Логістика. – 2010. – №669
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7405
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010. – № 669 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 344 с. : іл.
Browse
Item Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Диба, М. І.Запропоновано виокремлювати причини виникнення маркетингових та фінансових ризиків за рівнем їх утворення: макроекономічні, мікроекономічні, специфічні (усі ті, які притаманні діяльності певного підприємства, що визначаються організаційно-правовою формою, сферою діяльності тощо). Проаналізовано, які чинники творення фінансових та маркетингових ризиків входять до макроекономічних, мікроекономічних та специфічних груп у діяльності державного підприємства в Україні. In the article it was elucidated the sources of risk-appearing considering the level of its creation: macroeconomical, microeconomical and specific (all of them that appearing in activity of state corporation considering the organization form, sphere of business). It was considered the main sources of risk-appearing that joins in macroeconomical, microeconomical and specific groups in activity of state corporation in Ukraine.Item Логістичний підхід до організації складування запасних частин на промисловому виробництві(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Семчук, Ж. В.; Третякова, Л. І.; Чучмарьова, С. Й.Досліджено науково-теоретичні особливості створення технополісів і технологічних парків у світовому господарстві з урахуванням можливостей застосування цього досвіду в країні. Розглянуто характерні ознаки основних світових моделей розвитку інноваційних інфраструктур. Проаналізовано сучасний стан розвитку інноваційної діяльності та особливості становлення і функціонування технологічних парків у масштабі світової економіки. The article is devoted to research of theoretical and metod aspects of technopolicy and technological parks function in the world economy and possibility of its usage in Ukraine. The work determines the personal touches, specific of the main models of development o innovative infrastructure in the world. It analyses current condition of development of innovation activities and peculiarities of establishment and technoparks`function in the world economy.Item Застосування партнерського маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Чучмарьова, С. Ю.Показана перспективність застосування партнерського маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі. Виділена важливість проведення наукових досліджень для підвищення конкурентоспроможності продукції машинобудівельної галузі України. Встановлена необхідність створення стратегічних союзів для скорішої реалізації процесних інновацій у співпраці “постачальник – виробник”. The perspective of usage of partner marketing in machine-building industry enterprises is show in the article. The importance of carrying scientific researches for increasing the competitiveness of the production of Ukraine's machine-building sphere is spotlighted. The necessity of creation of strategic unions for faster realization of process innovations in a collaboration “supplier - producer” is set.Item Способи лібералізації електроенергетичного сектору вітчизняної економіки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Іващук, Н. Л.; Соловей, О. Л.Розглянуто основні засади та особливості функціонування електроенергетики як стратегічної галузі економіки. Досліджено досвід зарубіжних країн щодо організації цієї галузі та напрямів її розвитку. Зокрема, багато країн світу пішли шляхом лібералізації сектору електричної енергії, що принесло значні позитивні ефекти. На основі вивченого зарубіжного досвіду пропонується запровадження біржової торгівлі вітчизняною електричною енергією як в системі спотового ринку, так і в системі ринку строкових контрактів. Такий спосіб реорганізації вітчизняної електроенергетичної галузі приведе до її ефективного розвитку, що, своєю чергою, сприятиме розвитку економіки загалом. In article main principles and features of functioning of electric power industry as strategic branch of economy are considered. Experience of foreign countries is іnvestigated concerning the organization of this branch and directions of its development. In particular, many countries of the world have gone on a way of electric energy sector liberalization that has brought significant positive effects. On the basis of the investigated experience introduction of exchange trade by domestic electric energy both in the spot market, and in system of derivative contracts is offered. Such way of reorganization of domestic energy branch will promote its effective development, that in turn will lead to development of the whole economy.Item Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграції людського капіталу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Мних, О. Б.; Давидович, І. М.Розглянуто причини загострення актульності соціальних і маркетингових проблем, особливо у сфері машинобудування, яке покликано відігравати стратегічну роль у зміні структури попиту і пропозиції як на товарному ринку, так і на ринку праці. Доводиться необхідність збалансування людського потенціалу у стратегії розвитку підприємств машинобудування та удосконалення методичних підходів щодо оцінювання продуктивності праці, які виробила сучасна практика розгортання диверсифікації виробництва і різних схем кооперації праці. The article reviews reasons aktulnosti worsening social and marketing issues, particularly in engineering, which should play a strategic role in changing the structure of supply and demand as the commodity market and the labor market. Proves the necessity of balancing human development strategy in mechanical engineering and improved methodological approaches for evaluating productivity, which puts the modern practice of diversification of production and deployment of various schemes of cooperative work.Item Вплив валютно-курсових важелів на динаміку інвестиційних та інноваційних процесів в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Вишатицька, О. Р.