Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13796

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 476 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентна політика в Україні на сучасному етапі економічного розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яструбський, М. Я.; Кузнєцов, Я. В.
    Розглянуто особливості формування конкурентної політики в Україні. Проведено дослідження конкурентних впливів на мікро- та макрорівні у часовій динаміці. Досліджено тенденції формування конкурентної політики за умов видозміни відносин власності. The article deals with peculiarities of competition policy in Ukraine. The article presents a study of competitive impacts on micro and macro dynamics in time. The article examined trends of competition policy in a modification of the ownership.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системний підхід до конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Захарчин, Г. М.; Юринець, О. В.
    Обґрунтовано необхідність використання системного підходу до формування концепції конкурентоспроможності та розкрито його зміст. Охарактеризовано фактори впливу на конкурентоспроможність на кожному ієрархічному рівні суб’єктів конкурентних відносин, розглянуто джерела формування конкурентних переваг і виділено фактор організаційної культури як домінуючий в структурі конкурентних переваг, описано трансформацію індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості в колективної. Grounded necessity of the use of approach of the systems to forming of conception of competitiveness and his maintenance is exposed. The factors of influence are described on a competitiveness at every hierarchical level of subjects of competition relations, the sources of forming of competitive edges are considered and selected factor of organizational culture as dominant in the structure of competitive edges, transformation of individual signs of competitiveness of personality is described at collective.