Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №778

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24410

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 376 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток людського капіталу як шлях зростання добробуту населення України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Сенів, Л. А.
    Розглянуто показники рівня життя та добробуту населення України. Проаналізовано шляхи зростання добробуту, зокрема збільшення мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму та завершення пенсійної реформи. Акцентується увага на понятті “людського капіталу” та чинниках, що впливають на його розвиток. Проанаізовано залежність розвитку людського капіталу від видатків з держбюджету на розвиток освіти. Indicators of living standards and population welfare growth of Ukraine are considered. The ways of welfare growth, including the minimum wage and living wage increment, pension reform completion are allocated. The attention is paid to the concept of “human capital” and the influence factors of its development. The human capital development dependence from state budget expenditures for education is analyzed.