Проаналізовано ефективність основних важелів валютно-курсової політики, які здатні прямо чи опосередковано впливати на перебіг інвестиційно-інноваційних процесів на сучасному етапі розвитку України, визначено напрями їх вдосконалення. На підставі виконаного аналізу запропоновано кроки, які повинні сприяти посиленню дієвості валютних важелів щодо створення умов для інтенсифікації інвестиційно- інноваційних процесів. The article analyzes the effectiveness of the main levers of monetary and exchange rate policy that can directly or indirectly influence the course of investment and innovation processes at the present stage of Ukraine development, the directions of their improvement. The analysis suggested steps that should help enhance the effectiveness of foreign exchange instruments on creating conditions for intensification of investment and innovation processes.Item Ефективність методів податкового планування(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Атаманенко, І. Б.Виділено основні механізми зменшення податкових платежів. Досліджено окремі аспекти податкового планування, проведено аналіз основних методів податкового планування та їх класифікацію. Розглянуто поділ податків з метою їх оптимізації. Основну увагу приділено обґрунтуванню власної систематизації методів податкового планування з погляду їх ефективності для розв’язання конкретних задач з оптимізації оподаткування. The basic mechanisms of diminishing of tax payments are selected. Investigational separate aspects of the tax planning, the analysis of basic methods of the tax planning and their classification is conducted. The division of taxes is considered for their optimization. Basic attention is spared the ground of own systematization of methods of the tax planning from the point of view their efficiency for the decision of concrete tasks from optimization of taxation.Item Передумови та тенденції розвитку глобальної логістики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Васильців, Н. М.Висвітлено передумови виникнення нового напряму в логістиці – глобальної логістики. Обґрунтовано специфіку впровадження цієї концепції бізнесу в діяльність промислових підприємств на окремих ланках ланцюга постачання. Розглянуто функції глобальної логістики, а також тенденції її розвитку. In the article preconditions of creating of new direction in logistics (global logistics) are reflected. The terms of implementation of this conception of business in activity of industrial enterprise on the separate links of chain of supply are grounded. The functions of global logistics and the tendencies of its development are considered.Item Фінансово - економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Крупський, В. С.Розглядаються тенденції експортних та імпортних поставок сільськогосподарської продукції в Україні, визначаються проблеми фінансового і маркетингового характеру, які гальмують розвиток вітчизняного агробізнесу. Наведено трендові моделі зміни основних показників і алгоритми визначення показників для компенсації витрат на виробництво і збут. Доведена необхідність розширення сфери дії маркетингових заходів для покращання результатів діяльності сільськогосподарських підприємств. The article examined trends in exports and imports of agricultural products in Ukraine are determined by financial and marketing problems of nature that impede the development of domestic agribusiness. Given trend model changes the basic indicators and indicators algorithms to compensate for the costs of production and sales. Proved the necessity of expanding the scope of marketing activities to improve the performance of agricultural enterprises.Item Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Демків, Я. В.Розглянуто основні тенденції розвитку стратегічного маркетингу на сучасному етапі. Проаналізовано особливості формування маркетингових стратегій з урахуванням сучасних напрямів розвитку стратегічного маркетингу. Розглянуто основні групи маркетингових стратегій на ринках високотехнологічних товарів. Виділено основні чинники, які необхідно враховувати під час розроблення маркетингової стратегії підприємства, що діє або планує вийти на ринок високотехнологічних товарів. Basic strategic marketing trends are considered on the modern stage. The marketing strategies forming features are analysed taking into account modern directions of development of the strategic marketing. The basic groups of marketing strategies in the markets of high technology products are сonsidered. Basic factors, which must be taken into account while developing enterprise’s marketing strategy in high echnology markets, are selected.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 669(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010)Item Мобільна реклама та перспективи її розвитку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Новаківський, І. І.; Дума, О. І.Досліджено структуру сучасного ринку мобільної реклами та перспективи використання мобільних технологій у цій галузі в майбутньому. Визначено переваги використання мобільних телефонів як рекламного носія. Показано, що інтенсивний розвиток мобільних технологій може започаткувати створення нового ринку, який кардинально змінить традиційні уявлення про рекламу та істотно підвищить ефективність маркетингових заходів. In the article investigational structure of modern market of the mobile advertising and prospect of the use of mobile technologies in this industry in the future. Certainly advantages of the use of mobile telephones as a publicity transmitter. It is rotined that intensive development of mobile technologies can put beginning new market which cardinally will change the traditional pictures of advertising and substantially will promote efficiency of marketings measures creation.Item Людський потенціал машинобудівного підприємства: аспекти ідентифікації та оцінювання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Крикавський, Є. В.; Леонова, С. В.