Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13796

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 476 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив приписів ЄС, що стосуються ефективності та конкурентоспроможності енергетичного сектору
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бжуска, Я.; Пика, Я.
    Польща як член ЄС послідовно реалізує нову енергетичну політику. Правила цієї політики впливають на функціонування енергетичного сектору. Наведено основний вплив регулювання ЄС конкурентоспроможності та ефективності енергетичного сектору в Польщі, який також забезпечує тенденції та їх зміни у динаміці загальної структури енергетики. Poland as an EU member consistently implements a new energy policy. The regulations of this policy have a significant impact on the functioning of the energy sector. The article presents the main impact of EU regulation on the competitiveness and efficiency of the energy sector in Poland. It also provides trends and their effects in the dynamics of the generic structure of energy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентна політика в Україні на сучасному етапі економічного розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яструбський, М. Я.; Кузнєцов, Я. В.
    Розглянуто особливості формування конкурентної політики в Україні. Проведено дослідження конкурентних впливів на мікро- та макрорівні у часовій динаміці. Досліджено тенденції формування конкурентної політики за умов видозміни відносин власності. The article deals with peculiarities of competition policy in Ukraine. The article presents a study of competitive impacts on micro and macro dynamics in time. The article examined trends of competition policy in a modification of the ownership.
  • Thumbnail Image
    Item
    Світовий досвід розвитку малого бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ватченко, О. Б.
    Досліджується світовий досвід розвитку малого бізнесу – складова конкурентоспроможної, динамічної, інтелектоємкої економіки, яка впливає на стійке економічне зростання, збільшення кількості робочих місць та добробут населення. The authors examine the international experience of small business as component of competitive, dynamic and intellectual economy that affects sustainable economic growth, creating more jobs and human well-being.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ситуативні колізії турбулентності світового господарства й невідкладність впровадження інноваційно-модернізованої моделі розвитку вітчизняної економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Андрійчук, В. Г.
    Проаналізовано сучасні парадигми розвитку світового господарства з проявами кризових явищ. Визначено роль й місце України у світогосподарських процесах та обґрунтовано необхідність удосконалення її зовнішньоекономічної та промислової політики у контексті геоекономічних тенденцій. Наведено відповідно до стратегічних напрямів, визначених у щорічному посланні Президента України до Верховної Ради України «Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2011 році», концептуально-тезисний перелік пріоритетних заходів, спрямованих на забезпечення формування адекватної світовим викликам інноваційно-модернізаційної стратегії нашої країни. In the article analyzed the modern world economy development paradigms with manifestations of the crisis. Determined the role and place of Ukraine in global economic processes and the necessity of improving its foreign economic and industrial policy in the context of geo-economic trends. Presented in accordance with the strategic directions identified in the annual message of President of Ukraine to the Verkhovna Rada of Ukraine "On the,internal and external situation of Ukraine in 2011" conceptual list of priority measures aimed at ensuring the formation of an innovation and modernization strategy of our country adequate to global challenges.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія формування бренду
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ступак, І. О.
    Розглянуто поняття бренду, обґрунтовано необхідність формування стратегії створення бренду та наведено основні етапи процесу брендингу. Запропоновано використання технології Brand Mapping для оцінки сприйняття бренду потенційними конкурентами і реальними споживачами та партнерами. In the article the concept of the brand are considered, the necessity of forming a strategy are grounded and basic stages of branding are highlights. Also the use of technology Brand Mapping to assess the perception of the brand relative to competitors' prospects and customers and partners are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз та оцінка конкурентоспроможності машинобудівного підприємства з виробництва автомобільної техніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бондаренко, Л. А.
    Наведено аналіз показників оцінки конкурентоспроможності машинобудівного підприємства та його продукції. Запропонована методика оцінки конкурентоспроможності машинобудівного підприємства, враховуючи елементи АВС-аналізу та результатів інженерної експертизи. The analysis of indicators for competitiveness estimation of engineering plan is highlighted. The methodology for competitiveness estimation, which are based on ABC-analysis’ elements and results of engineering examination, is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системний підхід до конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Захарчин, Г. М.; Юринець, О. В.
    Обґрунтовано необхідність використання системного підходу до формування концепції конкурентоспроможності та розкрито його зміст. Охарактеризовано фактори впливу на конкурентоспроможність на кожному ієрархічному рівні суб’єктів конкурентних відносин, розглянуто джерела формування конкурентних переваг і виділено фактор організаційної культури як домінуючий в структурі конкурентних переваг, описано трансформацію індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості в колективної. Grounded necessity of the use of approach of the systems to forming of conception of competitiveness and his maintenance is exposed. The factors of influence are described on a competitiveness at every hierarchical level of subjects of competition relations, the sources of forming of competitive edges are considered and selected factor of organizational culture as dominant in the structure of competitive edges, transformation of individual signs of competitiveness of personality is described at collective.