social work direct practice courses online(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Kondrashov, OleksandrThe paper aims to explore some of the current learning theories/models and their application in teaching direct practice social work courses through distance education delivery methods. A brief review of the literature on what technology is used in teaching social work direct practice skills in online learning environment is presented. More research is suggested to ensure that the eclectic learning model is evaluated in diverse practice settings with the use of different types of educational technology for teaching social work direct practice courses.Item Uczelnia bez barier: ku problemowi organizacji studiów dla osób niepełnosprawnych(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Durkalevych, IrynaW powyższym tekście przedstawione zostało zagadnienie relacji zachodzącej pomiędzy jednostką niepełnosprawną a środowiskiem społeczno-kulturowym. Rozwiązanie teoretyczne oparte zostało na koncepcji relacji człowieka i środowiska T. Tomaszewskiego oraz koncepcji przestrzeni i miejsca Yi-Fu Tuana. W centrum uwagi autorki usytuowane zostały relacje na poziomie "uczelnia – jednostka niepełnosprawna" na przykładzie KUL Jana Pawła II.Item Актуальні питання психологічного обгрунтування корекції розвитку аномальних дітей(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Хохліна, Олена ПетрівнаВисвітлюються найактуальніші питання психологічного обґрунтування ефективної корекційної роботи з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку.Item Актуальність проблеми формування готовності майбутнього вчителя іноземної мови до самоорганізації в професійній діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Демченко, Олександр МиколайовичВисвітлено актуальність проблеми формування готовності майбутнього вчителя іноземної мови до самоорганізації в професійній діяльності.Item Альтернативні дитячі центри підготовки до школи – вимога сучасності(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Сейдаметова, Олександра СергіївнаОбґрунтовано необхідність появу альтернативних дитячих центрів підготовки до школи, розкрито напрями їхньої діяльності.Item Аналіз основних підходів до дослідження психологічних проблем управління персоналом в освітніх організаціях(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Вознюк, Алла ВікторівнаЗдійснено порівняльний аналіз два основні підходи щодо особливості управління персоналом в освітніх організаціях: традиційний – спрямований на виконання поставлених завдань освітньою організацією; інноваційний – орієнтований на реалізацію стратегії освітньої організації та професійний розвиток працівника.Item Аналіз підготовленості менеджерів освіти до здійснення управлінських функцій(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Торган, Маріанна МиколаївнаПредставлені результати пілотного діагностування щодо визначення підготовленості працюючих менеджерів освіти до виконання управлінських функцій.Item Валеологічні аспекти професійної підготовки майбутніх інженерів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Черновол, Надія МиколаївнаСеред інших чинників для навколишнього природного середовища небезпечним є результат некомпетентності фахівців інженерного профілю, підготовка яких є одним із важливих аспектів вирішення головної проблеми цивілізації – проблеми виживання і збереження природи. Інноваційні зміни, які стосуються освітньо-професійних програм підготовки, використання навчальних технологій істотно впливають на якість підготовки фахівців.Item Взаємозалежність та виразність складових категорії "здоров'я" у сприйнятті дівчат-студенток(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Габелкова, Ольга ЄвгенівнаРозглядається взаємозалежність і виразність складових "здоров'я" у сприйнятті дівчат-студенток. Наводяться дані дослідження з методики Білла Райна "Колесо життя", виявлені найбільш виражені компоненти здоров'я та їх взаємозв'язок.Item Взаємозв'язок основних напрямків системи корекційно-виховної роботи в спеціальних закладах освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Одинченко, Лариса Костянтинівна; Дмитрієва, Ірина ВолодимирівнаРозглядається питання необхідності створення механізму реалізації корекційно-компенсаторних функцій виховання дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціальних навчальних закладів.Item Визначення ефективності державного управління якістю загальної середньої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шеленкова, Наталія ЛеонідівнаРозкрито зміст поняття ефективності державного управління якістю загальної середньої освіти в соціально-політичному аспекті.Item Визначення поняття "методи управління" в загальноосвітньому навчальному закладі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Тунік, Євгенія ЮріївнаПроаналізовано вживаність, зміст, системність, взаємозв'язок наукового поняття "метод управління" в загальноосвітньому навчальному закладі. На підставі зроблених висновків розроблено визначення цього поняття.Item Використання маніпуляційних впливів у навчально-виховній діяльності вищого навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Калінська, Оксана Павлівна; Ієвлєв, Олександр МиколайовичЗ врахуванням результатів проведеного дослідження розглянуто особливості використання маніпуляційних впливів у навчально-виховній діяльності вищого навчального закладу.Item Використання прийомів та методів в мовленнєвій роботі з дітьми з легким ступенем розумової відсталості(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Потамошнєва, Олена МиколаївнаВизначені несформовані компоненти мовлення розумово відсталих школярів. Запропоновані шляхи вдосконалення корекційної роботи, розроблена багаторівнева система комунікативних завдань.Item Використання сучасних навчальних технологій як засобу корекції недоліків мовлення і творчої активності учнів з особливостями розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Тарасенко, Надія Василівна; Соколова, Л. І.Розкривається значення використання комп'ютерних технологій при навчанні учнів спеціальної школи.Item Використання інноваційних освітніх технологій у вищих навчальних закладах для здобуття вищої освіти неповносправними людьми в рамках Болонського процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Андрейчук, Станіслав КазимировичРозглядається неперервна освіта як одна з інноваційних технологій отримання вищої освіти неповносправними людьми.Item Використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації вищої освіти Російської Федерації(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Марчук, Алла ВолодимирівнаТоркається теми розвитку ІКТ в освітній діяльності вищих навчальних закладів. Автором розглянуто місце і значення ІКТ у процесах модернізації вищої освіти у Російській Федерації.Item Возможности управления процессом социально-профессионального становления личности в высшей школе(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Нечитайло, Ирина СергеевнаПроцес соціально-професійного становлення молодого фахівця у вищій школі, по суті, є процесом його професійної соціалізації. У зв'язку з цим резонно говорити про цілеспрямоване управління цим процесом, розглядаючи управління як умову, що забезпечує його необхідну спрямованість на досягнення конкретного результату – компетентного, конкурентоспроможного фахівця. Забезпечення ефективності такого управління бачиться можливим за допомогою вивчення специфіки структури та змісту прихованих навчальних програм ВНЗ, та їх подальшого коректування.Item Вплив освіти на формування людського капіталу в умовах інформаційного суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ростоцька, Марія ВолодимирівнаОбґрунтовано питання пов'язані з впливом освіти на формування людського капіталу в умовах інформаційного суспільства. Висвітлено роль освіти та її зв'язок із сьогоденням.Item Вплив технологій навчання на творчий розвиток майбутніх фахівців(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Михнюк, Марія ІванівнаРозглядаються підходи до застосування технологій навчання, висуваються вимоги до їх змістової і процесуальної складових при запровадженні їх у навчально-виробничому процесі з підготовки кваліфікованих робітників.