Розглядаються основні питання ідентифікації людського потенціалу окремого індивідума та машинобудівного підприємства загалом. Обґрунтовано можливість оцінювання потенціалу окремої людини, який виявляється під дією інвестування та мотивації, та загального людського потенціалу машинобудівного підприємства як суперпозиції локальних потенціалів окремих ресурсних складових. This article discusses the basic issues of identification of human potential and individual indyviduma engineering company as a whole. The possibility evaluation capacity of the individual, which appears under the influence of investment and motivation, and general human engineering company as a superposition of local potentials of the individual resource components.Item Основні підходи до ефективного функціонування регіонального паливно-енергетичного комплексу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Люльчак, З. С.; Хтей, Н. І.; Сопільник, Л. І.Представлено можливі стратегії управління регіональними енергетичними підприємствами в аспекті доцільності їхнього енергоефективного функціонування. Розглянуто варіанти стратегій енергетичного розвитку регіональної економіки та визначено їхні переваги та недоліки. Запропоновано методику проведення динамічної оптимізації паливно-енергетичного балансу та концептуальну модель оцінювання інноваційного потенцалу в енергозаощадженні регіону. Possible strategies of managing regional energy plants in the aspect of expediency of their power efficient functioning have been presented. Strategy options for energy development of regional economy have been considered and their advantages and drawbacks have been defined. Methodology for dynamic optimization of fuel and energy balance, as well as conceptual model for evaluation of innovation potential in energy saving of the region has been proposed.Item Очікування інституціональних клієнтів щодо якості технологічного транспорту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Циран, Я.Визначено актуальність інформації щодо очікувань та сприйняття інституціональними клієнтами якості технологічного транспорту. Наведено концепцію інтегрованого управління підприємством з акцентуванням на проблемах якості виробів, захисту середовища та безпеки і гігієни праці. Подано характеристику застосування інтегрованої системи управління згідно з нормою ISO 9001:2000 на конкретному підприємстві PPH Transsystem S.A. The actuality of information on expectations and perception of quality of technological transport by instutional clients. Conception of enterprise integrated management is presented with accenting on the problems of quality of wares, defence of environment and safety and hygiene of labour. Description of application of the integrated management system in obedience to the norm of ISO 9001:2000 on the concrete enterprise PPH Transsystem S.A.is presented.Item Оцінка нерухомості з метою встановлення іпотечної гарантії(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Малолєпши, П.Розглянуто елементи механізму оцінювання нерухомого майна, яке є гарантією формування системи відносин з іпотечного кредитування. There is considering the mechanism of evaluation of immovable property, which guarantees the formation of relationships with mortgage lending.Item Інформаційне та фінансове забезпечення інвестиційних логічних систем(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савіна, Н. Б.Із врахуванням видів ефективності та етапів оцінки інветиційного проекту показано концептуальну схему оцінки ефективності інвестиційного проекту. Ідентифіковано фінансові та інвестиційні потоки системи реального інвестування. Виділено особливості логістичного потоку. Відповідно до сутності інформаційних та фінансових потоків визначено завдання кожного із елементів логістичної інвестиційної структури. Для кожного елемента логістичної структури визначено вхідні ті вихідні інформаційні та фінасові потоки. With the account of types of efficiency and stages of estimation of invetitsiynogo project, the kontseptual'a chart of estimation of efficiency of investment project is resulted. The financial and investments streams of the system of the real investing are identified in the article. The features of logistic stream are selected. In accordance with essence of informative and financial streams certainly task each of elements of logistic investment structure. For every element of logistic structure certainly those weekend entrances informative and finasovi streams.Item Класифікація та вплив чинників на ефективність функціонування оборотного капіталу машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Чубка, О. М.; Рудницька, О. М.Розглянуто погляди різних авторів щодо впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на ефективність функціонування оборотного капіталу. Запропоновано класифікацію чинників за такими ознаками: макроекономічні, правові, управлінські. Охарактеризовано стан та структуру оборотного капіталу машинобудівних підприємств у сучасних умовах господарювання. Considered the views of different authors concerning the impact of internal and external factors on the operational effectiveness of floating capital. It is suggested the classification of factors by following features: macroeconomic, legal, managerial. It is characterized the status and structure of floating capital of machine-building enterprises today.Item Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано тенденції економічного розвитку малих і середніх міст Західної України. На підставі аналізу виявлено причинно-наслідкові зв’язки економічного розвитку досліджуваних міст. Також розроблено схему типізації досліджуваних міст з огляду на спеціалізацію їхніх економічних систем за допомогою маркетингового профілю міста. Використовуючи цю схему за основу, виконано міжгруповий та внутрішньогруповий аналіз тенденцій економічного розвитку досліджуваних міст. The analysis of trends of economic development of Western Ukrainian small and middle cities is carried out in the article. On the basis of this analysis it is discovered reason-result connections of economic development of the investigated cities. The scheme of typification of the investigated according to specialization of their economic systems with the city marketing profile cities is also developed in the article. Using this scheme as a basis, an intergroup and intragroup analysis is conducted.Item Етичні аспекти ветеринарного маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гаврилюк, О. Г.Охарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »