Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22714

Матеріали 5-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 5-ї Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 152 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтелектуальних карт (Mind Maps) в супроводі навчального процесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Качан, С.; Катренко, А.
    В роботі наведено методи побудови інтелектуальних карт та їх застосування у вищих навчальних закладах для супроводу навчального процесу. Проаналізовано доцільність використання інтелектуальних карт викладачами та студентами з метою покращення подання та розуміння навчального матеріалу. In this paper the methods of construction and application of Mind Maps for education at the university are described. The work analyzes the expediency of using Mind Maps by teachers and students to improve the presentation and understanding of learning.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування програми «CLUSTERMAKER» у процесі вивчення методів та моделей нечіткої кластеризації об’єктів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Самковський, Т.; Катренко, А.
    В роботі досліджено методи нечіткої кластеризації об’єктів. Розроблено систему нечіткої кластеризації об’єктів, яка наочно демонструє процес розбиття множини на кластери. Дана система призначена для покращення розуміння процесу кластеризації студентами у вищих навчальних закладах. In this paper the methods of fuzzy clustering objects are researched. The system of fuzzy clustering objects, which demonstrates the process of partitioning a set into clusters, is developed. This system is designed to improve understanding of clustering process and make new material much easier for students.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робіт
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кричковська, А.; Паращин, Ж.; Швед, О.; Губицька, І.; Болібрух, Л.; Новіков, В. П.
    Проаналізовано результати проведення комплексних контрольних робіт і встановлено, що новостворені пакети укладені із врахуванням спрямованості на виявлення рівня базових (залишкових) знань та вмінь студентів, які вони використовуватимуть у своїй подальшій навчальній чи професійній діяльності. Дані пакети дозволяють застосовувати комп’ютерну техніку для виконання та перевірки студентських робіт, та є дієвим засобом діагностики знань і виявлення недоліків в методології викладання. The results of comprehensive tests and found that the newly signed packages with regard to focus on identifying the basic level (residual) knowledge and skills to students that they will use in their future academic or professional activities in the application of computers to perform and verify student work is an effective diagnostic tool of knowledge and reveals flaws in the methodology of teaching.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка електронного контролю для перевірки знань студентів інженерів-програмістів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Матвійчук, Л. А.
    В даній публікації описується запропонований алгоритм розробки електронного контролю знань. Обгрунтовано автоматизовану систему оцінювання знань студентів інженерів-програмістів. Наведений приклад розробки тестової системи з технічної дисципліни для перевірки знань студентів інженерів-програмістів у навчальному процесі. This publication describes the algorithm development of electronic control knowledge. Grounded automated assessment system of student software engineers. The example of the development of test systems from a technical discipline to test students' knowledge software engineers in the learning process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Завдання і цілі вищої освіти у контексті впровадження інформаційних технологій в навчальний процес
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чорноус, В. М.; Карпінець, Б. І.; Боднарчук, А. П.
    Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері та на ринках найму випускників вищих навчальних закладів в контексті впровадження інноваційних технологій, зокрема відео-та аудіо засобів навчання та навчально-наочних матеріалів. In my article i have presented and analyzed the situation that prevailed in the markets hiring university graduates and in education, in the context of the implementation of innovative technologies, including video and audio training aids and visuals instructional materials.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кудін, А.
    У роботі розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів і інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначені основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи розв’язання цих проблем з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting и др.). Проведена оцінка ефективності їх застосування у порівнянні з традиційними методами навчання. The effectiveness of using modern software and Internet technologies during the usual learning in higher education was considered in that topic. Basic teaching issues, which arising in the focused five general stages of the learning process, were determined. Solutions for these issues were found using of ICT and software (MS PowerPoint, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting etc.). Assessment of its application as compared with traditional methods of learning was implemented.